Satser på det.
Ikke meldt mer regn, det stoppet etter den bygen, men jeg leste om impregnering av teltet og det virket ikke helt overkommelig.....?
Det står vaskes først, nixwax tech wash, logisk det, men altså.... Jeg kan jo ikke putte det der i maskina. Kan forsøke å ha det på og spyle av med med hageslangen, men, er det noe poeng? Og spraye? Teltet er høyere enn meg, det er 3,5 m bredt og 6 langt og 2 meter høyt. Det lar deg ikke akkurat gjøre å impregnere? Spraye så langt som en når, eller bare droppe det?
Aner ikke jeg, bare leste et sted at det er lurt, men tror det vsr helsport eller noe sånn. De lager sånne telt som man ligger i, ikke står. Som et mulig å vaske i en balje og hengt til tørk og spraye hele greia.
Heng over flere snorer så det henger luftig står det. Vel. Hallo, jeg tror stativet ville knekke sammen jeg..... Det er ikke bittelite dette teltet her.... Det veier en del. (dog. Av de 20 kg så er stengene en god del altså. Men om det dynkes i såpevann? Da blir det et enormt makkverk å henge opp og tømme (fast gulv, sveiset fast og det er dønn vanntett plast)