Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov godtHa ein god natt
God natt sov godtHa ein god natt
Tannlege besøk er ikke billigGlad jeg akkurat har fått feriepenger, ble nesten kr 7.000,- hos tannlegen i dag..
Godt jobbet 30000 steg er ikke liteI dag er jeg stiv og støl alle veier. Rett over 30000 skritt i går. Uvant for kroppen
Dette var nok det i det lange løp.Tannlege besøk er ikke billig
Er det imorgen eller den 24 du har bryllupsdag? Sankthans sant? Jeg aner ikke hvorfor jeg husker detGod morgen. På plass på kontoret for andre dag på rad, klar for et kurs på nett nå klokka ni.
Menalt veldig klar for ferie, kjenenr ejg, men har "litt" på to do lista først.
Egentig er den uvanlig rolig da, et par punkt som ta rlang tid, en som tarnoen timer og en som tar mange dager, men, ellers egentlig bare småplukk, nesten s jeg lurer på hva jeg har glemt, men tror egentlig det stemmer
Er det imorgen eller den 24 du har bryllupsdag? Sankthans sant? Jeg aner ikke hvorfor jeg husker det
Hehe, lett å glemme da 14 år! Stilig egentlig.I morgen ja. Sankthansaften.
Dog det både jeg og mannen hadde glemt til vi fikk sms fra mamma med gratulasjon er at vi hadde forlovelsesdag i går. 15 år. Hvilket vil si at det fakrisk var 20 år siden vi ble kjærester, for han fridde på 5 års dagen vår, også gidtet vi oss altså 1 år og 2 dager senere, så i morgen har vi vært gift i 14 år.
Hehe, lett å glemme da 14 år! Stilig egentlig.
Da har jeg fått en ukes opphold for utredning og kartlegging/vurdering. Må i en ukes karantene før det, og må fremvise negativ test -,-
Får spørre legen om beroligende for testen..
Ja. De skal se an behovet for fremtidig rehabilitering osv.Så bra at du får den utredningen/kartleggigen
Så håper jeg testen gå bra