Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minstemor som i ukedagene gjerne våkner rundt 7, var sprell våken 6 i dag.Eg er trøtt Ulogisk at guttungen står opp 7 i helgen...
Låter som min eldste han er oppe tidligare i helger en ukedagerEg er trøtt Ulogisk at guttungen står opp 7 i helgen...
Lykke til på synskontrollJeg burde vel bare stått opp. Mannen sover, men jeg har vært våken halvannen time så jeg kan jo gå og begynne å rydde litt sånn at frokosten kommer lett på bordet når hans alarm ringer om en halvtime. Vi har nemlig en time til synskontroll kl 10, til eldstemann. Og kl 12 for meg. Innimellom der en plass usikker logistikk, skal to jenter få skolesekk og ei få sandaler
Låter som min eldste han er oppe tidligare i helger en ukedager
Minstemor som i ukedagene gjerne våkner rundt 7, var sprell våken 6 i dag.
God "morgen".God morgen, ja. Planer for dagen?
God "morgen".
Mannen og ungene er bort frem til rundt kl 20-21.
Jeg har det fint på forsiden av huset og fint på verandaen.
Baksiden er en historie for seg selv.
Har satt trampolinen opp på terrassen slik at jeg kan få tatt den lille plenen ordentlig en gang for alle.
Skal først gå over med kantklipper siden det er veldig høyt, dra og handle litt mens det som er igjen reiser seg for så å gå over med vanlig gressklipper.
På den ene siden har jeg et gjengrodd rosebed, når plenen er ferdig skal jeg renske opp i det.
Så skal jeg plante om de siste blodbegerene mine i større potter.
Etter det tror jeg dagen har gått, og jeg vil være solbrent
Da er det ei vakt igjen før jeg tar ferie 26 grader ute. Puh.
Vet det, men jeg pleier å bli brent selv om jeg smører meg, og når jeg holder på slik i varmen svetter jeg mye så den har ikke like god effektSmør deg godt så du ikke blir så brent! Viktig!!!
SkjønnerVet det, men jeg pleier å bli brent selv om jeg smører meg, og når jeg holder på slik i varmen svetter jeg mye så den har ikke like god effekt