Kanskje vi faktisk aldri får barn. Jeg er redd. (Nå gravid med sæddonor)

Edit: hcg var her 155, 13dpo.

Jeg begynner å bli vant til at jeg ikke har like mange og heftige symptomer som jeg hadde i begynnelsen. Har landet i at jeg nok fikk en boost da kroppen begynte å sette igang produksjonen av hcg, og så har det avtatt. Det skremmer meg ikke like mye lenger nå som jeg ser at det er en utvikling i testene. Og nå som testene begynner å bli mer tydelige så er det også enklere å stole på dem og legge bort tolkningen av symptomene. Det har begynt å kjennes mer i livmor også, en slags sviing, kribling og innimellom små stikk. På venstre side. Og det hogger litt til hvis jeg gjør brå bevegelser. Derfor prøver jeg å unngå det. Jeg unngår også å få over 120 i puls. Jeg går endel, så jeg sitter ikke bare på ræva altså, er ikke bra det heller.

Aner ikke hvorfor bildet ble så mørkt.

20241126_120906.jpg

Last edited:
Jeg fikk ta hcg og progesteron-blodprøve hos fastlegen i dag. Hun er så søt og forstår så godt at det er svært krevende å stå i infertilitet. Hun foreslo hcg-test før jeg fikk sagt det selv faktisk. Jeg er heldig som har en sånn fastlege. Da blir det jo nesten 48t til jeg skal teste hos Fürst i regi av ivf-klinikken på torsdag også.

20241126_190712.jpg

Edit; svar på blodprøve viste hcg på 155 denne dagen.

Last edited:
Fantastisk fine tester! Og 2-3 på digital er jo skikkelig bra allerede 13 dpo! Tror jeg aldri har lest om noen som har fått det så tidlig før (og er helt sikre på befrukningsdato) så dette er bare skikkelig skikkelig lovende. Tenk, nå er det faktisk deres tur til å bli foreldre :Heartred

Fantastisk fine tester! Og 2-3 på digital er jo skikkelig bra allerede 13 dpo! Tror jeg aldri har lest om noen som har fått det så tidlig før (og er helt sikre på befrukningsdato) så dette er bare skikkelig skikkelig lovende. Tenk, nå er det faktisk deres tur til å bli foreldre :Heartred
Er det sant!??? :sad015 Jeg visste ikke at det var så bra, for jeg er jo 2 uker og går inn i min 3de fra i morgen (men det er jo egentlig uke 4 og 5 da, selv om testene teller fra eggløsning). Men jeg velger å lytte til deg og ikke min skeptiske hjerne, for du har tydeligvis peiling. Akkurat dette med når man får 1-2 eller 2-3 har jeg ikke fulgt så godt med på rett og slett. Tusen takk for at du sa det, det gjør meg jo selvfølgelig bare godt å høre slikt!! ❤️ Du er så fin med alle her på forumet og sprer så mye glede, tusen takk for at du er her! Håper du passer på deg selv også oppi all omsorg du viser for andre. ❤️

Er det sant!??? :sad015 Jeg visste ikke at det var så bra, for jeg er jo 2 uker og går inn i min 3de fra i morgen (men det er jo egentlig uke 4 og 5 da, selv om testene teller fra eggløsning). Men jeg velger å lytte til deg og ikke min skeptiske hjerne, for du har tydeligvis peiling. Akkurat dette med når man får 1-2 eller 2-3 har jeg ikke fulgt så godt med på rett og slett. Tusen takk for at du sa det, det gjør meg jo selvfølgelig bare godt å høre slikt!! ❤️ Du er så fin med alle her på forumet og sprer så mye glede, tusen takk for at du er her! Håper du passer på deg selv også oppi all omsorg du viser for andre. ❤️
Ja, helt sant! Testene ser helt perfekte ut, så har skikkelig troa på at det lille frøet har det strålende inni der :Heartred Tusen takk, det var koselig å høre :love017

Har enda ikke fått resultatet på blodprøven hos Fürst. Hva er det de roter med? Skjønner de ikke at folk venter i total spenning på resultatene sine!? :laughing002 HALLO!? Kom igjen! :book1

Har enda ikke fått resultatet på blodprøven hos Fürst. Hva er det de roter med? Skjønner de ikke at folk venter i total spenning på resultatene sine!? :laughing002 HALLO!? Kom igjen! :book1

Skjønner de ikke at det sitter en hel gjeng spente damer og venter her?!? :hilarious::hilarious:

Skal jeg bare gi opp håpet om å få prøveresultatene i dag mon tro?
:blackeye:

Kanskje jeg får svarene på testen i går og testen i morgen samtidig senere i morgen eller på fredag. Saken er at jeg tror jeg hadde fått svar allerede dersom jeg hadde tatt hcg utenom resten av panelet, men så glemte jeg å be legen om å dele det opp... eller jeg turte ikke. :wacky: Det tar sikkert lenger tid å teste blodet for andre vitaminer og mineraler, men jeg får ikke vite noe før alle resultatene er klare. Teit! For jeg vet at den som rekvirerer prøvene kan se det som kommer inn fortløpende... jeg vil også se!!! :nailbiting:

Last edited:
Edit: hcg var her 351, 15dpo.

15dpo, 10dpt.

Det er jo litt gøyere å teste når man får tak i en bedre batch fra Makesure. Den nederste testen er fra annen batch enn alle de over.

20241128_090751.jpg

Har fortsatt ikke fått resultatene fra Fürst. :blackeye:

Last edited:
HCG var 350 i dag 15dpo!
Det er håp for vår lille regnbue i magehulen.
:wav

Det tok 3 timer å få dette 15dpo-svaret, lurer på når jeg skal få svar på tirsdagens 13dpo-test. Det er ~46 timer mellom testene, men dersom tirsdagens verdi er under 175-isj så er jeg fornøyd. For denne gang. xsmile5 Jeg har jo mistet før selv med dobling, men da startet det på hcg på 110 15dpo, så kan ikke sammenlignes egentlig.

Last edited:
Progesteronet var 350 i dag!
Det er håp for vår lille regnbue i magehulen.
:wav

Det tok 3 timer å få dette 15dpo-svaret, lurer på når jeg skal få svar på tirsdagens 13dpo-test. Det er ~46 timer mellom testene, men dersom tirsdagens verdi er under 175-isj så er jeg fornøyd. For denne gang. xsmile5 Jeg har jo mistet før selv med dobling, men da startet det på hcg på 110 15dpo, så kan ikke sammenlignes egentlig.
Heiaheia :love7 :Heartbigred

Så bra!!! Dette lover veldig godt, og jeg har troa på at dette holder helt til mål :Heartred :joyful: :Heartred

Jeg skulle ikke kastet urinen men prøvd en Clearblue med ukesindikator. Men det må kanskje bli enda større utslag for å få 3+ da, hehe. Hadde bare vært gøy. Har jo flere tester liggende fordi jeg hadde tenkt å spare de til neste innsett. :wacky: Det er helt nytt for meg å tenke at det kanskje kan gå. Men at jeg ikke får bruk for testene er jo det beste som kan skje.

Puppene varierer i ømhet. Det har gått litt ned. Kjenner at det stikker og strekker og kribler i livmor. Har ingen kvalme og er ikke sliten.

Last edited:
4+5, 19dpo, 14dpt.

20241202_180300.jpg20241202_212015.jpg

Symptomer; litt ømme pupper, men stadig mindre. Mer og mer bobling i livmor, håper det betyr at noe gror inni der. :Heartred

Svaret på blodprøven jeg tok for 6 dager siden 13dpo viste at jeg hadde hcg på 155. I dag 19 dpo måtte jeg ha minst 1240 i hcg for at hcg skal ha doblet seg slik det skal på 48t (155 x 2 x 2 x 2). Clearblue sier at man får 3+ på digital test med ukesindikator dersom hcg er minst 2753. Hvis det stemmer, noe jeg ikke tror det nødvendigvis gjør, så har jeg dobbel verdi av hva jeg egentlig trenger for å regne dette som en graviditet med stor sjanse for suksess. :sad010 2 dagers forandring er 126,5%, doblingstiden er 40,71 time.

Last edited:
Back
Topp