Juniskravling:D

Nei det er stor forskjell på ein sekk fordi man er medlem av fagorganisasjon og vare til nærmere 3000.

De er ikke nevneverdig ivrige etter å få den igjen da, enda ikke fått svar på min henvendelse hvor jeg påpekte at jeg hadde fått to, utover et standard svar om at jeg har fått saksnummer xxxx, og får beskjed på denne eposten når det er oppdatering i saken.

Sa fra på fredag før dagen var omme. To hele arbeidsdager, pluss en helg, senere. Så hadde forventet svar snart.... Det er jo snart åpenbart at jeg bare kunne beholdt den uten å si noe. Men det har jeg ikke samvittighet til

Sender en PM til vedkommende?
Forumet jeg postet på er det mulig å være anonym, så personen vet ikke det var jeg som skrev det som personen hadde tatt skjermbilde av og stilt påfølgende spørsmål til (var et nysgjerrig spørsmål, og ikke på noen måte negativt).

Jeg svarte bare generelt på spørsmålet som under bygde det jeg hadde sagt opprinnelig, men samtidig fulgte opp de personen som stilte spørsmålet sa...

Yey konfinvitasjoner er ferdig , håper de kommer fort frem Tim oss, ser så fine ut og greit å få de levert til gjester

Forumet jeg postet på er det mulig å være anonym, så personen vet ikke det var jeg som skrev det som personen hadde tatt skjermbilde av og stilt påfølgende spørsmål til (var et nysgjerrig spørsmål, og ikke på noen måte negativt).

Jeg svarte bare generelt på spørsmålet som under bygde det jeg hadde sagt opprinnelig, men samtidig fulgte opp de personen som stilte spørsmålet sa...

Aha! Skjønner! Kan du kommentere på innlegget anonymt i forumet om at du ser det er tatt på FB?

Siste dagen i juni.

Tre dager igjen til ferie, inkl idag.

Vaksinedag

Dagen min mann blir "gammel og grå" noe som varer helt til jeg blir like gammel om drøyt en mnd, da blir han ung og sprek igjen.
Men akkurat i år har jeg ikke noe mot å være like gammel som ham, vi får vaksine samtidig.

I morgen er det juli. Det er definitivt sommer!

Sitter her og dingler jeg da, et kvarter igjen av ventetiden før jeg kan gå.

Jeg er vaksinert!

Første dose, enda 3 uker til jeg er beskyttet og enda er par mnd til før jeg får dose 2 antar jeg og fullvaksinet, men jeg har i alle fall fått første dose.

Og anser det som komplett irrelevant at jeg nå begynner å få hodepine. Det er ikke sååååå raske bivirkninger ;)

DAgen går sakte. Eller arbeidet går sakte? eller hodet går sakte? Jeg er trøtt, ja , gjesper og har lyst å sove, men 1) jeg har vel reelt et par tiemr jobb igjen før dagens timer er fylt opp og 2) mannen har bursdag, det skal lages kake og grilles middag og .. ikke så mye mer, ikke noe selskap, for både han og jeg skal jobbe etter nevnte middag og kake (og legging av unger) tenker jeg

Vi kjører på for å bli ferdige til ferien!

Men jeg har aller mest lyst å legge meg g sove et par timer.

DAgen går sakte. Eller arbeidet går sakte? eller hodet går sakte? Jeg er trøtt, ja , gjesper og har lyst å sove, men 1) jeg har vel reelt et par tiemr jobb igjen før dagens timer er fylt opp og 2) mannen har bursdag, det skal lages kake og grilles middag og .. ikke så mye mer, ikke noe selskap, for både han og jeg skal jobbe etter nevnte middag og kake (og legging av unger) tenker jeg

Vi kjører på for å bli ferdige til ferien!

Men jeg har aller mest lyst å legge meg g sove et par timer.
Jeg har tatt ett glass vin, og slapper av! Frøkna skal avvennes fra lur og er en pain in the ass. :P

Rolig dag, vasket masse klær , ryddet litt, vært en tur i byen og nå er det litt tv før leggetid.

Back
Topp