Kass barnevogn ska du ha?

Vi har på barnas hus og så på stokke crusi i går, da samboeren min er overbevist om at den er perfekt for oss :p jeg syns også vogna virka helt knall, men, vil fortsatt teste ut noen emmaljunga for jeg sier meg enig.. Er plastikk dekk på den da, hvorfor mener dere at det er bedre med luft? Spør fordi jeg ikke har peiling selv altså :)


Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
Jeg hadde lufthjul med førstemann, er sikkert uheldig men puffa to ganger. Plastikkhjul som jeg har nå er for meg derfor uvurderlig, har trille i glasskår noen ganger med den også ser du :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Syns det er himla vanskelig med desse barnevognene. Er førstegangs og har ikkje peiling! Får baby i desember og skjønar at bag str spiller litt rolle for vinterbarn. Bur i tillegg på landet, men er ikkje noke turgåar i skog og ujamnt terreng. Har lyst på brio go, syns den er knall fin - men om den passer vår "behov" (kva enn nå det er, hehe ;) ) veit eg ikkje.

Men når ein er innom butikk å spør om hjelp, forventer ikkje betjeninga at du skal kjøpe hjå dei då? Vi vil helst kjøpe brukt nemleg.. Nokre så veit?
Lat som du skal kjøpe. Ikke vær på den måten at du vil ha akkurat den vognen. Virk usikker. Tenk bilkjøp.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
jeg har emmaljunga mørkegrå med klassisk understell og lufthjul etter førstemann, men skal kjøpe ny bag til den å nye hjul :)
 
Jeg skal ha brio go!:) har siklet på den siden vi fant ut vi sku begynne å prøve;) har liten bil og den passer! Pluss så er den jo så lekker og grei å bruke. Digger at den har to små hjul foran sånn at den er lett å bruke her i bergen. Også kan jo man kjøpe 2 store framhjul hvis man ønsker og bytte ut med til eksempelvis vinterføre:)(ikke at det er det så ofte her:p) vi skal ha grå eller brun:D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har dere sett på go eller go next? er så spent på kor stor bagen er. må jo ha plass til voksien! Mihihhi! ;-)
 
Hehe, du skal ikke ha flere da siden du kjøper blått denne gang da?? :p må bare si at jeg så hun ene moren til ei i bhg kom med akkurat den vognen du beskriver, med den nyfødte babygutten oppi ;) ikke at jeg synes det spiller noen stor rolle, men jeg tror at min mannemann ikke hadde syntes det var stas å trille på sønnen sin i rosa vogn(han har hatt 5mnder perm, og skal ha 1 år med neste, så her i huset må alt være pappa-vennlig ) :)

Den blå simoen kan brukes til gutt og jente:) den er mørkeblå :) men jeg tror nok dette blir sistemann for oss uansett! Skal aldri si aldri, kansje det kommer en etterpåklatt om 10 år, vi er jo fremdeles unge:) har foresten tfk i mørkeblå til jenta mi, synes fargen er nydelig :)
Sent from my iPad using BV Forum



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har på barnas hus og så på stokke crusi i går, da samboeren min er overbevist om at den er perfekt for oss :p jeg syns også vogna virka helt knall, men, vil fortsatt teste ut noen emmaljunga for jeg sier meg enig.. Er plastikk dekk på den da, hvorfor mener dere at det er bedre med luft? Spør fordi jeg ikke har peiling selv altså :)


Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
Jeg har punktert flere ganger med lufthjul, og det slipper du jo med plastikk:) jeg har stokke xplory til jenta mi som jeg bruker som sentervogn og på reise, den har plastikkhjul og jeg har vært så fornøyd:) du får barnet så høyt opp mot dg og det gir mye bedre samhold på tur :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har Simo, og skal fortsette å bruke den til nr. 2 tror jeg. Lillemann er 4 når nr. 2 kommer, så jeg tviler vel på at vi trenger søskenvogn, men vi kjøper oss nok brett kanskje.
 
Vi har på barnas hus og så på stokke crusi i går, da samboeren min er overbevist om at den er perfekt for oss :p jeg syns også vogna virka helt knall, men, vil fortsatt teste ut noen emmaljunga for jeg sier meg enig.. Er plastikk dekk på den da, hvorfor mener dere at det er bedre med luft? Spør fordi jeg ikke har peiling selv altså :)


Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Hvorfor tenker du at den er perfekt? (Spør fordi jeg er nyskjerrig)
Jeg har ikke Stokke, men jeg har alltid lurt på hvorfor folk velger dem. Jeg syns de ser så urpaktiske ut i Norge.
Passer best på senter og slett asfalt har jeg tenkt, men jeg aner virkelig ikke.
Jeg har alltid tenkt at plasthjul er himla upraktisk på snø, is, og der underlaget ikke er fast.
Jeg har alltid sverget til lufthjul.
Har jo plasthjul på trilla, men hjelpe meg om jeg skulle hatt trille på snø og is...
 
Jeg har forresten aldri punktert med lufthjul jeg... Har jo brukt den nesten daglig i 3,5 år.
 
Her blir det nok Emmaljunga Jeg skal sjekke ut om det blir edge du eller city cross, og kommer til å handle i Sverige :)
Alt er dyrt i Norge, så hvorfor ikke spare der man kan??
 
Emmaljunga Egde Duo har jeg skaffa meg :)

Fordi:
* jeg vil ha stor bag
* trenger plass til vognpose og voksene baby en hel vinter
* den er stødig med 4 hjul
* vil bli brukt i snø og slaps, eller på grus og skogs veier.
* jeg kan bruke bagen når baby kan sitte litt oppe
* den har vugge funksjon på bagen så er grei å ha med til å sove i om man er på besøk eller på ferie trur
* og sist men ikke minst! Den er nydelig å se på :D ❤️


Desember 2014

Bruker App
 
Hehe ja det stemmer sikkert :) har ikke sett vognen du snakker om :)
115_duo+755+2_1171704803.JPG


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hvorfor tenker du at den er perfekt? (Spør fordi jeg er nyskjerrig)
Jeg har ikke Stokke, men jeg har alltid lurt på hvorfor folk velger dem. Jeg syns de ser så urpaktiske ut i Norge.
Passer best på senter og slett asfalt har jeg tenkt, men jeg aner virkelig ikke.
Jeg har alltid tenkt at plasthjul er himla upraktisk på snø, is, og der underlaget ikke er fast.
Jeg har alltid sverget til lufthjul.
Har jo plasthjul på trilla, men hjelpe meg om jeg skulle hatt trille på snø og is...
Ikke jeg som mener den er perfekt ;) det er samboerens ord :) Det jeg bekymrer meg for er om det er en vogn som passer på vinteren, som du sier med is og snø, men det et ganske store og låsbare hjul på den, så dama i butikken mente ikke det var et problem med mindre man skulle kjøre i dyp snø med den.. Så vi får se :)


Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
 
Var å testet tfk twist... det var en drøm. Det er vogna mi! <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har dere sett på go eller go next? er så spent på kor stor bagen er. må jo ha plass til voksien! Mihihhi! ;-)

Jeg sikler litt på brio go next. Synes den virker veldig praktisk siden man kan ha den begge veier når barnet sitter i sportsdel, kan sette på adapter til bilsete og ha både svingbare- og stabile store hjul foran om vinteren:) Meeen er jo en jungel så vi får se hva man lander på til slutt:)
 
Jeg sikler litt på brio go next. Synes den virker veldig praktisk siden man kan ha den begge veier når barnet sitter i sportsdel, kan sette på adapter til bilsete og ha både svingbare- og stabile store hjul foran om vinteren:) Meeen er jo en jungel så vi får se hva man lander på til slutt:)

Ja det er så utrolig mye å tenke på også. Blir helt tullete i nøtten :p Men har du sett på emmaljunga super nitro og super viking? Oppdaget de to i går. Blir på en måte en mer robust utgave med lignende kvaliteter. Da vi får små vinterbebiser ser eg for meg at vognen må være lun og god. Og på det punktet ser emmaljunga uslåelig ut!
 
Simo kombi, hadde samme til førstemann, elsker Simo pga lufthjulene og str på bagen:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Simo kombi, syns den virker som en stødig vogn.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp