?Kates dagbok?

Heldig du kate som har fint vær!![:)]
Her med meg er det storm og regn.

Ha en fin søndag da kate[:)]

Nå er det lenge siden jeg har skrivd i dagboken min, rett og slett fordi jeg har hatt lite å skrive om.
Det er nok ikke noe nytt innen prøverørsfronten. Jeg venter fortsatt på nesespray oppstart som er om nøyaktig 15 dager! Tiden raser avgårde, synes ikke der er lenge siden jeg kom hjem fra Hausken.
Da blir det jo nesten 4 uker på spray før jeg kan starte med sprøyter, siden mannen ikke kunne ha uttak før i Desember. Han er jo bortreist hele november, gruer meg så til det[:(] Men da kommer jeg nok til å reise en uke eller to til Mamma og Pappa. Lurte litt på å få en venninne til å bo hos meg en ukes tid å.
Men vi får se, jeg haaaater å være alene, spes på nettene. Mørkeredd ja[&:]
Det går også veldig bra med metforminen nå[:)] Ikke noe oppkast og knip mere. Det var en lettelse, var jo så redd for at ikke disse plagene kom til å gå over.

Ha en fin høstdag jenter[:)]

bare 2 uker til oppstart med spray, ja tiden flyr avgårde.
kjedelig at mannen er borte hele november da, ja huff helt enig ikke noe glad å være hjemme
alene om nettene jeg heller, verste jeg vet, da hadde jeg heller bodd hos mamma ja :)

du får ha en fin kveld,vennen.

Hei hei, innom og legger igjen et spor og si jeg tenker på deg!! Håper dette året får den beste avslutningen dere kan få!! [:)]

Tusen takk jenter[:)]

Hei og hopp! En stund siden jeg har lagt igjen spor her, men har vært inne og snoket. Må jo følge med vettu berta!![:D]

Nå er det ikke lenge til du skal begynne på nesespray!! Tipper du gleder deg stort nå. Godt at kroppen din ble vant med metaforminen etterhvert også. Kjipt å måtte være alene hele november, missunner deg ikke. Synd du ikke bor nærmere meg, ellers kunne vi hatt scrappe/lage kort kveld for å slå ihjel noe tid...! Håper du får ordnet deg selvskap på nettene siden du ikke liker å være alene da!

Ha en super torsdag snuppa!!

klem

ORIGINAL: tullemor79

Hei og hopp! En stund siden jeg har lagt igjen spor her, men har vært inne og snoket. Må jo følge med vettu berta!![:D]

Nå er det ikke lenge til du skal begynne på nesespray!! Tipper du gleder deg stort nå. Godt at kroppen din ble vant med metaforminen etterhvert også. Kjipt å måtte være alene hele november, missunner deg ikke. Synd du ikke bor nærmere meg, ellers kunne vi hatt scrappe/lage kort kveld for å slå ihjel noe tid...! Håper du får ordnet deg selvskap på nettene siden du ikke liker å være alene da!

klem

Tror nok vi bor litt nærmere hverandre enn du tror?
Telemarks hovedstad, er det Skien?
Bor i Vestfold jeg vettu[;)] 

Koselig du legger igjen spor her inne!

13 dager til nesespraystart!
Nå er nedtellingen begynt på alvor, snart er jeg igang!
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Bra å ha nedtelling. [:)]
Tenk snart setter du igang igjen. Super spennende. [:)]
Så kommer jeg sakte men sikkert etter.

NÅ SKAL VI BLI GRAVIDE. [:)][:D][:)][:D][:)]

ORIGINAL: kate

klem

Bor i Skien ja! Pendla hver dag fra Skien til Holm E18 i 1,5 år jeg, så er jo ikke sååå langt til Vestfold!;) Hvor i Vestfold bor du da? eller er det hemmelig kanskje?

klem

Bor i Skien ja! Pendla hver dag fra Skien til Holm E18 i 1,5 år jeg, så er jo ikke sååå langt til Vestfold!;) Hvor i Vestfold bor du da? eller er det hemmelig kanskje?

Hemmelig[:D][:D][;)]

Prøver å være litt anonym...

12 Dager igjen til nesespraystart
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

12 Dager igjen til nesespraystart
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Nå er det ikke lenge igjen:)

Lykke til med spraying:)

Tenk snart er du i gong [:D][:D][:D]

Ha ei strålande helg[:)]

11 DAGER TIL START!
[:D][&o][:)][8|][:D][:o][:D][:)]

(gru-gleder meg)

Hei snuppa[:)]
Åssen er det med deg? Gru-gleder deg til å komme i gang du også? Eg syns det er så rart kor fort tiden går[8|] Eg starter jo allerede på fredag med sprayen. Og etter det er det bare rundt en 3-4 veker til sprøytestart! Gubba-noah, dette skal gå fort i svingene[8D] Men, er glad det går fort også, jo fortere jo bedre. Utkommet vil man jo skal bli det samme om det går treigt eller fort! Nei, håper det lykkes for oss begge i denne omgang snuppa!![:)][:)]
Tenker på deg! Når blir forresten uttak for deg? Her satser me på veke 49[:)] Kanskje me havner i samme terminforum, hadde vært koslig[;)][:D]

ORIGINAL: [miss]

Hei snuppa[:)]
Åssen er det med deg? Gru-gleder deg til å komme i gang du også? Eg syns det er så rart kor fort tiden går[8|] Eg starter jo allerede på fredag med sprayen. Og etter det er det bare rundt en 3-4 veker til sprøytestart! Gubba-noah, dette skal gå fort i svingene[8D] Men, er glad det går fort også, jo fortere jo bedre. Utkommet vil man jo skal bli det samme om det går treigt eller fort! Nei, håper det lykkes for oss begge i denne omgang snuppa!![:)][:)]
Tenker på deg! Når blir forresten uttak for deg? Her satser me på veke 49[:)] Kanskje me havner i samme terminforum, hadde vært koslig[;)][:D]

Med meg går det da bra[:)] Men ja litt blanda følelser ang. kommende forsøk. Jeg gleder meg til å komme
igang, men gruer meg til bivirkninger, og generelt alle tankene man sitter med.
9 dager til jeg starter opp med nesespray! Og du begynner alledere til fredag. Vi blir liggendes ganske likt i løypa da[:)]
Jeg tror jeg får uttak i uke 50! En uke etter deg da[;)]

Nå er det vår tur Miss[:)]

Herregud skal du allerede begynne med spray! Dette skal gå fort!!! OG bra[;)] Ja jeg skjønner det du gruer deg for. Du har jo tross alt vært gjennom det en del ganger!! Men nå bare må det gå bra! Og det gjør det ikke sant? Jeg må også skryte av at du klarer å stå på så mye som du gjør, gir aldri opp. Hadde nok slitt med det sjøl, men ønsket om et barn hadde gjort at jeg bare måtte ha slitt meg gjennom.. Du er ei kjempe bra dame altså[:)][;)]

Ja, denne gangen skal det væra vår tur!![:D] Men da har me mest sannsynlig ei veke i lag som rugere da i desember, spennande!![;)] Satser på positive testar før jul!!

ORIGINAL: Ida82

Herregud skal du allerede begynne med spray! Dette skal gå fort!!! OG bra[;)] Ja jeg skjønner det du gruer deg for. Du har jo tross alt vært gjennom det en del ganger!! Men nå bare må det gå bra! Og det gjør det ikke sant? Jeg må også skryte av at du klarer å stå på så mye som du gjør, gir aldri opp. Hadde nok slitt med det sjøl, men ønsket om et barn hadde gjort at jeg bare måtte ha slitt meg gjennom.. Du er ei kjempe bra dame altså[:)][;)]

Takk for flotte ord Ida82! Tror de fleste hadde orket så lenge dem har et håp om å lykkes, at sjansen er der... Hadde det vært dårlige sjanser, hadde jeg ikke orka. Men muligheten er jo absolutt der for at jeg kan bli gravid, kan jo ikke gi opp da. Sånn er det når man ønsker seg et barn høyere enn alt annet.
Ja nå er det alledere snart spraystart[:)]

Back
Topp