Nedsig
Elsker forumet
Mazter: hvordan tenker du å definere hva som er "nok" plager til at det er greit å operere, da? Det er jo ingen som gjør det for moro skyld - alle gjør det fordi de ønsker å se bedre ut, også de som i dine øyne ser bra ut fra før. Jeg for min del skjønner ikke disse fordommene mot pene damer som tar silikon og fettsuging. Det virker som om plastiske operasjoner er greit så lenge man ikke ender opp med å bli FOR pen. Når det gjelder operasjoner med medisinsk grunn så oppfatter jeg ikke disse som en del av diskusjonen siden HI spør om plastikkirurgi er noe man ønsker på eget initiativ. Hvis man har så store fysiske plager at man må operere, så har man vel i liten grad noe valg. Det er utrolig dumt å høre på folk som sier at man er uvitende fordi man ikke ønsker å operere kroppen sin med mindre det har helsemessige årsaker (og ikke typen som sitter i hodet, for det kan jeg jobbe med, og ta årsaken til problemet i stedet for symptomene). Beklager mangel på avsnitt, skriver fra ipad (og det kan jo kanske HI også ta tak i når hun er i farta, det er i hvert fall på tide)