Nå er jeg alltid ute, så har allerede litt grunnfarge, men har veldig lys hud så tåler egentlig ikke så myeSkjønner
Jeg har en tendens til det selv, særlig tidlig på sesongen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er jeg alltid ute, så har allerede litt grunnfarge, men har veldig lys hud så tåler egentlig ikke så myeSkjønner
Jeg har en tendens til det selv, særlig tidlig på sesongen.
Har liksom ikke vært så mye vær til å kle av seg her. Korte perioder, men ikke noen god grunnfarge enda.Nå er jeg alltid ute, så har allerede litt grunnfarge, men har veldig lys hud så tåler egentlig ikke så mye
Men søren meg. Under en time fra vi satte opp teltet. Så, uten at jeg har sett det på noen værmelding, regner det! Vis vedlegget 359857
Det er søren meg typisk!!
Håpa dykk ikkje får ein fuktig nattSkal angivelig gi det om en halvtime og vi har hatt det ute i mer regn før uten at det har blitt vått, men tanken var egentlig å spraye med impregnering nå før ferien, jeg bare glemte å kjøpe det i dag.
Satser på det.Håpa dykk ikkje får ein fuktig natt
Satser på det.
Ikke meldt mer regn, det stoppet etter den bygen, men jeg leste om impregnering av teltet og det virket ikke helt overkommelig.....?
Det står vaskes først, nixwax tech wash, logisk det, men altså.... Jeg kan jo ikke putte det der i maskina. Kan forsøke å ha det på og spyle av med med hageslangen, men, er det noe poeng? Og spraye? Teltet er høyere enn meg, det er 3,5 m bredt og 6 langt og 2 meter høyt. Det lar deg ikke akkurat gjøre å impregnere? Spraye så langt som en når, eller bare droppe det?
Aner ikke jeg, bare leste et sted at det er lurt, men tror det vsr helsport eller noe sånn. De lager sånne telt som man ligger i, ikke står. Som et mulig å vaske i en balje og hengt til tørk og spraye hele greia.
Heng over flere snorer så det henger luftig står det. Vel. Hallo, jeg tror stativet ville knekke sammen jeg..... Det er ikke bittelite dette teltet her.... Det veier en del. (dog. Av de 20 kg så er stengene en god del altså. Men om det dynkes i såpevann? Da blir det et enormt makkverk å henge opp og tømme (fast gulv, sveiset fast og det er dønn vanntett plast)
Høyre bein som dovner flere ganger til dagen de 2 sisste dagene
Prolaps har jeg hatt 1 gang før sikkert 15 år siden . Skall in på nevrofysiologisk lab nest uke men angånde hand som dovner. Så må jeg sikkert bestille en time til legeHar du hatt plager med prolaps? Evt isjias? Det kan vere ein årsak men gjerne eit legebesøk er på sin plass?
Nydelig hva heter den?Kjøpte en plante for en uke siden uten helt å vite hva jeg kjøpte, og i dag sprang den første blomsten ut.
Er den ikke vakker
Hibiscus syriacuNydelig hva heter den?
Høres ut som du har ein stor jobb foran deg ja
NydeligKjøpte en plante for en uke siden uten helt å vite hva jeg kjøpte, og i dag sprang den første blomsten ut.
Er den ikke vakker
Prolaps har jeg hatt 1 gang før sikkert 15 år siden . Skall in på nevrofysiologisk lab nest uke men angånde hand som dovner. Så må jeg sikkert bestille en time til lege
Ja det må sjekkes . Får ringe etter timeEg ville sjekket det, for det er jo ikkje vanlig at for dovner vekk ofte. Iblant skjer det, når man har sittet i enkelte stillinger for lenge. Lykke til