Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tullemor79
10 dager i dag til dere skal ha samtalen!!! Tenker sommerfuglene i magen blir flere og flere ettersom tida nærmer seg!
Høres forresten ut til å være en fryktelig slitsom dag for dere, er det virkelig enkleste vei å komme seg til Haugesund på? Huff, misunner dere ikke den der gitt.
Fant du på noe å gjøre på søndag? Har så lyst til å begynne med scrapping jeg også, har vært på kurs men får ikke rota meg til å printe ut bilder enda jeg fikk fotoprinter til bursdagen min så jeg skulle komme igang med det...[:-] Blir litt kort laging på meg da, men har vært labert en stund det også. Kun laga når jeg har fått bestilling på det, men regner med at det tar seg opp nå som høsten kommer og det blir innevær! Dessuten er det neimen ikke lenge til jul, så da må man jo ha ferdig julekorta!
Huff, nå plaprer jeg visst i vei i dagboka di... Regner med dere har nok av andre ting å tenke på framover enn julekort.. hehe
Ha en super tirsdag! Klem til deg fra meg[:)]
Blir nok litt lifting ja. Bibbi er jo bare helt fantastisk hvis du har kikket på kortene hennes.ORIGINAL: tullemor79
Har ikke vært så mye inne på scrapping.no nei. Er mest inne på dinhobby.no og rubberstamps.no sine forum. Veldig mange flinke scrappere og kortlagere ja. Veldig greit å ha noen og stjele litt ideer og inspirasjon fra![:)] Begynte med kort for et drøyt år siden, så får se om ikke jeg kommer igang med scrapping etterhvert. Hva gjør du forresten med bilder fra f.eks en ferie. Scrapper du alle eller bare noen få og setter resten inn i andre vanlig album eller blander du? Lurer litt på hva jeg skal gjøre med alt av bilder. Har lyst til å ha med alle i album, men har jo ikke tid til å scrappe alt. Eller råd... er ganske dyr hobby ja, men du verden så artig!![:D]
ORIGINAL: vestlandsjento
Hei på deg Kate[:)]
Eg er nettopp begynnt med scrapping[:D][:D] Kjempe gøy! Men svir litt i lommeboka om dagen[:)] Eg er ein del inne å snike på scrapping.no. Finne masse inspirasjon der[:)] Er i gong med eit album der inne, men sliter litt med å få det til. Er ikkje så datateknisk av meg[;)] Har du album der inne?
Og du: ikkje lenge igjen til du er i gong no[;)]
oj så moro, enda en som er hekta på scrapping/kortlaging!!! Det er helt utrolig hvor mye rart man har lyst på når man går inn i en scrappebutikk... huff, kjenner det svir i lommeboka allerede![:D] Har du profil og egen mappe inne på scrapping.no som det går an å gå inn og se hva du lager eller er det hemmelig? Er skikkelig nysgjerrig her jeg nå! Tror jeg må lage meg profil på scrapping.no også for å se hva hun Bibbi lager. Så det var intervju med henne der

oj, her var det mye nydelig og inspirerende![:D]
har sansen for stilen her jeg da: http://skaubytrollet.com Hun lager fantastiske kort og LOer!!