Kaffe å brus å sånn

Kan tipse om boblevann med smak som alternativ til cola, ikke helt det samme men;) Men når man er litt uvel, så funker det egentlig bedre

Jeg er glad i kaffe og drakk gjerne 2-3 kopper om dagen før jeg ble gravid. Da jeg ble gravid kuttet jeg ned til 1 kopp. Nå de siste dagene har jeg fått helt avsmak på kaffe. Det samme skjedde forrige graviditet også. Med en gang ungen var født, fikk jeg kjempelyst på kaffe igjen:)

Jeg har ikke lyst på pepsimax og kaffe :eek::eek: DET er ikke normalt når det gjelder meg :hilarious: er kvalmen sin skyld det..

Mistet veldig fort lysten på vanlig kaffe. Kanskje 1-2 cappuccino om dagen. Ellers ingenting annet.

Blei litt overraska då eg las i denne tråden og skjønte folk kutta ned/ slutta med kaffi og tenkte DET hadde eg aldri klart. Flinke!
Heilt til det gjekk opp for meg at eg ikkje lenger drikk mine 5-6 koppar om dagen, men dei siste vekene derimot har hatt 1 om morgonen og kanskje ein etter middag! Ubevisst..

7 + 3 i dag og Cola light har begynt å smake vondt. :O

Tenk om eg ikkje liker Frapino coffee på espressohouse no...!? Har jo gleda meg sånn til neste anledning! :wideyed::yuck::coffee2

Kaffe lukter æsj..var sånn jeg skjønte at det var noe på gang. Elsker iskaffe til vanlig:happy:

Back
Topp