Kass barnevogn ska du ha?

Vi har en emma ljunga edge duo fra første barnet. Også har vi et quinny understell til å ha babysetet på så vi skal ha hardbag til den og kanskje :)

♡ mamman til Emilie og lille julegaven ♡
 
Emmaljunga Edge duo :) vet bare ikke hvilke farge ennå . Skal ha den pga den har stor og god bag og er stabil . :)


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
Vi har en emmaljunga edge duo i cream leatherette, elsker den! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har en Tfk Joggster Twist som søskena har brukt. Har vært superfornøyd, og gleder meg til å bruke den igjen:) Ekstremt lett å manøvrere, veier lite, og tar liten plass i bilen. Bagen er like lang som Simo/Emmaljunga, bare litt smalere.

Sportsvognsdelen kan legges helt flatt, så den kan brukes når bagen blir for liten, sjøl om barnet ikke er stort nok til å sitte/har satt seg opp.

Ett minus: det er umulig å komme til oppbevaringen i understellet...men er ikke den som går på shopping med baby, så har ikke tenkt så mye på det.
 
Jeg vurderer veldig sterkt Mountain Buggy Urban Jungle. Min erfaring fra jobbing i barnehage er at det er en knallgod vogn til 1-3 åringer. Stabil, stor og lettkjørt, med godt regntrekk og myggnett. Har ikke fått testa eller sett skikkelig på bagdel til den, så er fortsatt usikker. Noen som har erfaringer med den?
 
Eg er sykt nyskjerrig på brio go next. noen som har Vært borti den?! Det er pga mye artige løsninger, lett å pakke med seg, svingbare hjul for bykjøring og mulighet til å sette på større hjul til terreng og vinterføre.

Dersom den er for liten så skal eg nok snuse litt mer på emmaljunga ;-)
 
Jeg vurderer emmaljunga city cross. Virker som ei god og lett vogn. Dessuten har vi familie i Finnmark og må ha ei vogn som kan brukes på vinterføre der oppe, og da fikk jeg annbefalt city cross. Samboeren var også fornøyd med den.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Lurer på City Cross, på grunn av at vi trenger en vogn som tåler litt terreng og vinterføre. Og så er den så liten at den får plass i bilen, der vi også har et fastmontert hundebur. :)
 
Emmaljunga edge duo, men vil kjøpe brukt. Problemet er at de fleste har sportsunderstellet og det vil jeg absolutt ikke ha, vil justere håndtaket ordentlig og gjerne ha justerbar mykhet/demping.
 
Simo kombi, hadde samme til førstemann, elsker Simo pga lufthjulene og str på bagen:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Ønsker meg emmaljunga Edge duo med classic chrome understell og brown flower farge.

Stor bag, stødig, god å trille (derfor understell med gummihjul, ikke plasthjul), også brun fordi det kan brukes til begge kjønn. Tenker kjøpe ny nå og bruke til denne og nestemann nemlig. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har brio happy brukt til 2 barn. Ønsker ny vogn denne gang, enten simo eller emmaljunga..


Jente 2010 & 2012 <3
 
Har en emmaljunga city cross som er kjøpt i fjor :) Meeen sikler på en søskenvogn som kan også brukes som singel vogn!! Bugaboo donkey tror jeg den heter :p

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Jeg har teutonia cosmo, kjempe fornøyd med den, så kommer til å bruke den enda en gang :) men jeg trenger søskenvogn også, og ønsker meg mountain buggy duet, men for ca 6 måneders bruk så vil jeg egentlig ikke kjøpe ny, så holder et øye med hva som legges ut på finn ;) synes bare den er fin og lest positivt om den, samt, jeg vil ha egen hardbag til vognen, ikke mykbag oppi sportsdelen(mange vogner har ikke det har jeg funnet ut) det er grunnen :p


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️
 
Har en emmaljunga city cross som er kjøpt i fjor :) Meeen sikler på en søskenvogn som kan også brukes som singel vogn!! Bugaboo donkey tror jeg den heter :p

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Den har eg bestemt meg for å kjøpe siden den kan gjøres om til singelvogn :) nettopp solgt simo kombi vogna mi :) hehe
 
Den har eg bestemt meg for å kjøpe siden den kan gjøres om til singelvogn :) nettopp solgt simo kombi vogna mi :) hehe

Har du tenkt å kjøpe den no snart? siden du har solgt den andre? Heldige deg :) Den er så lekker!! Har tenkt å selge city crossen jeg og men tror jeg venter en stund til :p Må tenke litt på det først... Sukk

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Har du tenkt å kjøpe den no snart? siden du har solgt den andre? Heldige deg :) Den er så lekker!! Har tenkt å selge city crossen jeg og men tror jeg venter en stund til :p Må tenke litt på det først... Sukk

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Mja drøyer den litt enda, har en til vogn :p En brio sing og det e den vi bruker mest siden ho sitter best oppi den :) Ska vente til etter ul hvertfall, for å kunne velge farge på skyggene :)
 
Back
Topp