Kan du tenke deg plastisk operasjon?

ja kunne tenkt meg fettsuging av magen og lår og rumpe kanskje.
får se om det blir penger, håpe ¨å vinne i lotto kanskje. eller så har mamma lovt oss arvepenger når min mormor går bort så om jeg ikke har klart det på egenhånd da så blir det mageplastikk ja

Jeg vet ikke om hun har svart her og orker ikke lete gjennom hundre sider for å se, men jeg er enig med Fru Riskorn når det gjelder dette :)

KristineBirgitte skrev:
Jeg vet ikke om hun har svart her og orker ikke lete gjennom hundre sider for å se, men jeg er enig med Fru Riskorn når det gjelder dette :)

HAHA! Du er så morsom! Vet du ikke hva jeg har svart, og så gir du meg blankofullmakt??? Joda, jeg har svart tidlig i tråden;)

Fru Riskorn skrev:

KristineBirgitte skrev:

HAHA! Du er så morsom! Vet du ikke hva jeg har svart, og så gir du meg blankofullmakt??? Joda, jeg har svart tidlig i tråden;)

Hihi, vi har jo snakket om det før og jeg vet at jeg er enig med både argumentene og konklusjonen din :)

KristineBirgitte skrev:

Fru Riskorn skrev:

KristineBirgitte skrev:

Hihi, vi har jo snakket om det før og jeg vet at jeg er enig med både argumentene og konklusjonen din :)

Her er svaret mitt. Nå kan du angre på blankofullmakten din ;)

kunne jeg aldri gjort!! Hvilket forbilde er jeg for jentene mine da, om jeg forteller dem at vi ikke er god nok som vi er? De ligner jo til og med på meg. Da forteller jeg dem jo at de er så lite fine at jeg må operere meg for å slippe å se sånn ut. Dessuten synes jeg ikke det er noe fint - heller latterlig på de fleste.                                           

bondekone skrev:
Jeg ska ta plastisk opperasjoner men det kommer ikke av graviditeter,men av at jeg har gått mye ned i vekt

Samme her

Fru Riskorn skrev:

KristineBirgitte skrev:

Fru Riskorn skrev:

KristineBirgitte skrev:

Her er svaret mitt. Nå kan du angre på blankofullmakten din ;)

kunne jeg aldri gjort!! Hvilket forbilde er jeg for jentene mine da, om jeg forteller dem at vi ikke er god nok som vi er? De ligner jo til og med på meg. Da forteller jeg dem jo at de er så lite fine at jeg må operere meg for å slippe å se sånn ut. Dessuten synes jeg ikke det er noe fint - heller latterlig på de fleste.                                           

Jeg er stadig enig :)

JA! Etter at jeg fikk Jonas la jeg på meg mye og har nå gått ned 25 kilo. Er på vei med nummer to og regner med det vil sette sine spor også. Etter at jeg er ferdig med svangerskapet og har gått ned dit jeg ønsker i vekt skal jeg undersøke mulighetene til å stramme opp puppene, og fjerne overflødig hud på magen.

Ja

jepp venter på innkalling for å forminske brystene mine. Men det er av helse/psykiske grunner og.. ikek bare for å se bedre ut :)

Får se hvordan kroppen ser ut etter 3 graviditeter (som er planen), men i utgangspunktet håper jeg at jeg "slipper". Det aller meste kan vel fikses med en sunn livsstil, men såklart- hvis man har store komplekser man ikke får gjort noe med uten operasjon så har jeg stor forståelse for det- hvorfor ikke liksom- er jo bare man selv som bestemmer over sin egen kropp. 

Hvis jeg skulle gjort noe så måtte det vært hvis jeg fikk flate miniatyrpupper etter siste baby...da kan det være jeg ville fylt de litt ut. Men HÅPER jeg slipper...

Jeg har en kropp som virker, og er veldig glad for det!
Den får se ut som den gjør. Utseendet er forgjengelig, hvordan man er som menneske er viktigere.

Får jeg masse penger til overs vil jeg velge å gi dem til sultende barn i Afrika fremfor å legge meg under kniven for å rette på en skavank. Puppene får være slappe og peke nedover. Håndtak og litt dvaskere mage får være. Jeg håper folk rundt meg synes jeg er et pent menneske basert på mine verdier og det jeg tilfører av personlige egenskaper.
Men som sagt er jeg heldig  med at kroppen min fungerer. Plastisk kirurgi som er medisinsk betinget kan jeg jo ikke si at jeg aldri vil gjennomgå dersom livskvaliteten blir vesentlig redusert.

jeg er operert...
bukplastikk.
men, det er ikke etter svangerskapet, heller et vekttap på 60kg :)

får jeg muligheter til flere, så takker jeg ikke nei! :)

ja, d kunne jeg tenkt meg. Det er noe jeg har tenkt mye på fra lenge før jeg ble gravid... men det er og av helsemessige grunner.. sliter nye med rygg, nakke og skuldre pga store bryster. hadde det ikke vert for at jeg ville amme mine søte små, hadde jeg gjordt noe med det for lenge siden... kunne også tenkt meg å fikse magen min også, da den henger over trusekanten etter fødsel.. ikke så vakkert å se på å heller ikke så behagelig, da jeg svetter en del...

Jeg har alltid vært litt motstander av plastik kirurgi. Men etter en fødsel og vektnedgang på 38 kg, så ser jeg helt annerledes på det. Jeg skal ha bukplastikk om 3 uker, og dette er noe jeg får dekket. Har også lyst å løfte puppene, men det er noe jeg vil ta siden når jeg får råd til det.

Jepp. Hadde det vært helt risikofritt og 100% sikkert at jeg ville blitt fornøyd med resultatet ville jeg tatt brystløft. Evt. me en dråpe silikon. Ikke noe større enn jeg har i dag (70 D).

Meeen.. enk om jeg betaler nesten 50 000 kr for en operasjon jeg ikke blir fornøyd med? Njæææ.. Tenk så mye annet man får for de pengene.. 

Slettes ikke, jeg synes jeg ser flott ut! :) Dessuten innebærer alle inngrep en viss risiko for komplikasjoner, infeksjoner osv, så jeg kunne aldri tenke meg å legge meg under kniven dersom det ikke var helt nødvendig.

Back
Topp