Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: tullemor79
Hei og hopp! En stund siden jeg har lagt igjen spor her, men har vært inne og snoket. Må jo følge med vettu berta!![:D]
Nå er det ikke lenge til du skal begynne på nesespray!! Tipper du gleder deg stort nå. Godt at kroppen din ble vant med metaforminen etterhvert også. Kjipt å måtte være alene hele november, missunner deg ikke. Synd du ikke bor nærmere meg, ellers kunne vi hatt scrappe/lage kort kveld for å slå ihjel noe tid...! Håper du får ordnet deg selvskap på nettene siden du ikke liker å være alene da!
Ha en super torsdag snuppa!!
klem
ORIGINAL: kate
Hei og hopp! En stund siden jeg har lagt igjen spor her, men har vært inne og snoket. Må jo følge med vettu berta!![:D]
Nå er det ikke lenge til du skal begynne på nesespray!! Tipper du gleder deg stort nå. Godt at kroppen din ble vant med metaforminen etterhvert også. Kjipt å måtte være alene hele november, missunner deg ikke. Synd du ikke bor nærmere meg, ellers kunne vi hatt scrappe/lage kort kveld for å slå ihjel noe tid...! Håper du får ordnet deg selvskap på nettene siden du ikke liker å være alene da!
klem
Tror nok vi bor litt nærmere hverandre enn du tror?
Telemarks hovedstad, er det Skien?
Bor i Vestfold jeg vettu[;)]
Koselig du legger igjen spor her inne!
klem
Tror nok vi bor litt nærmere hverandre enn du tror?
Telemarks hovedstad, er det Skien?
Bor i Vestfold jeg vettu[;)]
Koselig du legger igjen spor her inne!
Bor i Skien ja! Pendla hver dag fra Skien til Holm E18 i 1,5 år jeg, så er jo ikke sååå langt til Vestfold!;) Hvor i Vestfold bor du da? eller er det hemmelig kanskje?
12 Dager igjen til nesespraystart[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
ORIGINAL: [miss]
Hei snuppa[:)]
Åssen er det med deg? Gru-gleder deg til å komme i gang du også?Eg syns det er så rart kor fort tiden går[8|] Eg starter jo allerede på fredag med sprayen. Og etter det er det bare rundt en 3-4 veker til sprøytestart! Gubba-noah, dette skal gå fort i svingene[8D] Men, er glad det går fort også, jo fortere jo bedre. Utkommet vil man jo skal bli det samme om det går treigt eller fort! Nei, håper det lykkes for oss begge i denne omgang snuppa!![:)][:)]
Tenker på deg! Når blir forresten uttak for deg? Her satser me på veke 49[:)] Kanskje me havner i samme terminforum, hadde vært koslig[;)][:D]
ORIGINAL: Ida82
Herregud skal du allerede begynne med spray! Dette skal gå fort!!! OG bra[;)] Ja jeg skjønner det du gruer deg for. Du har jo tross alt vært gjennom det en del ganger!! Men nå bare må det gå bra! Og det gjør det ikke sant? Jeg må også skryte av at du klarer å stå på så mye som du gjør, gir aldri opp. Hadde nok slitt med det sjøl, men ønsket om et barn hadde gjort at jeg bare måtte ha slitt meg gjennom.. Du er ei kjempe bra dame altså[:)][;)]