Juniskravling:D

Munnbind beskytte munn og nese mens visir beskytte slimhinner i augene. Derfor dei som tester bruker begge deler.
Ja, var derfor vi brukte begge deler da smitten var høy her :) nå trenger vi som er fullvaksinert ikke å bruke noe, blir merkelig:p

Vel jeg klarer ikke å bruke munnbind. Jeg blir svimmel, får hodepine og føler jeg ikke får puste. Som kan føre til at jeg svimer av. Det hjelper ingen.

Men det tenker jeg du må ta opp med dem der du har fått dette kravet om munnbind.

Hmm, nå mp jeg puste med magen, for et øyeblikks tenkte jeg "denne sommeren går for fort, vi rekker jo ikke noe"

Pust.

Jobbe i dag (vel, en time til?) og i morgen, så er det helg, da har jeg bestilt synstest for meg selv og eldstemann. Kl 10 og kl 12, så jeg rekker finfint en handletur i mellomtiden der, gitt. Minstemor skulle fått seg skolesekk kanskje.... Det HASTER ikke, men lørdag har jeg tid. Mellomste skal også ha ny sekk, og eldstemann som begynner på uskolen til høsten kanskje, men han synes ikke selv han trenger det, så mulig vi avventer det til høsten.

Neste uke er det også jobb, og mellomste har synstest på tirsdag, de hadde ikke tre timer på lørdag desverre, jeg burde ordet dette for lenge siden! Onsdag skal vi vaksineres, og torsdag sendes eldstemann på speidertur

Så har jeg ferie. Søndagen henter vi eldstemann igjen, mulig vi skal besøke dem der ute på lørdagen.

Værmeldinga antyder at vi kan sette opp teltet i morgen eller lørdag i hagen, det skal visst gi seg med regn i løpet av morgendagen (Det regne som skal begynne i kveld) så da rekker vi finfint å få testet vårt nye liggeunderlag som kom levert i dag tidlig/natt og vi kan kjøpe det jeg har tenkt på til eldste på lørdag. Spare plass i bilen, siden vi har kjøpt større grill, samt normalt sprenger bilen, så vi må ha mindre stuff.

Jeg har 4 uker ferie. Vi drar trolig til svigermor sånn om en ukes tid, evt må det drøye en uke til, alt ettersom hvor mye mannen jobber. Vi skal i navnedag 17.7, det er hovedpri i ferien!

Så slutter svigermor sin ferie da, så jeg tenkte det var et naturlig tidspunkt å dra videre til camping-delen av ferien sånn noen dager etter navnedagen, men det er DA svigerfar sin ferie starter. Vi skal i Hunderfossen sammen (Må få bestilt billettene i kveld, det begynner å bli lite ledig) så det blir uke 29, null stress, men det er jo derved den uka det er mest tid til å være sammen med dem da.

Men vi SKAL på campingferie også, helst en uke, og likevel hjem i tide til å ta livet med ro og falle tilbake til normalen før minstemor skal starte på sfo 2.8

OG det er der ukene raser avsted og jeg ikke synes vi rekker noe ;)

Vi kan i teorien, dersom mannens jobb er med på det, campe FØR vi drar til svigers, men det å komme seg dit er jo det ungene teller timer ca til at vi kan dra. Og svigermor, hun starter vel ferien nå til helga.

Men rolig nå, Sara, det er faktisk lenge til august enda, dette ordner seg. Foksu på jobb nå frem til mann og barn kommer hjem (Jentene, eldsemann er her, jeg har hjemmekontor, mellomste hos mamma og syr og minstemor i bhg. Mannen på kontoret så han henter dem med seg på vei hjem)

Kjekk dag:) I byen på kafé med en venninne. Shoppa litt. Sjeldent det blir då mye på en selv så det var jo gøy :) Handlet ferdig inn til pus. Og badet i ettermiddag :)

God morgen. Her regner det i dag. Det skal bli fint vær i løpet av dagen men dette er Bergen... Skal på jobb og ta siste vaksine i dag.

:)
God morgen. Her regner det i dag. Det skal bli fint vær i løpet av dagen men dette er Bergen... Skal på jobb og ta siste vaksine i dag.
God morgen :) her er det skyer. De har meld sol ut over dagen. Her skall vi grille idag. Jobber du ikke du med vaksinering? Eller har jeg tatt feil? Lykke til med vaksine idag.

Back
Topp