Me forkynner ingenting. Eineste plass Gud nevnes er speiderbønna vår, om eg huske rett. Norges speiderforbund har blitt nøytralt.
Mine går i kfum kfuk - speider da,. de er ikke nøytrale.
Og det er greit, men jeg egner meg ikke som speiderleder der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me forkynner ingenting. Eineste plass Gud nevnes er speiderbønna vår, om eg huske rett. Norges speiderforbund har blitt nøytralt.
Ikke nøytrale her heller, langt derifraMine går i kfum kfuk - speider da,. de er ikke nøytrale.
Mine går i kfum kfuk - speider da,. de er ikke nøytrale.
Er det flere enn meg som syns disse reisereglene er vanskelig å forstå?
Er det bare til grønne land fullvaksinerte kan dra uten karantene og testing, eller til andre også.
Hvordan blir det med barn som reiser med fullvaksinerte foreldre?
Vil de bare testes, eller er det test + karantene, er det forskjell mellom grønne og andre land?
Går fargene på landet som helhet, eller etter regioner?
Er Norge grønn for andre land ved tanke på hva man kan forvente når man kommer?
MåsadottenHer pakkes det. Hadde en 6 shorts til meg selv, og enten får jeg de ikke igjen eller de strammer voldsomt opp i måsadotten Men det betyr jeg iallefall har gått opp i vekt og det er en god ting det. Har nok kjoler og skjørt/topper så trenger ikke shoppe noe videre mer. Nok annet å bruke peng på
Er litt som må fikses når man blir vekke en stund. Vi vet ikke helt når vi kommer hjem. Muligens 3 uker vekke, kanskje 4…vaskemaskinen går konstant. Meste rent nå og bare det siste må tørkes. Fått satt av medisin på apotek som jeg henter i morra så jeg slipper stresse med det på turFlott at vekta går den veien du vil i alel fall, jeg prøve å justere min litt ned, og er vel noen kg lettere enn i fjor, men tro nok at klærene passer egentlig helt fint
Pakking blir ikke før neste uke, da blir det å vaske, sortere og pakke til den store guillmedaljen, etter t antatt avreise er utsatt til tidlig uke 28 heller enn sent uke 27 så har jeg noen dager ekstra så da er det fokus på jobb hvor to do listen min brått ble fullere. Kom inn et punkt ejg ikke MÅ bli ferdig med før ferien, men det jeg ikke gjr før ferien må jeg ta i aug, så det er LURT at jeg gjør mest mulig av det før ferien- Vi er to som deler på da, men jeg skal i alle fall ikke tvinne tommeltotter slik jeg før helgen var redd jeg skulle måtte. Så dette tror jeg blir bra det.
Så da passer det fint t jeg ka utsette den vaske -til-ferien runden til over helga, ogsåtar jeg shopping med og uten ungene også den uken sånn at i har det vi treger
Har skjønt de ganske greit jegEr det flere enn meg som syns disse reisereglene er vanskelig å forstå?
Er det bare til grønne land fullvaksinerte kan dra uten karantene og testing, eller til andre også.
Hvordan blir det med barn som reiser med fullvaksinerte foreldre?
Vil de bare testes, eller er det test + karantene, er det forskjell mellom grønne og andre land?
Går fargene på landet som helhet, eller etter regioner?
Er Norge grønn for andre land ved tanke på hva man kan forvente når man kommer?
Haha ja det den går under herMåsadotten
Digger det. Det er mitt nye ord for detHaha ja det den går under her
Her pakkes det. Hadde en 6 shorts til meg selv, og enten får jeg de ikke igjen eller de strammer voldsomt opp i måsadotten Men det betyr jeg iallefall har gått opp i vekt og det er en god ting det. Har nok kjoler og skjørt/topper så trenger ikke shoppe noe videre mer. Nok annet å bruke peng på
Så bra.Digger det. Det er mitt nye ord for det
God og god. Har skrevet noen, både i privat og jobbsammenheng Sitter med en invitasjon rett med meg her nå faktisk, for jeg må melde fra om allergiNoen som er god på invitasjoner her?
Åh kanskje du kan hjelpe meg? Ikke helt fornøyd med forslaget vi har fått nemligGod og god. Har skrevet noen, både i privat og jobbsammenheng Sitter med en invitasjon rett med meg her nå faktisk, for jeg må melde fra om allergi