Kass barnevogn ska du ha?

Kanskje edge duo blir litt for tung for meg da, vil ha ei litt lett vogn:) men takk for tips! Skal absolutt få prøvd ut begge vognene før jeg tar noen endelig avgjørelse:) får bare håpe hvis jeg bestemmer meg for city cross at den ikke blir for liten for samboeren da han er en god del høyere enn meg :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Det kommer snart nye modeller fra Emmaljunga, så det et greit å vente å se litt. :) Kaaanskje de kommer med lufthjul til city cross? :D Lov å håpe iallefall. Tror de hadde dette på en modell tidligere.(?)

Det kommer snart nye modeller fra Emmaljunga, så det et greit å vente å se litt. :) Kaaanskje de kommer med lufthjul til city cross? :D Lov å håpe iallefall. Tror de hadde dette på en modell tidligere.(?)
Lov å håpe ja! :D Ventet i spenning :)

Jeg skal ha brio go!:) har siklet på den siden vi fant ut vi sku begynne å prøve;) har liten bil og den passer! Pluss så er den jo så lekker og grei å bruke. Digger at den har to små hjul foran sånn at den er lett å bruke her i bergen. Også kan jo man kjøpe 2 store framhjul hvis man ønsker og bytte ut med til eksempelvis vinterføre:)(ikke at det er det så ofte her:P) vi skal ha grå eller brun:D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Får man plass til vinterposen i city bagen til emmaljunga?

Åh! Når kommer de? :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi har på barnas hus og så på stokke crusi i går, da samboeren min er overbevist om at den er perfekt for oss :p jeg syns også vogna virka helt knall, men, vil fortsatt teste ut noen emmaljunga for jeg sier meg enig.. Er plastikk dekk på den da, hvorfor mener dere at det er bedre med luft? Spør fordi jeg ikke har peiling selv altså :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Nice. Da kan man kanskje gjøre et kupp på ut gående farger :D
Ja håper på det jeg også hvis jeg ikke ser grunn til å vente på nye modeller. :D De har faktisk ikke lov å ha salg på Emmaljunga til vanlig sa hun også. :o

Ja håper på det jeg også hvis jeg ikke ser grunn til å vente på nye modeller. :D De har faktisk ikke lov å ha salg på Emmaljunga til vanlig sa hun også. :o
Det stemmer. De er veldig opptatt av etikk og stabilitet så det med prisen er nok et bevist valg.

Hmmm... vurderer tfk twist nå... meeeen mange skriver at den er mye mikmak på. Hvorsan er den på skogsvei? Noen sov vet?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Vi har den vogna og har brukt den mye på tur i marka. Funker fint, den. Nesehjulet må låses av, men ellers er vogna smidig og god.
En trehjuling vil aldri være line stødig som en firehjuling, men så lenge man er bevisst hva man kjører er det ingen sak. Vi er iallefall fornøyd!

Termin januar 2015

Syns det er himla vanskelig med desse barnevognene. Er førstegangs og har ikkje peiling! Får baby i desember og skjønar at bag str spiller litt rolle for vinterbarn. Bur i tillegg på landet, men er ikkje noke turgåar i skog og ujamnt terreng. Har lyst på brio go, syns den er knall fin - men om den passer vår "behov" (kva enn nå det er, hehe ;) ) veit eg ikkje.

Men når ein er innom butikk å spør om hjelp, forventer ikkje betjeninga at du skal kjøpe hjå dei då? Vi vil helst kjøpe brukt nemleg.. Nokre så veit?

Den har eg bestemt meg for å kjøpe siden den kan gjøres om til singelvogn :) nettopp solgt simo kombi vogna mi :) hehe
Den er jo bare så fin! Hadde det vært noen måneder mindre mellom mine som det er med dine, hadde jeg også kasta meg over den :p

Sent from my iPad using BV Forum

Vi skal ha en Simo duo i blått og hvitt :) hadde emmaljunga duo Edge til førstemann, men valgte svart og rosa vogn til henne så den kan ikke brukes til gutt;) lure meg!

Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, du skal ikke ha flere da siden du kjøper blått denne gang da?? :p må bare si at jeg så hun ene moren til ei i bhg kom med akkurat den vognen du beskriver, med den nyfødte babygutten oppi ;) ikke at jeg synes det spiller noen stor rolle, men jeg tror at min mannemann ikke hadde syntes det var stas å trille på sønnen sin i rosa vogn(han har hatt 5mnder perm, og skal ha 1 år med neste, så her i huset må alt være pappa-vennlig ) :)

Syns det er himla vanskelig med desse barnevognene. Er førstegangs og har ikkje peiling! Får baby i desember og skjønar at bag str spiller litt rolle for vinterbarn. Bur i tillegg på landet, men er ikkje noke turgåar i skog og ujamnt terreng. Har lyst på brio go, syns den er knall fin - men om den passer vår "behov" (kva enn nå det er, hehe ;) ) veit eg ikkje.

Men når ein er innom butikk å spør om hjelp, forventer ikkje betjeninga at du skal kjøpe hjå dei då? Vi vil helst kjøpe brukt nemleg.. Nokre så veit?
Om det er mye snø på veien det du bor, så er det greit med store lufthjul, her jeg bor er det sjeldent snø så da funker små hjul fremme på vinterstid.

Jeg har også liten bag, men leste om en bilpose som kunne brukes i forbindelse med at jeg leste på en annonse om en annen liten vogn, da de er mindre, babyen er jo også pitteliten om vinteren så.. Jeg er fan av å bruke dundyne oppå posen, og har nå en tykk fleecepose fra forrigemann(født i slutten av mars så trengte ikke noe dunpose), så jeg tenker prøve meg frem, om det er vits, men hvis jeg føler det blir kaldt for baby så går jeg for bilposen :)

Jeg ville gått og kikka litt om du føler for det, kan jo bare si at dere er usikre og vil kikke først, er jo ingen som krever dere skal kjøpe, og sikkert ikke uvanlig at det skjer, koster jo ei formue. Mange som trenger betenkningstid :p

Back
Topp