Tar den stor plass i bagasjerommet?Vi har emmaljunga edge duo etter storesøster. Stødig og romslig
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar den stor plass i bagasjerommet?Vi har emmaljunga edge duo etter storesøster. Stødig og romslig
Mondial og Edge duo har like stor bagDet blir en emmaljunga, men har ikke bestemt meg for om det blir Mondial De Lux eller edge duo. Vil Mondial fordi bagen kan brukes lengre
Jeg trodde Mondial hadde lengre bag.Mondial og Edge duo har like stor bag
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Hehe da så men både mondial og Edge kan brukes til de er hvertfall ett årNever mind. Jeg tenker på Big star supreme som den heter i Danmark.
Tar den stor plass i bagasjerommet?
Hvordan er vogna? Hvilket tereng har du brukt den i? Stødighet? Styre den?Hadde emmaljunga edge duo til de to første. Veldig fornøyd. Trodde vi var ferdige nå med barn. Så solgte vogna og kjøpte tfk joggster twist sportsvogn. Så må kommer jeg bare til å kjøpe bag til den
Anbefaler å få prøvd City Crossen dersom du har mulighet. Kanskje vil du like Edge Duo bedre (eller kanskje ikke), for den er kanon på vinter og grus. Jeg elsker lufthjul og hater gummihjul, så derfor ble jeg så skuffa over hjulene og kjørefølelsen til City Cross. Men det er jo en smakssak, og Edge Duo er jo en del tyngreJeg vurderer emmaljunga city cross. Virker som ei god og lett vogn. Dessuten har vi familie i Finnmark og må ha ei vogn som kan brukes på vinterføre der oppe, og da fikk jeg annbefalt city cross. Samboeren var også fornøyd med den.
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Anbefaler å få prøvd City Crossen dersom du har mulighet. Kanskje vil du like Edge Duo bedre (eller kanskje ikke), for den er kanon på vinter og grus. Jeg elsker lufthjul og hater gummihjul, så derfor ble jeg så skuffa over hjulene og kjørefølelsen til City Cross. Men det er jo en smakssak, og Edge Duo er jo en del tyngre
Større forskjell enn jeg trodde, og siden de koster litt er det greit å ha prøvd begge Jeg likte Edge Duo best, MEN - kun som liggevogn. Med tung vogn + etterhvert tungt barn ble sittedelen for tung for meg, og raskt byttet ut med annen superlett vogn Men med en høy mann ble Crossen for liten. Så, ja, alle har ulike behovEr det stor forskjell på edge duo og city cross? Vet bare at edge duo er tyngre, også er den vel kanskje litt større? Kanskje jeg må få prøvd begge vognene før vi bestemmer oss
Større forskjell enn jeg trodde, og siden de koster litt er det greit å ha prøvd begge Jeg likte Edge Duo best, MEN - kun som liggevogn. Med tung vogn + etterhvert tungt barn ble sittedelen for tung for meg, og raskt byttet ut med annen superlett vogn Men med en høy mann ble Crossen for liten. Så, ja, alle har ulike behov
Hvis du skal ha lengst permisjon må du få førsteprioritet på valg av vogn ;pKanskje edge duo blir litt for tung for meg da, vil ha ei litt lett vogn men takk for tips! Skal absolutt få prøvd ut begge vognene før jeg tar noen endelig avgjørelse får bare håpe hvis jeg bestemmer meg for city cross at den ikke blir for liten for samboeren da han er en god del høyere enn meg