?Kates dagbok?

Bare 11 dager igjen nå, kate.
Dette blir spennende. [:)]
Håper dagen bare flyr unna, så er dagen pluselig der.
Blir en lang dag da, men nå er det DERES tur.

Klem. 

ORIGINAL: tullemor79

10 dager i dag til dere skal ha samtalen!!! Tenker sommerfuglene i magen blir flere og flere ettersom tida nærmer seg!
Høres forresten ut til å være en fryktelig slitsom dag for dere, er det virkelig enkleste vei å komme seg til Haugesund på? Huff, misunner dere ikke den der gitt.

Fant du på noe å gjøre på søndag? Har så lyst til å begynne med scrapping jeg også, har vært på kurs men får ikke rota meg til å printe ut bilder enda jeg fikk fotoprinter til bursdagen min så jeg skulle komme igang med det...[:-] Blir litt kort laging på meg da, men har vært labert en stund det også. Kun laga når jeg har fått bestilling på det, men regner med at det tar seg opp nå som høsten kommer og det blir innevær! Dessuten er det neimen ikke lenge til jul, så da må man jo ha ferdig julekorta!

Huff, nå plaprer jeg visst i vei i dagboka di... Regner med dere har nok av andre ting å tenke på framover enn julekort.. hehe

Ha en super tirsdag! Klem til deg fra meg[:)]

Blir nok en slitsom dag ja. Er ihvertall billigste måte for oss å reise på siden vi så og si får gratis flybiletter. Kunne jo dratt fra Torp flyplassen men der får vi ikke billige biletter. Derfor gardermoen. Og går ikke fly så ofte at vi kan dra ned senere, eller hjem tidligere. LANG DAG!

Bare plapre i vei du[:D][:D][:D] Gjør ingenting! Er da fult mulig å skrive om andre ting en prøving i dagboken min. Skriver om det meste jeg. Og jeg kan rett og slett ikke KUN tenke på prøverør/forsamtale. Har godt av å tenke på andre ting å[:)]

Scrapping er gøy, har drevet med dette et par år nå. Begynte med kort og deretter album. DYR hobby, men er jo litt stas og bevare bilder på den måten.
Litt mer artig å vise fram bilder i et fint album enn fra dataen. Er jo minner for livet. Og det ligger tross alt mye mer kjærlighet bak et hjemmelaget kort enn et kjøpt. Alltid koselig å få. Hender jeg har med et scrappa kort når vi er bedt bort istedenfor blomster osv...Eller en konfekteske med mønsterpapir og litt pynt. Er du inne på scrapping.no? Masse lekkert der Blir nok litt lifting ja. Bibbi er jo bare helt fantastisk hvis du har kikket på kortene hennes.
Gøy å ha en hobby til å kose seg med når vinteren kommer. Og litt annet å tenke på[:)]

Har ikke vært så mye inne på scrapping.no nei. Er mest inne på dinhobby.no og rubberstamps.no sine forum. Veldig mange flinke scrappere og kortlagere ja. Veldig greit å ha noen og stjele litt ideer og inspirasjon fra![:)] Begynte med kort for et drøyt år siden, så får se om ikke jeg kommer igang med scrapping etterhvert. Hva gjør du forresten med bilder fra f.eks en ferie. Scrapper du alle eller bare noen få og setter resten inn i andre vanlig album eller blander du? Lurer litt på hva jeg skal gjøre med alt av bilder. Har lyst til å ha med alle i album, men har jo ikke tid til å scrappe alt. Eller råd... er ganske dyr hobby ja, men du verden så artig!![:D]

Har ikke vært så mye inne på scrapping.no nei. Er mest inne på dinhobby.no og rubberstamps.no sine forum. Veldig mange flinke scrappere og kortlagere ja. Veldig greit å ha noen og stjele litt ideer og inspirasjon fra![:)] Begynte med kort for et drøyt år siden, så får se om ikke jeg kommer igang med scrapping etterhvert. Hva gjør du forresten med bilder fra f.eks en ferie. Scrapper du alle eller bare noen få og setter resten inn i andre vanlig album eller blander du? Lurer litt på hva jeg skal gjøre med alt av bilder. Har lyst til å ha med alle i album, men har jo ikke tid til å scrappe alt. Eller råd... er ganske dyr hobby ja, men du verden så artig!![:D]

Jeg scrapper de beste bildene. Resten har jeg lagret på cder. Men kan godt bli et helt album på en ferie. Gidder liksom ikke scrappe 20 bilder av samme atraksjon hvis du skjønner. Plukker ut de beste. Eller har jeg jo scrappet brudealbumet vårt, og der har jeg tatt med de fleste bra bildene (ikke de med rare grimaser og forstyrrendes elementer på), så det ble 3 album! Mye jobb. Men ikke alle sidene er like mye scrappa da. Bare noen innimellom. Mange av sidene har bare et fint mønsterark og litt skrift. kanskje en blomst/pynt. Mens de fineste HOVEDBILDENE har jeg scrappet skikkelig.
Jeg fremkaller bilder på elkjøp, det blir bra og BILLIG.

Hei på deg Kate[:)]

Eg er nettopp begynnt med scrapping[:D][:D] Kjempe gøy! Men svir litt i lommeboka om dagen[:)] Eg er ein del inne å snike på scrapping.no. Finne masse inspirasjon der[:)] Er i gong med eit album der inne, men sliter litt med å få det til. Er ikkje så datateknisk av meg[;)] Har du album der inne?

Og du: ikkje lenge igjen til du er i gong no[;)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Hei på deg Kate[:)]

Eg er nettopp begynnt med scrapping[:D][:D] Kjempe gøy! Men svir litt i lommeboka om dagen[:)] Eg er ein del inne å snike på scrapping.no. Finne masse inspirasjon der[:)] Er i gong med eit album der inne, men sliter litt med å få det til. Er ikkje så datateknisk av meg[;)] Har du album der inne?

Og du: ikkje lenge igjen til du er i gong no[;)]

Skrev akkurat til deg i dagboken din om det samme[:D]
Det svir ja, spesielt i startfasen da man trenger det meste. Spesielt når man går å sikler på flere alfabeter, og sånn. For tiden bruker jeg mest penger på papir, rub ons og pynt da. For har jo det elementære. Men blir dyrt nok det å[&:]
Kikk inne på korta til bibbi, de er lekre de[:)] har blitt en del lifting etter henne. Selv om selvsagt det alltid blir noe eget i og med at man har andre farger, mønsterpapir og pynt.
Har ikke lagt noe ut der nei. Liker ikke det jeg. Akkurat kort hadde ikke akkurat vært så ille da, men liker ikke å ha bilder ute på nett. Litt sær av meg sånn...
Men man kan jo være heldig og finne en del billig inne på salgsfoumet der da[:)] Gjprt noen kupp der.

Ja rart at me skreiv om det samme, samtidig[:D]

Eg har nesten gratis alfabet eg.  Skriver ut og skjærer ut bokstavane. Jobb men billig[;)] Men har brukt masse pengar på alt mulig rart. Var litt skeptisk til å legga ut bilder eg og, men fant ut da var greit visst eg streka over augene..

Har sett dei korta hennes. Kjempe fine! Eg trur ikkje eg kommer til å laga så masse kort. Holder meg til bilder foreløpig[:)]

oj så moro, enda en som er hekta på scrapping/kortlaging!!! Det er helt utrolig hvor mye rart man har lyst på når man går inn i en scrappebutikk... huff, kjenner det svir i lommeboka allerede![:D] Har du profil og egen mappe inne på scrapping.no som det går an å gå inn og se hva du lager eller er det hemmelig? Er skikkelig nysgjerrig her jeg nå! Tror jeg må lage meg profil på scrapping.no også for å se hva hun Bibbi lager. Så det var intervju med henne der

oj så moro, enda en som er hekta på scrapping/kortlaging!!! Det er helt utrolig hvor mye rart man har lyst på når man går inn i en scrappebutikk... huff, kjenner det svir i lommeboka allerede![:D] Har du profil og egen mappe inne på scrapping.no som det går an å gå inn og se hva du lager eller er det hemmelig? Er skikkelig nysgjerrig her jeg nå! Tror jeg må lage meg profil på scrapping.no også for å se hva hun Bibbi lager. Så det var intervju med henne der

Har ikke lagt noe ut der. Som jeg har skrevet liker jeg ikke å legge ut bilder på internett. Men begynner jeg å ta bilder av kortene jeg lager skal jeg legge de ut. Det er noe annet en bilder. Skal si ifra da[;)]

Her er linken til bibbis sine kort: NYDELIGE
http://www.bibbisdillerier.blogspot.com/ 

oj, her var det mye nydelig og inspirerende![:D]

har sansen for stilen her jeg da: http://skaubytrollet.com Hun lager fantastiske kort og LOer!!

oj, her var det mye nydelig og inspirerende![:D]

har sansen for stilen her jeg da: http://skaubytrollet.com Hun lager fantastiske kort og LOer!!

Å der var det jo kjempe mye fint da!!!!
Så lurt med disse notatbøkene. Fint til bursdagsgaver og slikt da[:)]

10 DAGER IGJEN!

9 DAGER IGJEN!

8 DAGER IGJEN!

Bare 8 dager igjen. Nærmer seg jo med stormskritt.
Så fort helgen er over nå, så er du plutselig der.

Takk for hilsen i dagboka mi, nå er jeg ruger. [:)]

Yeah, nå nærmer det seg for vår miss tålmodig!! 8 dager igjen, det går unna!! [:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Bare 8 dager igjen. Nærmer seg jo med stormskritt.
Så fort helgen er over nå, så er du plutselig der.

Takk for hilsen i dagboka mi, nå er jeg ruger. [:)]

GRATULERER SOM RUGER!
Og takk for hilsen[:)]

ORIGINAL: Sola1979

Yeah, nå nærmer det seg for vår miss tålmodig!! 8 dager igjen, det går unna!! [:)]

Tålmodig du liksom, er nok ikke det innerst inne[:D]

Husker når det var over en måned til jeg fikk time, ble så iritert! Nå er det bare åtte dager[:)]

Kate bare 8 dager igjen, må ikke få nerver nå da, he he....dette her går så bra skal du se for det har jeg bestemt, dermed basta[8D]

Back
Topp