Juniskravling:D

Er sjokkert over at ein person har starta stort utbrudd og ikkje overholdt karantene på hotell.... Bra dei anmeldeler vedkommende.

Kjekt på skolebesøk i dag :) S får kvinnelig lærer i tidlig 40 årene :D og en av venninne hennes har bytta klasse og var brått med på vår besøksavtale i dag. Så S gleder seg enda mer nå. :D

Sikler på sofa til nyhuset :p

Vedlegg

• Screenshot_20210622_225851_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20210622_225851_com.android.chrome.jpg
    389,6 KB · Visninger: 12
Noen som vet hvor jeg kan få tak i ett ordentlig visir? Må bruke munnbind når jeg er på utredning, men blir svimmel og får vondt i hodet av det, så tenker kanskje visir gjør samme nytta…

Det er anbefalt med både visir og munnbind egentlig, om du skal vere i nærheten av folk man mistenke er smittsom.

God kveld
Regnbuefest på jobb i morgen, valgets kvaler når det gjelder farge på skjørt..

Visir er ikkje det samme dessverre. Munnbind beskytte på anna måte, så er det eit krav, kommer du nok ikkje unna det.
Hos oss kunne de som av medisinske grunner ikke klarte å bruke munnbind, bruke visir :) når vi hadde krav om munnbind og visir, så var visiret til for å beskytte oss.

God morgen.

Dagen derpå etter st hans med poser over halve stua ;l

Neida, ikke så ille, men en kjølepose som må legges vekk, en liten kjølebag som skal samme sted når den er tømt, og trolig tømt helt, og fryseelementene må i fryseren.

En pose med ullgensere og en med det av snacs som ikke ble spist. Jeg har tatt meg av dem med oppvask og matrester.

Hjemmekontor og rolig morgen. Minstemor skal leveres i bhg. Mellomste hentes av pappa om en halvtime så jeg må snart vekke henne. Hun skal sy seg kjole og bolero. Begynte så smått i går og kjøpte stoff, tror det blir fint. Men krevende prosjekt.

Hos oss kunne de som av medisinske grunner ikke klarte å bruke munnbind, bruke visir :) når vi hadde krav om munnbind og visir, så var visiret til for å beskytte oss.

Munnbind beskytte munn og nese mens visir beskytte slimhinner i augene. Derfor dei som tester bruker begge deler.

Det har eg ikkje hørt om før. Eg får iblant astmaanfall av munnbind men hadde aldri turt å gå uten...
De fleste bruker munnbind her vi bor, men smittetallet er veldig lavt.
Har astma selv, dog ikke så ille.
Munnbind er også nå bare en anbefaling.

Siden jeg er fullvaksinert, denne astmaen og at det bare er en anbefaling vurderer jeg å droppe det

De fleste bruker munnbind her vi bor, men smittetallet er veldig lavt.
Har astma selv, dog ikke så ille.
Munnbind er også nå bare en anbefaling.

Siden jeg er fullvaksinert, denne astmaen og at det bare er en anbefaling vurderer jeg å droppe det
Vi som er fullvaksinert av helsepersonell trenger nå ikke å bruke munnbind på jobben lengre. Det har blitt en naturlig del av arbeidsdagen, så blir merkelig :p

Back
Topp