Junitråden!

Medisterpølse og medisterkake :)!
Å, det har vi ikke. Medisterdei kjøpte jeg ved en feil en gang og det var slett ikke godt selv om jeg lagd en slags medisterkaker av det. Nesj og fysj

Vi brukte det ganske lenge :(
Hvad med å gi et voksenbrev?
Det blir fort dyrt i lengden
Voksenbrev?

Men ja, det kostet litt over 200 kr i mnd, så vi har vel brukt rundt 5000 kr på den medisinen til henne så penger blir det men sånn må det jo bare være.

Drar dere å ser på det store bålet?
Slinningsbålet? Nei, jeg er vokst opp med å dra og se på det etter vår feiring, dengang det ble tent på selve st hans sent om kvelden, men nå tenner de det jo i mer folkelig tid, men. I har ikke pleid å dra og se på det.

Vanlig Movicol, trenger ikke resept
bare sånn så ikke allt går i krøll?
Åja.

Vi ordner det altså med fullmakt og sånn så hun får den hun skal. Hun liker ikke voksen. Fikk det en gang det var leveringsvansker, men jr er jo uten smak og vi blander i appelsinjuice

Morn :) Fælt til skravling i natt:D Nærmer seg leir no :D 6 dager igjen :)

Ang kresenpraten, det er kjent problem hos oss speidere og, eg seier til dei yngste at det er greit dykk ikkje liker det men eg trenger ikkje vite det, ta det du liker og ikkje snakk om alt du ikkje liker. For det blir mykje når det er 15 unger.

Åja.

Vi ordner det altså med fullmakt og sånn så hun får den hun skal. Hun liker ikke voksen. Fikk det en gang det var leveringsvansker, men jr er jo uten smak og vi blander i appelsinjuice
Ja voksen smaker litt :( vi blandet i brus :bag: var det ene som gikk og i en ellers så travel og plaget hverdag ble det sånn :( men tannbørst etter hjalp litt på dårlig samvittighet

Ja voksen smaker litt :( vi blandet i brus :bag: var det ene som gikk og i en ellers så travel og plaget hverdag ble det sånn :( men tannbørst etter hjalp litt på dårlig samvittighet
burde sikkert vært vann, men det likte hun jo ikke.

Og et glass jus hver dag kan jo inngå som en av fem og hun tar det i forbindelse med kveldmat så jeg har bestemt at det er ok.

burde sikkert vært vann, men det likte hun jo ikke.

Og et glass jus hver dag kan jo inngå som en av fem og hun tar det i forbindelse med kveldmat så jeg har bestemt at det er ok.
Ja :) må man så må man! verre hun går forstoppet! har dem sjekket om hun har noe allergi/intoleranse?

Ja :) må man så må man! verre hun går forstoppet! har dem sjekket om hun har noe allergi/intoleranse?

Husker fakrisk ikke helt om hun er testet for det i denne omgang, hun er testet tidligere men mest på pollen og dyr tror jeg, ikke så mye på mat. Mer vant til at mat gir diaré enn forstoppelse, men alt er mulig.

Får ta det opp med legen igjen.

Husker fakrisk ikke helt om hun er testet for det i denne omgang, hun er testet tidligere men mest på pollen og dyr tror jeg, ikke så mye på mat. Mer vant til at mat gir diaré enn forstoppelse, men alt er mulig.

Får ta det opp med legen igjen.
Mat gir garantert forstoppelse også :) kan ikke skrive så mye nå (må jobbe) men hvis du er intolerant mot noe matvarer er det nesten like vanlig med forstoppelse som med opkast/diaré

Mat gir garantert forstoppelse også :) kan ikke skrive så mye nå (må jobbe) men hvis du er intolerant mot noe matvarer er det nesten like vanlig med forstoppelse som med opkast/diaré
Mm

Hun var på sykehuset i fjor men jeg husker ikke eksakt hva de testet, bare at hun ble konkludert med at noen bare er sånn. Og at undervekt grad 1 på skjema på hs ble føyset bort som "nei, hun er da ikke undervektig!"

Mm

Hun var på sykehuset i fjor men jeg husker ikke eksakt hva de testet, bare at hun ble konkludert med at noen bare er sånn. Og at undervekt grad 1 på skjema på hs ble føyset bort som "nei, hun er da ikke undervektig!"
Forstoppelse og undervektig - cøliaki?
har hun noen andre plager?

Forstoppelse og undervektig - cøliaki?
har hun noen andre plager?
Nei, hun er på mange måter den friskeste ungen vi har, og undervekten er forventet, det er likt på eldstemann og sånn var jeg og mannen som barn ogdå. Mer uventet at vi har minstemor som fakrisk er normalvektig.

Eller altså, hun er jo plaget med vondt i magen men det henger liksom gjerne sammen med at hun må på do.

Hun er vel testet mot en god del, legen tok en del blodprøver jeg husker ikke hva men cøliaki mener jeg var med.

Nei, hun er på mange måter den friskeste ungen vi har, og undervekten er forventet, det er likt på eldstemann og sånn var jeg og mannen som barn ogdå. Mer uventet at vi har minstemor som fakrisk er normalvektig.

Eller altså, hun er jo plaget med vondt i magen men det henger liksom gjerne sammen med at hun må på do.

Hun er vel testet mot en god del, legen tok en del blodprøver jeg husker ikke hva men cøliaki mener jeg var med.
Her var det ikke utslag på blodprøver :( men tilslutt måtte han henvises videre og gastroskopi viste en ganske så skadd tynntarm.

Men minsten her i hus er liten, altid vært det og forblir det sikkert, forskjellig er vi :)

Har veldig, veldig lyst til å være med i trekningen på topp premien, men bare en uke igjen av juni og ingen aning hvordan jeg skal klare skravlekravet..

Back
Topp