Juniskravling:D

God morgen .Fredag og siste dag på skolen:)
Vi har glede oss til dette.
begge 2 er registrerte på Sommerles . Eldste raser igjennom lesing mens nr 2 sliter litt mer enda fast hun har gått på skolen i snart 1 år og lest nesten her dag. Så her må vi fortsette lese i sommer ferien .planen er at jeg og hun skall skrive brev til hverandre sånn at hun kan lese høyt det jeg skriver
Siste dag på skolen for min også, nå er det ferie

Ohoi, nå fikk samboer helt fnatt her. Det er noen vi vet hvem er her i kommunen som mistet ungene sine, barnevernet kom. Og nå fikk han panikk fordi vi glemte å sette opp håret til frøkna i en ny hestehale før vi leverte :p

Tenk at et barnehagebarn har bustete hår og kanskje flekker på en nyvasket bukse av og til :eek:
Er nok ikke derfor de kommer ;)

Det husker jeg når dere gikk gjennom :Heartred

Både svigermor og samboer dramatiserer det så veldig. Registrerer visst ørevoks, skitt under neglene, ustelt hår osv når barna kommer i bhg :eek:
Man registrerer om de kommer uflidd, ustelt og luktende hve dag liksom , men om det skjer en gang i blant så registrerer vi det så absolutt ikke, mye annet å bruke tiden på

Men det er skremmende når de kommer.. Fordi man hører historier. Man hører aldri om de positive tingene, man hører kun det negative.
Selvsagt , de som skriker høyest
Noen av oss har god erfaring da så jeg sier det når sånne saker kommer

Er det for tidlig å teste for allergier ved 2 års alder?

Nei, eldstemann har stått på allergimedisiner fra han var knapt 2

Da sa de at man må ha vært gjennom en sesong først for at kroppen neste sesong skal kunne reagere allergisk, om du tenker på pollen. Men mat og sånn testes jo enda før også.

Nei, eldstemann har stått på allergimedisiner fra han var knapt 2

Da sa de at man må ha vært gjennom en sesong først for at kroppen neste sesong skal kunne reagere allergisk, om du tenker på pollen. Men mat og sånn testes jo enda før også.
For de siste dagene har hu snørra, blankt.. og det er det eneste. Siden jeg har så sterk pollenallergi så tenker jeg kanskje hu reagerer på noe som er og går nå..

For de siste dagene har hu snørra, blankt.. og det er det eneste. Siden jeg har så sterk pollenallergi så tenker jeg kanskje hu reagerer på noe som er og går nå..

Ta en prat med legen du

Man registrerer om de kommer uflidd, ustelt og luktende hve dag liksom , men om det skjer en gang i blant så registrerer vi det så absolutt ikke, mye annet å bruke tiden på
Regnet ikke med annet, nok annet å bruke tiden på enn å reagere at f.eks frøkna kom bustete på håret idag :p

Det var allikevel en unødvendig belastning syns jeg.. Bare fordi vi er uføre og valgte å ikke utsette barnet vårt for korona, og hu er er høylytt. Altså jeg er enig i at det skjærer i øra når hu begynner (blitt bedre nå) men å melde noen til barnevernet for det kan jeg ikke skjønne… De kunne kommet og spurt oss så hadde vi snakket sammen og fått forklart.

Joda, hadde nok vært fint å snakke med dere! Samtidig synes jeg faktisk det er bra om folk melder om de er bekymret for barnet! Skjønner det må være tøft å stå i beskyldninger om man ikke har gjort noe galt. Men er faktisk verre om det hadde vært noe og folk ikke meldte fra. Kanskje de ikke klarte å skille hylingen hennes?

Nesten mer bekymringsfullt om de aldri er møkkete :p
En kommer ikke til å se meg sitte og skrape under neglene til ungene for å være sikker på at det aldri er skitt der :angelic: jeg klipper neglene når det trengs, og de vasker hendene som vanlige folk. Det får holde :p

Back
Topp