Kaffe å brus å sånn

Jeg ELSKER kaffe, men har fått totalt avsmak etter at jeg ble gravid. Det smaker som gift! Husker det fra forrige graviditet også;)
 
Har ikke drukket kaffe på flere uker for jeg er så dårlig :( men med de andre to drakk jeg kun morgenkaffe og det var det. Er ikke så glad i brus og sånn så får ikke koffein på den måten. Men skulle nok trengt koffeinpiller så trøtt som jeg er :schocked028
 
Drikker kaffe og te når jeg føler for det, brus drikker jeg ikke:)
 
Jeg var den verste kaffekjerringa på jobb, men nå etter jeg har blitt gravid har jeg ikke rørt en eneste kopp! Eneste jeg drikker innimellom er litt cola zero :p
 
Drikker kaffe, men har redusert til ca to kopper om dagen. Sist graviditet smakte kaffe plutselig skikkelig pyton, så får se om det blir sånn nå også. Hadde nesten vært litt praktisk, så slapp jeg å tenke på det.
 
Jeg var den verste kaffekjerringa på jobb, men nå etter jeg har blitt gravid har jeg ikke rørt en eneste kopp! Eneste jeg drikker innimellom er litt cola zero :p

Sånn ble jeg mistenkt av en kollega i forrige svangerskap, hun skjønte jeg måtte være gravid lenge før jeg tenkte å fortelle noe, siden jeg plutselig sluttet å drikke kaffe :p
 
Her er det pepsi max o_O trur eg må prøve å få redusert det litt. Men no e det snusen først. Må få de abstinensene vekk før neste begynner
 
Jeg drikker ikke kaffe nå. Men tenker at det er så synlig for alle på jobb, pleier egentlig å drikke masse kaffe:coffee Drikker te istedet:happy:
og så drikker jeg Pepsi Max, så vil ikke bruke opp koffeinkvoten på kaffe;)
 
Hvor mye Pepsi Max / cola zero er innafor å drikke? Jeg har en stor kjærlighet for iskald cola zero, men prøver å holde meg unna.
 
Sånn ble jeg mistenkt av en kollega i forrige svangerskap, hun skjønte jeg måtte være gravid lenge før jeg tenkte å fortelle noe, siden jeg plutselig sluttet å drikke kaffe :p
Haha!
Jeg har heldigvis ikke fått spørsmål enda, da jeg fyller vann i termokoppen min så ingen som vet hva som er i den :hilarious:
 
Hvor mye Pepsi Max / cola zero er innafor å drikke? Jeg har en stor kjærlighet for iskald cola zero, men prøver å holde meg unna.

Faktisk så mye som 1,5 liter! Det tilsvarer ca. 200 mg koffein. Man bør kanskje ikke makse ut koffeindosen hver dag, da. Men det er faktisk innafor.
 
Faktisk så mye som 1,5 liter! Det tilsvarer ca. 200 mg koffein. Man bør kanskje ikke makse ut koffeindosen hver dag, da. Men det er faktisk innafor.

Så da bør ikke jeg ha dårlig samvittighet for 1-2 glass i hvertfall...:rolleyes: Da skal jeg kjøpe meg en Cola Zero i morgen og nyte den!
 
Så da bør ikke jeg ha dårlig samvittighet for 1-2 glass i hvertfall...:rolleyes: Da skal jeg kjøpe meg en Cola Zero i morgen og nyte den!


Nei, absolutt ikke. :)

Er på mitt andre glass nå, ikke drukket siden mandag. Såååå godt! :Heartred
 
Jeg drikker som regel en liten kopp kaffe om dagen. Og jeg har også en forkjærlighet for iskald cola zero, så det hender jeg drikker det og. Jeg har kjøpt inn colabokser. Av en eller annen grunn syns jeg det smaker aller best på boks, men det er dyrt, så da blir det litt ekstra eksklusivt når jeg koser meg med boksen min en fredagskveld :D

Sist fikk jeg avsmak på både kaffe og brus fra uke 6, så mulig jeg bare har noen dager igjen å nyte kaffen og colaen min.
 
Kuttet rimelig raskt med på kaffen, så drikker maks en kopp om dagen, og da prioriterer jeg god kaffe (altså ikke kaffemaskin på jobb) Men drikker masse Pepsi Max...
 
Jeg elsker både kaffe og cola og kan drikke mange kopper om dagen, men vært flink etter at jeg fikk positiv test. Kanskje en liten kopp kaffe på jobb eller når jeg er på besøk:)
 
Jeg er egentlig veldig glad i kaffe, men nå kan jeg ikke fatte og begripe at det går an å drikke det. Lukta er nok til at kvalmen melder seg;)
 
Back
Topp