Juniskravling:D

Ikke så opptatt av høyden jeg heller annet enn at det er fint å se at de vokser og rent praktisk i forhold til bilstoler og hunderfossen - aktiviteter.

Sånnsett mer opptatt av vekta, at den går oppover. Siden jeg har to med historikk som undervektig. Eldte begynner å normaliseres mens mellomste fortsatt er svært tynn kombinert med småspist. Også er det viktig for meg i forhold til dosering av smertestillende, de sliter begge med hodepine/migrene til tider.
Ja vekta ble jo fulgt med på her også, nå slipper vi det mer heldigvis

Ja vekta ble jo fulgt med på her også, nå slipper vi det mer heldigvis
Godt å slippe.

Jeg følger den ikke veldig tett lenger men sånn i ny og ne for å se at det går rett vei.

Godt å slippe.

Jeg følger den ikke veldig tett lenger men sånn i ny og ne for å se at det går rett vei.
Jupp veldig greit å slippe, vi har jo vært fulgt opp flere ganger i året både for høyde og vekt siden han var liten så nå er det greit å slippe

Kommer meg ikke opp av sofaen etter en natt med altfor lite søvn. Passer bra med en overskya dag da:)

Gikk veldig bra hos legen :)
Betennelsen jeg hadde i ryggen er mer eller mindre borte av seg selv, og overraskende få forandringer det siste året.
Konklusjon, jeg skal fortsette å ha det aktivitetsnivået jeg har per i dag for det virker som om det holder ryggen min i sjakk

Gikk veldig bra hos legen :)
Betennelsen jeg hadde i ryggen er mer eller mindre borte av seg selv, og overraskende få forandringer det siste året.
Konklusjon, jeg skal fortsette å ha det aktivitetsnivået jeg har per i dag for det virker som om det holder ryggen min i sjakk
Så bra!

I forhold til høyde tror jeg lillegutt er bittelitt over normalen, men ikke en kjempe :p tror han er ca 106-107 cm. Blir 4 i juli.
Vekta har stått stille i et par år, 20 kg og vært det lenge

I forhold til høyde tror jeg lillegutt er bittelitt over normalen, men ikke en kjempe :p tror han er ca 106-107 cm. Blir 4 i juli.
Vekta har stått stille i et par år, 20 kg og vært det lenge
Det at vekten står stille anser jeg som veldig normalt i den alderen.
De går mye fra dette småbarnsutseende til barneutseende og blir litt mindre runde.
Mine stod også ganske stille i den alderen

Min gutt som blir 8 år er 120cm, så ikke så stor. I tillegg slank. Helt perfekt dog:D Frøkna tar han kanskje igjen. Hun blir 6år og er 115cm:)

Min gutt som blir 8 år er 120cm, så ikke så stor. I tillegg slank. Helt perfekt dog:D Frøkna tar han kanskje igjen. Hun blir 6år og er 115cm:)

Ikke så langt unna min da :) midt mellom dine i alder og omtrent som frøkna :)

Back
Topp