Kass barnevogn ska du ha?

Vi skaø ha babyjogger city elite! :) virker perfekt for vårt bruk.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det blir en emmaljunga, men har ikke bestemt meg for om det blir Mondial De Lux eller edge duo. Vil Mondial fordi bagen kan brukes lengre :)

Mondial og Edge duo har like stor bag :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Jeg trodde Mondial hadde lengre bag.
De har jo hatt den i Danmark i mange år og der er den vesentlig større. Hmm kanskje jeg bare bestiller i Danmark da. :)

Never mind. Jeg tenker på Big star supreme som den heter i Danmark. :)

Har Brio Happy, og var fornøyd med den! Robust og fin på vinterføre. Men lurer på om jeg skal kjøpe en ekstra brukt som tar mindre plass i bilen :) Har hørt at Tfk Joggster Twist tar liten plass og at det er en god vogn.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi skal ha en Simo duo i blått og hvitt :) hadde emmaljunga duo Edge til førstemann, men valgte svart og rosa vogn til henne så den kan ikke brukes til gutt;) lure meg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hmmm... vurderer tfk twist nå... meeeen mange skriver at den er mye mikmak på. Hvorsan er den på skogsvei? Noen sov vet?

Hadde emmaljunga edge duo til de to første. Veldig fornøyd. Trodde vi var ferdige nå med barn. Så solgte vogna og kjøpte tfk joggster twist sportsvogn. Så må kommer jeg bare til å kjøpe bag til den:)

Hadde emmaljunga edge duo til de to første. Veldig fornøyd. Trodde vi var ferdige nå med barn. Så solgte vogna og kjøpte tfk joggster twist sportsvogn. Så må kommer jeg bare til å kjøpe bag til den:)

Hvordan er vogna? Hvilket tereng har du brukt den i? Stødighet? Styre den?

Jeg vurderer emmaljunga city cross. Virker som ei god og lett vogn. Dessuten har vi familie i Finnmark og må ha ei vogn som kan brukes på vinterføre der oppe, og da fikk jeg annbefalt city cross. Samboeren var også fornøyd med den.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Anbefaler å få prøvd City Crossen dersom du har mulighet. Kanskje vil du like Edge Duo bedre (eller kanskje ikke), for den er kanon på vinter og grus. Jeg elsker lufthjul og hater gummihjul, så derfor ble jeg så skuffa over hjulene og kjørefølelsen til City Cross. Men det er jo en smakssak, og Edge Duo er jo en del tyngre :)

Anbefaler å få prøvd City Crossen dersom du har mulighet. Kanskje vil du like Edge Duo bedre (eller kanskje ikke), for den er kanon på vinter og grus. Jeg elsker lufthjul og hater gummihjul, så derfor ble jeg så skuffa over hjulene og kjørefølelsen til City Cross. Men det er jo en smakssak, og Edge Duo er jo en del tyngre :)

Er det stor forskjell på edge duo og city cross? :) Vet bare at edge duo er tyngre, også er den vel kanskje litt større? Kanskje jeg må få prøvd begge vognene før vi bestemmer oss :p

Tror det blir emmaljunga mondial de lux :)

Er det stor forskjell på edge duo og city cross? :) Vet bare at edge duo er tyngre, også er den vel kanskje litt større? Kanskje jeg må få prøvd begge vognene før vi bestemmer oss :p

Større forskjell enn jeg trodde, og siden de koster litt er det greit å ha prøvd begge :) Jeg likte Edge Duo best, MEN - kun som liggevogn. Med tung vogn + etterhvert tungt barn ble sittedelen for tung for meg, og raskt byttet ut med annen superlett vogn :) Men med en høy mann ble Crossen for liten. Så, ja, alle har ulike behov :)

Hadde brio happy duo sist gang og har veldig lyst på den nå også. Angrer litt på at vi solgte den, for den var LILLA!! :)

Større forskjell enn jeg trodde, og siden de koster litt er det greit å ha prøvd begge :) Jeg likte Edge Duo best, MEN - kun som liggevogn. Med tung vogn + etterhvert tungt barn ble sittedelen for tung for meg, og raskt byttet ut med annen superlett vogn :) Men med en høy mann ble Crossen for liten. Så, ja, alle har ulike behov :)

Kanskje edge duo blir litt for tung for meg da, vil ha ei litt lett vogn:) men takk for tips! Skal absolutt få prøvd ut begge vognene før jeg tar noen endelig avgjørelse:) får bare håpe hvis jeg bestemmer meg for city cross at den ikke blir for liten for samboeren da han er en god del høyere enn meg :p

Kanskje edge duo blir litt for tung for meg da, vil ha ei litt lett vogn:) men takk for tips! Skal absolutt få prøvd ut begge vognene før jeg tar noen endelig avgjørelse:) får bare håpe hvis jeg bestemmer meg for city cross at den ikke blir for liten for samboeren da han er en god del høyere enn meg :p

Hvis du skal ha lengst permisjon må du få førsteprioritet på valg av vogn ;p

Back
Topp