Kass barnevogn ska du ha?

Vi har simo kombi etter den kommende storebror, og er veldig fornøyd med den :) stødig, god plass, vann og vindtett, funker gull på grus, snø, slaps og all slags føre, lett å trille. Har egentlig ingenting negativt å si om den. Syns ikke den er så innmari tung som folk skal ha det til heller. Anbefales ihvertfall for dere på bygda :)

Vi har simo kombi etter den kommende storebror, og er veldig fornøyd med den :) stødig, god plass, vann og vindtett, funker gull på grus, snø, slaps og all slags føre, lett å trille. Har egentlig ingenting negativt å si om den. Syns ikke den er så innmari tung som folk skal ha det til heller. Anbefales ihvertfall for dere på bygda :)
Da passer den hvertfall godt for meg ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Enig med deg, kjempefornøyd med min og, men måtte desverre selge den no siden eg trenge søskenvogn :)

julibaby2013 & desemberbaby2014 ♡

Vi har på barnas hus og så på stokke crusi i går, da samboeren min er overbevist om at den er perfekt for oss :p jeg syns også vogna virka helt knall, men, vil fortsatt teste ut noen emmaljunga for jeg sier meg enig.. Er plastikk dekk på den da, hvorfor mener dere at det er bedre med luft? Spør fordi jeg ikke har peiling selv altså :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
Plastikk eller lufthjul er en smakssak tror jeg . Jeg ville gjerne hørt om du kunne prøvd å trille utenfor med begge deler.
Jeg selv foretrekker lufthjul. Det er en drøm å trille både inne , på asfalt og grus :) plast er jeg ikke like begeistret for.

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Back
Topp