Juniskravling:D

Målte de to yngste nå.
Veldig bra at Lille U endelig har bestemt seg for å strekke seg, ikke like fornøyd med at frøkna gjør det samme :P

Måling av unger står på planen her også snart. Jeg gjør gjerne det på denne tiden av året, for å vite uten å sjekke der, hvilke aktiviteter de er lange nok for, med og uten voksen, i hunderfossen.

Ja, samt at jeg liker å måle dem av og til og de at de vokser som de skal.

Måling av unger står på planen her også snart. Jeg gjør gjerne det på denne tiden av året, for å vite uten å sjekke der, hvilke aktiviteter de er lange nok for, med og uten voksen, i hunderfossen.

Ja, samt at jeg liker å måle dem av og til og de at de vokser som de skal.
Var på grunn av sommerens aktiviteter vi målte Lille U, frøkna ville bare måles, hun kan likevel ta alt med unntak av det som er for de minste.
U er nå omtrent den lengden frøkna var sommeren hun var 4 :P

Lille U ble 6 i mars og er nå 115 cm høy som er veldig lavt i forhold til hva hans søsken var på samme alder.
Frøkna ble 5år i april og var 110cm ved måling i mai, så han er jo ikke så lav da :happy: men jeg ser at minsten her er endel lavere enn frøkna var på den alderen, så vi får se hvor han ender opp:p

Men det er jo ikke lavt egentlig
Litt lavere enn de fleste på hans alder, men ikke mye, men i forhold til hans søsken som jeg skrev, er det veldig lavt.
Når frøkna begynte på skolen i en alder av 5,5 år brukte hun størrelse 122/128 i klær, og sommeren hun var 4 var hun på hans høyde. Eldste var vel rundt 125 når han var på samme alder.

Frøkna var 87 på toårskontrollen. Vet ikke om det er lavt eller høyt jeg :p
Skulle sjekke helsekortene her nå, og ser at de ikke har notert på frøkna siden hun var nesten 1,5år :p da var hun 81cm. Minsten var 85cm ved 2år :)

Litt lavere enn de fleste på hans alder, men ikke mye, men i forhold til hans søsken som jeg skrev, er det veldig lavt.
Når frøkna begynte på skolen i en alder av 5,5 år brukte hun størrelse 122/128 i klær, og sommeren hun var 4 var hun på hans høyde. Eldste var vel rundt 125 når han var på samme alder.
Joda men dumt å sammenligne spnn med søsken , det er helt innenfor normalen

Var på grunn av sommerens aktiviteter vi målte Lille U, frøkna ville bare måles, hun kan likevel ta alt med unntak av det som er for de minste.
U er nå omtrent den lengden frøkna var sommeren hun var 4 :p

Jeg tar gjerne alle ter når jeg først måler, selv om eldstemann er lang nok til det han vil, det er alder eller for lang som er problemstillingen ja, men liker å måle dem av og til, ber dem gjerne gå på vekta også jeg når jeg har en sånn runde.

Mi som ikke blir 6 før i vinter var 106 i vår. Hun skal måles før ferien for å se om det er sjangs at hun kan ta 110 cm aktiviteter, men det er nok noe tvilsomt. Hun går i 104/110 i klær stort sett.

Jeg har ikke lange unger. Jeg og mannen er helt normalt-lange, og det blir vel ungene også etterhvert, men de er små ja. Eldste lå lenge et år bak på lengde og 2 år på vekt sånn mot snittet.

Mi som ikke blir 6 før i vinter var 106 i vår. Hun skal måles før ferien for å se om det er sjangs at hun kan ta 110 cm aktiviteter, men det er nok noe tvilsomt. Hun går i 104/110 i klær stort sett.

Jeg har ikke lange unger. Jeg og mannen er helt normalt-lange, og det blir vel ungene også etterhvert, men de er små ja. Eldste lå lenge et år bak på lengde og 2 år på vekt sånn mot snittet.
Nå er jeg ikke så opptatt av høyde sånn egentlig ,,det hår nok bra led de uansett om man er lav, normal eller høy.

Nå er jeg ikke så opptatt av høyde sånn egentlig ,,det hår nok bra led de uansett om man er lav, normal eller høy.
Ikke så opptatt av høyden jeg heller annet enn at det er fint å se at de vokser og rent praktisk i forhold til bilstoler og hunderfossen - aktiviteter.

Sånnsett mer opptatt av vekta, at den går oppover. Siden jeg har to med historikk som undervektig. Eldte begynner å normaliseres mens mellomste fortsatt er svært tynn kombinert med småspist. Også er det viktig for meg i forhold til dosering av smertestillende, de sliter begge med hodepine/migrene til tider.

Mine er heller ikke spesielt høye. Frøkna normal høy og guttungen av de minste i klassen:) Her skal jeg ut på nye jobben å spise lunsj :D

Mine er heller ikke spesielt høye. Frøkna normal høy og guttungen av de minste i klassen:) Her skal jeg ut på nye jobben å spise lunsj :D
Kos deg :happy: her skal det tas mål på bad. Baderomsplater er kommet på vegg, nå må vi måle opp eksakt hvor skapene skal komme slik at rør blir lagt riktig opp inn til vask, strøm til speilskap osv :wacky:

Kos deg :happy: her skal det tas mål på bad. Baderomsplater er kommet på vegg, nå må vi måle opp eksakt hvor skapene skal komme slik at rør blir lagt riktig opp inn til vask, strøm til speilskap osv :wacky:
Takk:) treffer da en 8 kollega. Grugleder meg haha. Pleier heldigvis ikke bli så sjenert, men wæææ:plykke til med det:)

Back
Topp