Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her en i barnehage, 2 hjemme og to ekstra barn på besøk samtidig som jeg prøver å jobbe.1 er i bhg 1 er på sommerskole og mellomst er hjemme med meg. I dag er jeg sliten og hjerne kropp vil ikke jobbe sammen
Huff. Håper det går greit . Lykke til og god bedring1 er i bhg 1 er på sommerskole og mellomst er hjemme med meg. I dag er jeg sliten og hjerne kropp vil ikke jobbe sammen
Nyt resten av fridagenJeg gadd ikke mer og avspaserer resten av dagen, været er for fint til å sitte inne
Sliter en del med spennings hodepine og stressen gjør det ikke bedre. Har vart ute en sykkel tur med jenta og fått rydde litt i barnas rom med hjelp av jenta sykkel turen gjor meg best. Nå har jeg og jenta avtalt at hver dag i ukedager så skall vi sykkleHuff. Håper det går greit . Lykke til og god bedring
God morgen her er det skyer. De har meld sol ut over dagen. Her skall vi grille idag. Jobber du ikke du med vaksinering? Eller har jeg tatt feil? Lykke til med vaksine idag.
Vis vedlegget 359776Vis vedlegget 359777 Vis vedlegget 359778 Vis vedlegget 359779 Dette av klær til meg også diverse til pus. Og undertøy til ungene. Og hårpynt til meg og S
Så fin kjoleVis vedlegget 359776Vis vedlegget 359777 Vis vedlegget 359778 Vis vedlegget 359779 Dette av klær til meg også diverse til pus. Og undertøy til ungene. Og hårpynt til meg og S
Det har jeg hattGod morgen hoppas du får en bedre dag idag
Du får komme på besøk til megDen sola yr varsler, den ser jeg ikke. Tykt skydekke.
Jaja.
Kannsje det.Du får komme på besøk til meg