Juniskravling:D

God morgen, ja. Planer for dagen?

God morgen. Action utenfor vinduet i dag morges, ein kråke meinte hun eide plassen og jaga ein katt:laughing002

Jeg burde vel bare stått opp. Mannen sover, men jeg har vært våken halvannen time så jeg kan jo gå og begynne å rydde litt sånn at frokosten kommer lett på bordet når hans alarm ringer om en halvtime. Vi har nemlig en time til synskontroll kl 10, til eldstemann. Og kl 12 for meg. Innimellom der en plass usikker logistikk, skal to jenter få skolesekk og ei få sandaler

God morgen våkna før 10 minutt siden . Deiligt med søvn. Dagen idag er att gå på en lekeplats med barna. Ut och shoppa med jenta som har bursdag imorgen. Och pynte kaken :):) gleder meg som ett barn at pynte kaken:p

Jeg burde vel bare stått opp. Mannen sover, men jeg har vært våken halvannen time så jeg kan jo gå og begynne å rydde litt sånn at frokosten kommer lett på bordet når hans alarm ringer om en halvtime. Vi har nemlig en time til synskontroll kl 10, til eldstemann. Og kl 12 for meg. Innimellom der en plass usikker logistikk, skal to jenter få skolesekk og ei få sandaler
Lykke til på synskontroll :)

God morgen, ja. Planer for dagen?
God "morgen".
Mannen og ungene er bort frem til rundt kl 20-21.
Jeg har det fint på forsiden av huset og fint på verandaen.
Baksiden er en historie for seg selv.
Har satt trampolinen opp på terrassen slik at jeg kan få tatt den lille plenen ordentlig en gang for alle.
Skal først gå over med kantklipper siden det er veldig høyt, dra og handle litt mens det som er igjen reiser seg for så å gå over med vanlig gressklipper.
På den ene siden har jeg et gjengrodd rosebed, når plenen er ferdig skal jeg renske opp i det.
Så skal jeg plante om de siste blodbegerene mine i større potter.

Etter det tror jeg dagen har gått, og jeg vil være solbrent :P

God "morgen".
Mannen og ungene er bort frem til rundt kl 20-21.
Jeg har det fint på forsiden av huset og fint på verandaen.
Baksiden er en historie for seg selv.
Har satt trampolinen opp på terrassen slik at jeg kan få tatt den lille plenen ordentlig en gang for alle.
Skal først gå over med kantklipper siden det er veldig høyt, dra og handle litt mens det som er igjen reiser seg for så å gå over med vanlig gressklipper.
På den ene siden har jeg et gjengrodd rosebed, når plenen er ferdig skal jeg renske opp i det.
Så skal jeg plante om de siste blodbegerene mine i større potter.

Etter det tror jeg dagen har gått, og jeg vil være solbrent :p

Smør deg godt så du ikke blir så brent! Viktig!!!

Vi har vært i byen en tur, nå sksl snart mannen jobbe litt siden han ble oppring, kengubarnet får overnattingsbesøk og jeg skal shoppe litt mer til konfirmasjon osv. Venter spent på invitasjoner også

Her vurderer vi å sette opp telt i hagen. Været er ikke så fint som det meldes, for mye skyer så ingen sol og da er ikke 13-14 så mye. Det blåser litt også.

Men vi skulle testet noen liggeunderlag og et par kombinasjoner av sovepose og folk, så jeg lurer på å gjøre det, men vi må flytte trampolina og dessuten helst to voksne til å sette det opp. Mannen er på en handletur
En voksen og 2-3 unger funker også (en voksen som løpet fra side til side og gjør det begge voksne skulle gjort mens to unger står og holder sånn de voksne egentlig gjør vekselsvis mens den andre setter i stanga på sin side. Og en femåring som bare vil være med men reelt sett mest går i veien ;))

Men trampolina er også tung å flytte, gitt

Da er teltet oppe og nye liggeunderlag blåst opp. Bare det ene fra exped da, et fra det o'store Internett og et jeg plukket med meg fra obs i dag, ungene ligger på disse i helgen så der vi. Men de er bare luft, ikke noe isolering, så de lå nok ha ullteppe over eller under. Eller begge deler? Vi får se. Det er jo litt testing som er deler av poenget her. Trolig ha ut et av de gamle også så får de sammenligne litt

Men min mening, det fra internett, ikke godt, det fra obs, greit. Men kort og kaldt (hadde ikke sovepose da) og vårt.... Deilig. Det andre selges, for dette er både behagelig og blir bittelite å ha med i bilen.

Back
Topp