Gått tom for tråder jeg
Lete opp nyhetssaker om barn eller familieklubben til vg og lage tråd om det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gått tom for tråder jeg
Kommer fortsattikke i mål men prøver ikke hellerDu ligger bedre an med innlegg enn meg
Er ikke så viktigLete opp nyhetssaker om barn eller familieklubben til vg og lage tråd om det![]()
Hbor mye mangler du ? Verre med tråder her syns jegHar veldig, veldig lyst til å være med i trekningen på topp premien, men bare en uke igjen av juni og ingen aning hvordan jeg skal klare skravlekravet..
Huff da. God bedringDa er mann og barn ute av døren bare 2 timer senere enn planlagt, og jeg har huset for meg selv.
Hadde egentlig tenkt å begi meg ut på en lang løpetur etter de hadde dratt, men tror jeg skipper det, har vondt i hoftene og rygg i dag![]()
Til hvor?Bestilt flybiletter weeee
Nei da.
Jeg skal sitte på en benk i parken og mate duen med loff-smuler (dynket med alkohol) og studere hvordan de prøver å fly etterpå![]()
Mangler rundt 250 innlegg, og 1 trådHbor mye mangler du ? Verre med tråder her syns jeg
Så gøy, hvor skal dere?Bestilt flybiletter weeee
Hver så snill å ikke gjør det, har lyst til å ha deg herDauer av tanken ^^
Hver så snill å ikke gjør det, har lyst til å ha deg her![]()
Du skulle ha sett hva jeg så for en stund siden.Når eg blir gammel, skal eg ha slik elektrisk stol, med blomsterkasse, den skal vere rosa såklart og flagg med stang bakpå, så kan eg bytte mellom ulike flagg såklart![]()
Du skulle ha sett hva jeg så for en stund siden.
En ganske gammel mann i elektrisk rullestol, tipper han var i slutten av 80-årene.
Bak på rullestolen hang et tau som en annen jevnaldrene mann holdt i mens han stod oppe et skateboard.
Syns det var tøft![]()
Du skulle ha sett hva jeg så for en stund siden.
En ganske gammel mann i elektrisk rullestol, tipper han var i slutten av 80-årene.
Bak på rullestolen hang et tau som en annen jevnaldrene mann holdt i mens han stod oppe et skateboard.
Syns det var tøft![]()
Gjerne det.Hva om jeg blir med deg på aldershjemmet istedenfor? Da blir nok alderdommen en morsom affære![]()
Gjerne det.
Tenk så mye rart vi kunne ha funnet på, ingen vil jo misstenke de to søte gamle damene![]()