Ja, var derfor vi brukte begge deler da smitten var høy her nå trenger vi som er fullvaksinert ikke å bruke noe, blir merkeligMunnbind beskytte munn og nese mens visir beskytte slimhinner i augene. Derfor dei som tester bruker begge deler.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, var derfor vi brukte begge deler da smitten var høy her nå trenger vi som er fullvaksinert ikke å bruke noe, blir merkeligMunnbind beskytte munn og nese mens visir beskytte slimhinner i augene. Derfor dei som tester bruker begge deler.
Vel jeg klarer ikke å bruke munnbind. Jeg blir svimmel, får hodepine og føler jeg ikke får puste. Som kan føre til at jeg svimer av. Det hjelper ingen.Visir er ikkje det samme dessverre. Munnbind beskytte på anna måte, så er det eit krav, kommer du nok ikkje unna det.
Vel jeg klarer ikke å bruke munnbind. Jeg blir svimmel, får hodepine og føler jeg ikke får puste. Som kan føre til at jeg svimer av. Det hjelper ingen.
Ja, var derfor vi brukte begge deler da smitten var høy her nå trenger vi som er fullvaksinert ikke å bruke noe, blir merkelig
De fleste bruker munnbind her vi bor, men smittetallet er veldig lavt.
Har astma selv, dog ikke så ille.
Munnbind er også nå bare en anbefaling.
Siden jeg er fullvaksinert, denne astmaen og at det bare er en anbefaling vurderer jeg å droppe det
Ikke når man tester andre selvfølgelig, da bruker man det. Men vi behøver ikke hvis det ikke er nødvendig grunn (mistanke) for detEg er snart fullvaksinert men ville aldri droppe munnbind eller visir likevel.
Jeg foreslår ikke at det skal erstatte det for alle..: men istedenfor at jeg går uten så må vel visir være bedre?Det er sant. Men visir kan ikkje erstatte munnbind.
Vel jeg klarer ikke å bruke munnbind. Jeg blir svimmel, får hodepine og føler jeg ikke får puste. Som kan føre til at jeg svimer av. Det hjelper ingen.
Jeg foreslår ikke at det skal erstatte det for alle..: men istedenfor at jeg går uten så må vel visir være bedre?
Visir er jo bedre enn ingenting jaJeg foreslår ikke at det skal erstatte det for alle..: men istedenfor at jeg går uten så må vel visir være bedre?
Selvsagt er det bedre enn ingentingJeg foreslår ikke at det skal erstatte det for alle..: men istedenfor at jeg går uten så må vel visir være bedre?
Jeg blir rett og slett dårlig av munnbind. Angst også så det er jo flott.Selvsagt er det bedre enn ingenting
Så koseligKjekk dag I byen på kafé med en venninne. Shoppa litt. Sjeldent det blir då mye på en selv så det var jo gøy Handlet ferdig inn til pus. Og badet i ettermiddag
God morgen hoppas du får en bedre dag idagGod morgen
Drittdag i går rett og slett , men satser på bedre dag i dag
God morgen her er det skyer. De har meld sol ut over dagen. Her skall vi grille idag. Jobber du ikke du med vaksinering? Eller har jeg tatt feil? Lykke til med vaksine idag.God morgen. Her regner det i dag. Det skal bli fint vær i løpet av dagen men dette er Bergen... Skal på jobb og ta siste vaksine i dag.