Juniskravling:D

Hodet mitt planlegger ferie. Pakking. Bagasjerom.

Jeg har tatt sjansen og bestilt et exped synmat duo til meg og mannen, og med det blir vår easy camp siesta 10 cm tykke underlag liggende igjen hjemme i sommer og da blir det annerledes plass i bilen og med andre underlag enn vi har hatt begynner jeg å skjønne hvorfor folk mener vi i teorien har god plass i bilen.

Jeg gleder meg. Tankene surrer og planer forandrer seg.

Hvis mannen min er forkjølet… men jeg er frisk som en fisk.. er det da forsvarlig å dra til fysio imorgen?
Vanligvis er vi syke samtidig og jeg er syk først… så dette er merkelig.

Han bør muligens testes, men du bør kunne dra til fysio ja

Jeg elsker bare denne tiden på året.

Hvor det å henge opp sokkevasken ikke er kjedelig, for jeg har en mental opptelling til ferien. Messenger - skravling med naboen inneholder utveksling av tips om campingplasser, det er enda usikkert når vi skal dra, men førstepri er svigers, så er det camping etterpå.

Ungene er yre av tanken på ferie. Snart er det tid for å dra mot bestemor! Den lille fetteren!

Lutet på om jeg skal tenke kompromiss :P
Lille U var i bursdag før i dag, og jeg spurte hun han skal i bursdag til neste uke hva hun ønsker seg, hun svarte konstant enhjørning. Moren hennes var ikke helt fornøyd med svaret til datteren, og sier liker ikke du å leke med pluss pluss og et par andre ting. Jentungen var ikke like glad for det moren sa da.
Vet hun leker mye med det i barnehagen, så vurderer å gi henne denne, pluss pluss med oppskrift på enhjørning...
3771-plus-plus-pastell.jpg

Lutet på om jeg skal tenke kompromiss :p
Lille U var i bursdag før i dag, og jeg spurte hun han skal i bursdag til neste uke hva hun ønsker seg, hun svarte konstant enhjørning. Moren hennes var ikke helt fornøyd med svaret til datteren, og sier liker ikke du å leke med pluss pluss og et par andre ting. Jentungen var ikke like glad for det moren sa da.
Vet hun leker mye med det i barnehagen, så vurderer å gi henne denne, pluss pluss med oppskrift på enhjørning...
3771-plus-plus-pastell.jpg

Høres ut som et godt kompromiss!

God morgen

Det er mandag, og siden det meste av morgenen er unnagjort, 9 hverdagsmorgener igjen å stå opp før ferie.

Nå skal jeg straks levere minste i bhg og klokka 8 skal jeg ringe kjeveortopeden, for det løsnet en kloss på reguleringa til guttungen i helga.

Så er det trolig hjemmekontor da, om han skal inn og fikse det i dag, eller så tar jeg dagene som de kommer denne uka

Regner med sommerforkjølelse, men bedre å vite sikkert. Takk!

Mest sansynlig, men greit å få vite.

Jeg krysser alt jeg hr for å holde meg frisk nå de neste par ukene, ikek snuble på oppløssiden, jeg får vaksine om 9 dager

God morgen :) 1 er levert i bhg.1 på sommerskole og snart skall meg og jenta som er hjemme bake:) ellers blir det klesvask og handle mat

Back
Topp