Juniskravling:D

Kommet meg hjem og sjekket.

Joda. Jeg har fått tilsendt to like varer, vedlagt samme ordrebekreftelse med samme nummer og altså betalt med klarna. Men det er en og samme faktura også da, siden det er en ordre. Og to varer.

Jeg har allerde sagt fra til butikken så jeg venter på tilbakemelding.

For jeg hadde ikke samvittighet til å beholde begge, det ville jo på en måte være å stjele den ene?

Føler meg helt ferdig egentlig. Gått ned til sentrum idag, korsryggen er dritvond
Uff da, masse god bedring.
Har bare gått til butikken i dag, jeg.
Langt til sentrum?

Sliter en del med spennings hodepine og stressen gjør det ikke bedre. Har vart ute en sykkel tur med jenta og fått rydde litt i barnas rom med hjelp av jenta :) sykkel turen gjor meg best. Nå har jeg og jenta avtalt at hver dag i ukedager så skall vi sykkle:)
Slitsomt. Sykkeltur er jo kjekt da! God plan :)

Kommet meg hjem og sjekket.

Joda. Jeg har fått tilsendt to like varer, vedlagt samme ordrebekreftelse med samme nummer og altså betalt med klarna. Men det er en og samme faktura også da, siden det er en ordre. Og to varer.

Jeg har allerde sagt fra til butikken så jeg venter på tilbakemelding.

For jeg hadde ikke samvittighet til å beholde begge, det ville jo på en måte være å stjele den ene?

Eg fikk tilsendt 2 sekker fra delta, den eine uten sporingsnummer men mitt navn på. Eg skjønte fint lite men dei sa eg slapp sende tilbake.

Eg fikk tilsendt 2 sekker fra delta, den eine uten sporingsnummer men mitt navn på. Eg skjønte fint lite men dei sa eg slapp sende tilbake.
Jeg regner med at de ber meg returnere den ene, evt at jeg kjøper den. Det er tross alt en vare til like under 3000 kr så de gir den vel gjerne ikke vekk

Jeg regner med at de ber meg returnere den ene, evt at jeg kjøper den. Det er tross alt en vare til like under 3000 kr så de gir den vel gjerne ikke vekk

Nei det er stor forskjell på ein sekk fordi man er medlem av fagorganisasjon og vare til nærmere 3000.

Koselig å henge med venninner i noen timer, etterpå dro jeg med kb og kjæresten ned til stranda nedenfor oss å tok bilder

Nei det er stor forskjell på ein sekk fordi man er medlem av fagorganisasjon og vare til nærmere 3000.

En sånn sekk fra eller til et nok å regne som ei pølse i slaktetida, men dette her er nok en annen sak ja.

Meget mulig de aldri ville oppdaget det ettersom det er et ordrenummer, en klarna - faktura og den ligger i nettbanken min til betaling på forfall. Men. Bare tanken på å late som ingen ting og så høre fra dem? Det finnes sporing på pakkene, begge er bekreftet levert.
Det føltes slett ikke som noe annet alternativ enn å sende dem en mail. Når de svarer på den er en annen sak. Ikke enda. Og jeg sender ikke bare i retur, da ender det vel med at de kreditter fakturaen og så er vi like langt

En sånn sekk fra eller til et nok å regne som ei pølse i slaktetida, men dette her er nok en annen sak ja.

Meget mulig de aldri ville oppdaget det ettersom det er et ordrenummer, en klarna - faktura og den ligger i nettbanken min til betaling på forfall. Men. Bare tanken på å late som ingen ting og så høre fra dem? Det finnes sporing på pakkene, begge er bekreftet levert.
Det føltes slett ikke som noe annet alternativ enn å sende dem en mail. Når de svarer på den er en annen sak. Ikke enda. Og jeg sender ikke bare i retur, da ender det vel med at de kreditter fakturaen og så er vi like langt

Nei vent på svar, slik at dei ikkje kreditere faktura for ein vare du har mottatt:) Håpa det ordna seg.

Slitsomt. Sykkeltur er jo kjekt da! God plan :)
Ja antigen sykkeltur men ikke stoppe på platser når jeg er så vond. Eller så tenkte jeg løpe mens jenta sykler. Jeg elsker at løpe og går i min egen boble mår bra

En stille og rolig ettermiddag. Vi har grilla og vart ute i hagen fra minste kom hjem fra bhg og fram til 19:30:)

Blir ikke dere prioritert vaksine ?

Nja... Eg har mange kolleger som ikkje har fått tilbud. Ledelse sendte inn liste over oss i mai. Haukeland universitetssykehus har vaksinert alle sine, enkelte andre arbeidsplasser, som ikkje jobbe med coronatesting, har blitt fullvaksinert før oss.

Nei vent på svar, slik at dei ikkje kreditere faktura for ein vare du har mottatt:) Håpa det ordna seg.
Regner med det ordner seg. Vil de absolutt ikke ha den tilbake, så beholder jeg den, men det kan jeg jo ikke tenke meg, så alt faller nok på plass i løpet av neste uke tenker jeg.

Back
Topp