Juniskravling:D

I dag er jeg stiv og støl alle veier. Rett over 30000 skritt i går. Uvant for kroppen:p

Ble kontoret på meg i dag for guttungen fikk time i morgen, og mannen kjørerham i morgen, så da tar jeg sikkert turen på kontoret da også, det er jo greit å komme seg ut, men jeg kjenner på at jeg bruker tid på transport, det gjør jeg ikke når jeg sitter hjemme. Noe jeg aldri tenkte over pre korona på samme måten. Da var jo ikke hjemmekontor noe jeg hade annet enn unntaksvis og evt på kvelden etter ungene var iseng, hele dager var forbeholdt ungene tannlegetimer otc. (og da i mye større grad oprevet av klesvask og "skal bare" og lite timer jeg kunne timeføre.Jeg har blitt langt mer strukturert til å JBBE på hjemmekontor grunnet korona)

Jeg blir så flau og oppgitt på meg selv :hilarious:
Den følelsen når man er fornøyd med å ha malt trappa med heftgrunn, for så å oppdage at man har glemt den øverste kanten :hilarious:

Vedlegg

• IMG_20210621_133717.jpg
    IMG_20210621_133717.jpg
    2,2 MB · Visninger: 21
Glad jeg akkurat har fått feriepenger, ble nesten kr 7.000,- hos tannlegen i dag..

Tannlege besøk er ikke billig :(
Dette var nok det i det lange løp.
Hadde en tann med en litt rar form.
Veldig bred på toppen slik at det er umulig å få ned tanntråd siden den stod for tett med nabotennene, og veldig smal neders slik at det ble mellomrom det og mat setter seg fast.
Der ble det derfor vanskelig å pusse ordentlig, og jeg har hatt en del småhull der i den tannen og nabotennene.
Småhull er ikke så ille, men flere småhull på samme sted mange ganger øker sjansen for store hull og veldig dyr regning, og det på alle 3 tennene.
Han tok derfor å slipte ned problemtannen, tok 3D scann av den, og skrev ut krone på en 3D-printer som var en mer passe størrelse i forhold til nabotennene..
Det ble dyrt, men dersom jeg venter til en eller flere av tennene ryker vil det blir mye, mye dyrere, og akkurat nå har jeg råd til å ta det

God morgen. På plass på kontoret for andre dag på rad, klar for et kurs på nett nå klokka ni.

Menalt veldig klar for ferie, kjenenr ejg, men har "litt" på to do lista først.

Egentig er den uvanlig rolig da, et par punkt som ta rlang tid, en som tarnoen timer og en som tar mange dager, men, ellers egentlig bare småplukk, nesten s jeg lurer på hva jeg har glemt, men tror egentlig det stemmer :)

God morgen. På plass på kontoret for andre dag på rad, klar for et kurs på nett nå klokka ni.

Menalt veldig klar for ferie, kjenenr ejg, men har "litt" på to do lista først.

Egentig er den uvanlig rolig da, et par punkt som ta rlang tid, en som tarnoen timer og en som tar mange dager, men, ellers egentlig bare småplukk, nesten s jeg lurer på hva jeg har glemt, men tror egentlig det stemmer :)
Er det imorgen eller den 24 du har bryllupsdag? Sankthans sant? Jeg aner ikke hvorfor jeg husker det :P

Er det imorgen eller den 24 du har bryllupsdag? Sankthans sant? Jeg aner ikke hvorfor jeg husker det :p

I morgen ja. Sankthansaften.

Dog det både jeg og mannen hadde glemt til vi fikk sms fra mamma med gratulasjon er at vi hadde forlovelsesdag i går. 15 år. Hvilket vil si at det fakrisk var 20 år siden vi ble kjærester, for han fridde på 5 års dagen vår, også gidtet vi oss altså 1 år og 2 dager senere, så i morgen har vi vært gift i 14 år.

I morgen ja. Sankthansaften.

Dog det både jeg og mannen hadde glemt til vi fikk sms fra mamma med gratulasjon er at vi hadde forlovelsesdag i går. 15 år. Hvilket vil si at det fakrisk var 20 år siden vi ble kjærester, for han fridde på 5 års dagen vår, også gidtet vi oss altså 1 år og 2 dager senere, så i morgen har vi vært gift i 14 år.
Hehe, lett å glemme da :P 14 år! Stilig egentlig.

Hehe, lett å glemme da :p 14 år! Stilig egentlig.

Å regne årene er i alle fall lett. Eldste blir 13 i august, så da har vi vært gift i 14 i juni og forlovet i ble vi da for 15 år siden, og sammen for 20, sien jeg vet at han fridde på 5 års dagen, vi giftet oss året etter og fikk vår eldste året etter det igjen.

Da har jeg fått en ukes opphold for utredning og kartlegging/vurdering. Må i en ukes karantene før det, og må fremvise negativ test -,-
Får spørre legen om beroligende for testen..

Så bra at du får den utredningen/kartleggigen

Så håper jeg testen gå bra

Så bra at du får den utredningen/kartleggigen

Så håper jeg testen gå bra
Ja. De skal se an behovet for fremtidig rehabilitering osv.
Det teite er at fysioterapeuten min drar på ferie om to uker, er tilbake uka før jeg reiser, men jeg får ikke dra på behandling fordi jeg skal være i karantene o.O må ringe de imorgen rett og slett.

Back
Topp