Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sola1979
Jeg "hører" at du er positiv gjennom innleggene dine, veldig bra!! Trur også høsten bringer godt nytt for dere! [:)]
Skjønner du går mer for Hausken, det er jo også i Norge. Skal bli spennende å høre hva som skjer i løpet av de neste mnd... Er vel ingen ventetid der heller eller??

ORIGINAL: twinanne
kate dersom jeg ikke husler feil så bor ikke du så "langt" fra meg, krysser fingrene for deg, venter på at du kan komme etter og vi kan ta en tur sammen på trilletur[8D]
ORIGINAL: Nesing
Signerer Apple i høye ordelag, Kate! Du er en person som alltid viser omsorg, medfølelse og empati med alle andre. Ofte er det du som skulle hatt dette mest av oss alle. Du skal i hvert fall vite at Gust og jeg setter enormt stor pris på deg og at vi håper vi får anledning til å treffe deg en dag, og da aller helst enten med stor mage eller bebis utenfor. Uansett skal vi treffes en dag når du har barn, det er helt klart!
Ha en fortsatt god uke, snuppa! Titter innom dagboken din titt og ofte, men ikke alltid jeg rekker å skrive noe.
Store klemmer fra oss [:)][:)]

ORIGINAL: * Bobbo *
Høres ut som du har en plan for ferien din.
Vi og mala huset nå i ferien. Og det ble så fint.
Kos deg masse i ferien. Nyt det fine været. [:)]
NÅ skal vi på vannet, det skal bli så deilig.
Klem.