Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har mista evnen.Våkna klokka 7 eg... Kva skjedde med helgemodus?
Har mista evnen.
Minstemor våkna like etter og så var morgenen igang.
Rett nok, bare hun som sto opp da og jeg har sovet bittelitt i armkroken til mannen men for der meste vært våken.
Når jeg har fri!!!!
Takk det samme.Ha ein fin lørdag
Sov tilkjørt 8:47 herlig det er en stund siden jeg sov så lengeIrriterende at jeg er våken
Jeg syns ikke det er bra. Vi ble beskyldt for å ignorere vårt barns smerte. De mente hu hadde hyl som de gjenkjente som smertehyl. Noe hu overhodet ikke hadde. Hadde vi trodd hu hadde hatt vondt hadde vi tatt hu med til lege.
Enig med deg, er man usikker så er det ikke nødvendigvis riktig eller lett å prate med de heller, har lest det på forum om folk som skjelles ut fordi de bryr seg eller blir lagt for hat
Du er klar, skjønner jegDa har me fått tak i tøy til skulestart og badetøy/shorts til eldste. Ferien starte 1 juli
Mhm er Nettop detMm. Også er det jo vanskelig å vurdere om man kan stole på foreldrenes forklaring..
Du er klar, skjønner jeg
Jeg er ikke helt klar. Ferien starter for min del fredag 2. Juli om ettermiddagen. Men vi skal ikke dra med en gang. Eldste er på speider leir til 4. Og usikkert hvor mye mannen jobber
Jeg tenkte det før i dag. At jeg kan begynne å vaske klær med tanke på ferien.Aldri vert så klar for ferie før Eg har nett bretta klær og vurdere å pakke litt
Jeg tenkte det før i dag. At jeg kan begynne å vaske klær med tanke på ferien.
Så da er eg ikkje for tidlig Pakke eg i løpet av uka og resten når dei drar til far, så kan me reise 1 juli
Jeg skal ikke akkurat pakke. For det gjør jeg nok ikke før jeg får ferie.
. Men begynne å tenke hva som må vaskes til ferien. Sånn litt. Begybt med å vaske ullundertøy (telrlivets gleder....)
Mine unger pakker selv. Dvs, med hjelp. Vi lager liste sammen. Så jeg sier, de skriver. Også pakker de etter den. Jeg skriver for yngste og hjelper henne å pakke da, hun er jo bare 5. De store klarer selv, da har de kontroll selv på hva de har med. Jeg bestemmer antall av hva. De velger hvilke plagg.Eg vurdere å pakka når ungene er hos far, ellers går dei i beina mine og eg glemme det eg trenger. Men når eldste skal på leir, så skal hun pakke med meg, for da er eg ikkje med på turen.
Mine unger pakker selv. Dvs, med hjelp. Vi lager liste sammen. Så jeg sier, de skriver. Også pakker de etter den. Jeg skriver for yngste og hjelper henne å pakke da, hun er jo bare 5. De store klarer selv, da har de kontroll selv på hva de har med. Jeg bestemmer antall av hva. De velger hvilke plagg.
Om jeg bare hadde hatt mannen på samme nivå. Han har ikke tid til å gjøre det før jeg er så stressa at jeg gjør det for ham. Så mangler han det han vil ha og ender med å kjøpe seg klær på ferie. Han bør seriøst pakke selv. Får prøve på det i år.