På tide med litt jobbing 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, men ikke så myeMen når er også min yngste eldre enn din yngste...
Å, det har vi ikke. Medisterdei kjøpte jeg ved en feil en gang og det var slett ikke godt selv om jeg lagd en slags medisterkaker av det. Nesj og fysjMedisterpølse og medisterkake!
Voksenbrev?Vi brukte det ganske lenge
Hvad med å gi et voksenbrev?
Det blir fort dyrt i lengden
Slinningsbålet? Nei, jeg er vokst opp med å dra og se på det etter vår feiring, dengang det ble tent på selve st hans sent om kvelden, men nå tenner de det jo i mer folkelig tid, men. I har ikke pleid å dra og se på det.Drar dere å ser på det store bålet?
Ikke noe å spare på nei![]()

Vanlig Movicol, trenger ikke reseptVoksenbrev?
Men ja, det kostet litt over 200 kr i mnd, så vi har vel brukt rundt 5000 kr på den medisinen til henne så penger blir det men sånn må det jo bare være.
Åja.Vanlig Movicol, trenger ikke resept
bare sånn så ikke allt går i krøll?
Ja voksen smaker littÅja.
Vi ordner det altså med fullmakt og sånn så hun får den hun skal. Hun liker ikke voksen. Fikk det en gang det var leveringsvansker, men jr er jo uten smak og vi blander i appelsinjuice
var det ene som gikk og i en ellers så travel og plaget hverdag ble det sånn burde sikkert vært vann, men det likte hun jo ikke.Ja voksen smaker littvi blandet i brus
var det ene som gikk og i en ellers så travel og plaget hverdag ble det sånn
men tannbørst etter hjalp litt på dårlig samvittighet
Jaburde sikkert vært vann, men det likte hun jo ikke.
Og et glass jus hver dag kan jo inngå som en av fem og hun tar det i forbindelse med kveldmat så jeg har bestemt at det er ok.
Jamå man så må man! verre hun går forstoppet! har dem sjekket om hun har noe allergi/intoleranse?
Mat gir garantert forstoppelse ogsåHusker fakrisk ikke helt om hun er testet for det i denne omgang, hun er testet tidligere men mest på pollen og dyr tror jeg, ikke så mye på mat. Mer vant til at mat gir diaré enn forstoppelse, men alt er mulig.
Får ta det opp med legen igjen.
MmMat gir garantert forstoppelse ogsåkan ikke skrive så mye nå (må jobbe) men hvis du er intolerant mot noe matvarer er det nesten like vanlig med forstoppelse som med opkast/diaré
Forstoppelse og undervektig - cøliaki?Mm
Hun var på sykehuset i fjor men jeg husker ikke eksakt hva de testet, bare at hun ble konkludert med at noen bare er sånn. Og at undervekt grad 1 på skjema på hs ble føyset bort som "nei, hun er da ikke undervektig!"
Nei, hun er på mange måter den friskeste ungen vi har, og undervekten er forventet, det er likt på eldstemann og sånn var jeg og mannen som barn ogdå. Mer uventet at vi har minstemor som fakrisk er normalvektig.Forstoppelse og undervektig - cøliaki?
har hun noen andre plager?
Her var det ikke utslag på blodprøverNei, hun er på mange måter den friskeste ungen vi har, og undervekten er forventet, det er likt på eldstemann og sånn var jeg og mannen som barn ogdå. Mer uventet at vi har minstemor som fakrisk er normalvektig.
Eller altså, hun er jo plaget med vondt i magen men det henger liksom gjerne sammen med at hun må på do.
Hun er vel testet mot en god del, legen tok en del blodprøver jeg husker ikke hva men cøliaki mener jeg var med.
Har veldig, veldig lyst til å være med i trekningen på topp premien, men bare en uke igjen av juni og ingen aning hvordan jeg skal klare skravlekravet..