Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er et knallgodt tegn.I natt hadde jeg skikkelig vondt i puppene og jeg våknet og var sinnsykt trøtt. Er det fortsatt, men får ikke sove pga anleggsarbeid i gata. Jeg pleier aldri å få sove på dagen uansett, men denne trøttheten er ut av en annen verden. Håper det er et godt tegn!
Jeg forstår deg godt.Jeg har fått rekvisisjon til Furst av klinikken nå. Jeg hadde ikke fått svar på forespørselen jeg sendte dem på over halvannet døgn så da regnet jeg ikke med at jeg ville få svar og bestilte derfor blodprøve via fastlegen.
Det betyr at jeg har en blodprøve til gode, selv om jeg egentlig ikke hadde tenkt til å ta en til.
I dag er det lørdag og jeg skal ha TUL ved klinikken torsdag om 12 dager. Så det jeg lurer på om jeg skal gjøre er å ta blodprøven midt i mellom i dag og TUL, altså torsdag om 5 dager. Det frister å ta den tirsdag om 3 dager, men da blir det så lenge å vente frem til TUL. Jeg ønsker å da den en pardallsdag etter eggløsning for å se på denne berømte doblingen, derfor er det bare annenhver dag som er av interesse. Hm... håper jeg klarer å holde meg til torsdag og ikke faller for fristelsen tirsdag, jeg vil bare gjøre det verre for meg selv etter at blodprøven er tatt dersom jeg tar den tidlig. Ææææææææ!
Tusen takk kjære deg! Det gikk fint.Håper det gikk bra i dag
Gratulerer så myeDa har vi vært på TUL 6+2 og sett at det er en liten mini inni der som også har puls. Da gynekologen skrudde på innstillingene slik at man så røde og blå flekker på skjermen der det er puls så sa at hun at det ikke var tvil. Blå og røde flekker vekslet på å dekke hele klumpen. Ikke at det var tvil ellers heller, for vi så tydelig flikkering midt i den hvite flekken på det vanlige UL-bildet og hun fikk faktisk målt "pulsen" (se bildet).
Ble målt til 6+1, men det er så tidlig at det ikke er noe å bekymre seg over fordi hun sleit lenge med å finne et fint bilde og klare å holde proben stille nok mens hun målte. Mini er 4,3mm.
Vis vedlegget 450650Vis vedlegget 450649
Hurra hurra for hjerteslag og at alt ser fint ut
Tusen takk!Gratulerer så mye
Jeg skal være forsiktig med å si at sæddonor ble vår redning før vi har kommet i mål, men bortsett fra sæddonor har jeg ikke gjort noe annerledes som jeg ikke har prøvd før. Jo! Tatt Plaquenil, men det alene kan umulig være det som har utgjort så stor forskjell at vi endelig har sett bankende hjerte. Jeg tok også Paracet før jeg la meg dagen jeg merket at egget festet seg, for jeg har alltid fått feber samme natt. Tok også natten etter for å være sikker. Ingen feber. Tok også 20mg Prednisolon fra uttak og i en uke, da jeg har hørt med en annen IVF-klinikk som sa at det ikke gjorde noe (min klinikk er mer restriktive med Prednisolon). Det var også for å unngå at kroppen min frastøtte seg det befruktede egget. Tar bare 5mg nå. Tidligere har jeg tatt 10mg fra første mensdag før eggløsning og innsett.Å, så hyggelig å lese at det går bra med deg! Og så fint å se lille mini! Du har hatt litt av en reise du også, men så gikk det så bra når dere gjorde noe nytt. Det gir meg håp også! Om at det kan fortsatt gå bra for meg også