Kaffekanna klar for nytt liv, igjen

Og når man spiser råvarer blir man også biologisk mett og mindre fysen. Og så legger det grunnlag for varig endring! Sååå imponert over deg altså :)
Enig. Pluss at jeg vil jo gi gode vaner til barna og mannen, så hjelper å begynne med seg selvn
 
I morgen er jeg spent på vekta. Har fortsatt TR på besøk, men idag hat vi gjort så mye at jeg ikke har hatt tid til mat. Har spist frokost som vanlig, 3 egg og salat, skippet lunsj da vi var og kjørte snøskuter, og så tok det ganske lang tid å lage mat til mannen. Ble middag i 16/17 tiden, og var så mye styr at jeg ikke har rukket å tenke på snacks. Brukte kjempelang tid på å legge nurket - FØRSTE gang jeg har klart å legge han i sprinkelsenga (han hater den, seriøst, det er ille!!!), og FØRSTE gang jeg har fått han til å sovne uten å vugge han eller amme i søvn. Var godt nok med stryking og kontinuerlig synging i 1t og 15 min. Var sykt trøtt og, kun sovet 1t siden 06 i morges..

Men ja, så kun 2 måltider idag, ikke noe nøtter, ikke noe avokado, ikke mye salt, så spent på om hormonene evt holder litt igjen, hvis ikke burde jeg ha gått ned noe! Føler det på kroppen, veldig så store klærne har blitt. Allerede måttet bytte til mindre bukser, så det er gøy!
 
103 idag! Veldig fornøyd med å kunne spise det jeg vil og konsekvent gå ned - har virkelig kommet inn i en god flyt :cool01

Allerede måtte bytte ut buksene mine (selv om de er skikkelig stretch), med mindre størrelser, og nå står toppene for tur. Tenker jeg skal kjøpe meg ny garderobe til sommeren.

En ting som er litt komisk er at selv når jeg har gått ned, si 2 kg, og så spør noen «hvor mye jeg har igjen», så er alltid svaret «10 kg». Jeg vet ikke hvor jeg ønsker å være, men jeg vet at jeg ikke har tenkt til å bryte vektnedgangen eller spise noe jeg ikke trenger sånn som ting er nå. Unødvendig, usunn mat er helt uaktuelt, og det er veldig deilig. Slipper å hele tiden tenke på det. Hentet hjemmelaget syltetøy til mannen i fryseren i går, og rett ved siden av er det både kransekake og kringle. Før hadde jeg enten tatt meg en bit - eller så hadde jeg siklet på den hele kvelden, og til slutt måtte gi etter for cravingsene. De hadde jeg null kontroll over. Ganske fæl følelse, å nesten føle seg «besatt», fordi JEG vet selv jeg egentlig ikke vil ha det, idet jeg spiser det så føler jeg meg så crap at jeg nærmest gråter, men så går jeg tilbake, igjen og igjen og igjen. Det har vært så ille at jeg har spist kake til frokost. Hvem spiser kake til frokost liksom, ikke normale folk. Så det er ufattelig deilig å slippe den følelsen, å ha kontrollen tilbake :dance008
 
Ok! Dette var gøy! Gikk nettopp tilbake til start, og siden januar har jeg gått ned totalt 13cm rundt midjen, 14 cm rundt mage, 12 cm rundt hofte/rumpe, 7cm rundt begge lår og 2 cm rundt begge legger.
 
Er litt rart å gå ned, fordi da jeg så meg selv i speilet i går kveld, i bare undertøyet, så så det ut som jeg hadde gått opp. Vet ikke om det var oppblåsthet eller bare hjernen som ikke fulgte med, men jeg følte meg som 125 kg. Veldig spesielt.
 
Veide nå, 101.7 :) Tror nok ikke jeg når tosifret innen tirsdag, men men. Noen platåer må man tåle!
 
Veldig så det hjelper med lite matlyst en dag. Spiste stor frokost som vanlig, men ikke vært sulten hele dagen, så knasket på peanøtter, tomater og agurk. Selvsagt, de 600gr er nok ikke så mye fett, men heller tarminnhold, har jo til enhver tid flere kg i tarmen, så hvis det tømmes uten påfyll kan man gå ned. Spent på om jeg har gått opp til i morgen ettersom jeg spiser vanlig idag.
 
Æsj, forsatt 100.6 idag. Akkurat 601 gr for mye, hehe. Men men, har ikke så hast, er bare så gøy å se det går nedover!
 
Altså dette er helt sykt! Trodde ikke jeg hadde en sjanse i havet! Vi hadde besøk i går og jeg satt og gomlet peanøtter «hele» kvelden, allikevel!!!!

TOSIFRET!!! JAAAAAAA :smiley-bounce016

Er det mulig?! Kan ikke tro at vekta stoppet, 99.9kg! Skulle tro det vekta var en magisk geni som hørte på meg - MEN, altså, hadde den vært det hadde jeg ikke ønsket med 99 kg, men heller 75. Haha :smiley-angelic003

Pluss! Har faktisk allerede gått ned 2.1 kg denne uken, og er to dager igjen før «faktisk» veiedag. Det er jo helt utrolig, ikke gått ned så mye siden de første ukene!
 
Back
Topp