Juniskravling:D

1 er i bhg 1 er på sommerskole og mellomst er hjemme med meg. I dag er jeg sliten og hjerne kropp vil ikke jobbe sammen:(:(

1 er i bhg 1 er på sommerskole og mellomst er hjemme med meg. I dag er jeg sliten og hjerne kropp vil ikke jobbe sammen:(:(
Her en i barnehage, 2 hjemme og to ekstra barn på besøk samtidig som jeg prøver å jobbe.
Ganske sliten selv, kom oss litt sent i sang i går, og var oppe kl 6 siden besøket kom kl 06:30.

Håper du blir bedre i løpet av dagen.

To hos mine forelder, en i bhg, mannen på hjemmekontor og jeg på kontoretPå den ene side går dagen for fort, altså timene i forhold til hva jeg føler jeg får gjort. På den annen side kan det ikke bli helg fort nok, jeg er veldig mentalt klar for den. På en annen side burde jeg jobbe lenge, for å få timene mine, men det kan jeg ikke for jeg må hente alle tre ungene, og trolig handle middag.

Været skal angivelig lette utoer dagen, men tåka ligger i fjellene så noen stor varme forventer jeg ikke. Det har sluttet å regne da i det minste.

Jeg vil hjem. Jeg vil ha helg. Jeg vil ha FERIE (ei uke igjen)
Jeg vil reise på ferie, men jeg vil ikke reise for tidlig, 1)fordi da jobber mannen hele dagene og jeg går på veggene hjemme hos svigermor 2)vi kan ikke reise videre før rundt 2,5-3 uker etter jeg starter på ferien, og, vel 7-10 dager er egentlgi mitt max, i år ser det ut til at vi snakekr 10-15 og jeg legger ned en del innsats for at det ikke skal strekke seg mot 20, bl.a ved å ikke dra for tidg hjemmefra. Men det er også feil, for jeg VIL jo komme emg av sted og treffe dem. Og et er slett ikke det at jeg ikke vil være sammen med svigers, det er bre det t å bo så tett på (hjemme hos) noen i lang tid ikke er helt sunt. Jeg blir litt lite hyggelig å leve sammen med etterhvert da.

Men nå lurer jeg

Jeg bestilte EN Expedsynmat duo fra sportsnett for en uke siden. JEg valgte frakt emd helthjem. Jeg fikk varsle på mail om at den var sendt med link til sporing hos helthjem, og fulgte den der. Så fikk jeg varsel i posten-appen min om at en pakke var på vei fra portsnett, og stusset for det var da helt hjem? Men, greit nok, dagene gikk og hos posten skjedde ikke noe, men pakken ble nå evert den, sporing hos helt hjem viste det, melding om at den var lvert midt på natta kom og pakken hang på postkassa som forventet.
Men i dag kom det varsel fra bring om at pakken min lastes på bil for utkjøring? Hæ, sa jeg til mannen som sitter på hjemmekontor. Spent på om det dukker opp noe da... Joda, han har tatt mot en pakke han.

Hmm, jeg har da bare bestilt EN. Med helthjem. Den er kommet. Hva er dette?

Spent på å å komme meg hjem og sjekke..

Huff. Håper det går greit . Lykke til og god bedring :)
Sliter en del med spennings hodepine og stressen gjør det ikke bedre. Har vart ute en sykkel tur med jenta og fått rydde litt i barnas rom med hjelp av jenta :) sykkel turen gjor meg best. Nå har jeg og jenta avtalt at hver dag i ukedager så skall vi sykkle:)

Jeg hadde glemt hvor kjedelig det å bruke rettetang var :p flere år siden sist :hilarious:

Den sola yr varsler, den ser jeg ikke. Tykt skydekke.

Jaja.

Back
Topp