Hva gjør man når man er på et chate-sted (ikke dette), skriver noe for så å bli referert på en lokal FB gruppe med påfølgende spørsmål?
Sender en PM til vedkommende?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva gjør man når man er på et chate-sted (ikke dette), skriver noe for så å bli referert på en lokal FB gruppe med påfølgende spørsmål?
Nei det er stor forskjell på ein sekk fordi man er medlem av fagorganisasjon og vare til nærmere 3000.
Forumet jeg postet på er det mulig å være anonym, så personen vet ikke det var jeg som skrev det som personen hadde tatt skjermbilde av og stilt påfølgende spørsmål til (var et nysgjerrig spørsmål, og ikke på noen måte negativt).Sender en PM til vedkommende?
Forumet jeg postet på er det mulig å være anonym, så personen vet ikke det var jeg som skrev det som personen hadde tatt skjermbilde av og stilt påfølgende spørsmål til (var et nysgjerrig spørsmål, og ikke på noen måte negativt).
Jeg svarte bare generelt på spørsmålet som under bygde det jeg hadde sagt opprinnelig, men samtidig fulgte opp de personen som stilte spørsmålet sa...
God turAvgårde Kåre. Håper vi kommer oss helt frem i dag
Ferie etter vakt i dag
ArendalGod tur
Skal dere langt?
Er jo et stykke å kjøre da, håper på en fin tur.Arendal
Kos dere max!Ferie etter vakt i dag
Jeg har tatt ett glass vin, og slapper av! Frøkna skal avvennes fra lur og er en pain in the ass.DAgen går sakte. Eller arbeidet går sakte? eller hodet går sakte? Jeg er trøtt, ja , gjesper og har lyst å sove, men 1) jeg har vel reelt et par tiemr jobb igjen før dagens timer er fylt opp og 2) mannen har bursdag, det skal lages kake og grilles middag og .. ikke så mye mer, ikke noe selskap, for både han og jeg skal jobbe etter nevnte middag og kake (og legging av unger) tenker jeg
Vi kjører på for å bli ferdige til ferien!
Men jeg har aller mest lyst å legge meg g sove et par timer.
9-12Når er egentlig formiddagen?
Ok, så når noen sier formiddagen og etterpå sier rundt 12... hvordan skal jeg tolke det?9-12