Juniskravling:D

BArnevernet er jo ikke farlige i seg selv. Så lenge man faktisk tar vare på ungen sin så tar de den jo ikke .Det fikk dere erfare
Det var allikevel en unødvendig belastning syns jeg.. Bare fordi vi er uføre og valgte å ikke utsette barnet vårt for korona, og hu er er høylytt. Altså jeg er enig i at det skjærer i øra når hu begynner (blitt bedre nå) men å melde noen til barnevernet for det kan jeg ikke skjønne… De kunne kommet og spurt oss så hadde vi snakket sammen og fått forklart.

Det var allikevel en unødvendig belastning syns jeg.. Bare fordi vi er uføre og valgte å ikke utsette barnet vårt for korona, og hu er er høylytt. Altså jeg er enig i at det skjærer i øra når hu begynner (blitt bedre nå) men å melde noen til barnevernet for det kan jeg ikke skjønne… De kunne kommet og spurt oss så hadde vi snakket sammen og fått forklart.

Absolutt helt enig med deg.

Må ju le litt når du skriver at de ikke så dere på lekeplassen midt i koronas verste tider.
Vi fikk bekymrings melding før at noen ikke såg meg lengre :p ja før jeg var opptatt at prioriter minste man som har barnautisme og før hans beste utvikling så prioriter jeg gå i åpent bhg mandag til torsdag fra de åpna til de stenge.
Det var en travel periode så jeg sko hellre oppskatte visst den personen heller sporte meg hvordan jeg hadde det eller tillbud seg litt hjelp :p
Ikke sant.. Vi gikk på masse turer i den perioden, greit vi slapp hu ikke ut av vogna, men vi var masse ute. Var en unødvendig belastning syns jeg..

Det husker jeg når dere gikk gjennom :Heartred

Både svigermor og samboer dramatiserer det så veldig. Registrerer visst ørevoks, skitt under neglene, ustelt hår osv når barna kommer i bhg :eek:

Vis meg en barnehageunge som aldri har skitt under neglene eller sand i hodebunnen! Den kan sannelig ikke være mye ute og leke!

Ikke sant.. Vi gikk på masse turer i den perioden, greit vi slapp hu ikke ut av vogna, men vi var masse ute. Var en unødvendig belastning syns jeg..
I know.men for min del så var det positivt i slutendan før vi fikk høra av hun fra BV det er veldig veldig sjelden jeg får så fine ord fra bhg skole helsesøster og BUP. Hun leste det høyt og jeg fikk høre en masse fine ord og hvor mye jeg som mor har gjort og stått på før barnas beste. Jeg selv har gjort det men aldri registrert hvor bra det var. Så det var utrolig kjekt at få det svart på hvit. Har tom hatt hun fra bv hjem på middag:p pga jenta hadde lyst at møte henne igjen :)
Sett henne 2 ganger etterpå kjøpesenter og sakt hei:)

Jeg liker ikke bruke for mye penger på slikt i grunn. Det har vi mulighet til, men vil ikke være den som kommer med noe voldsomt og pompøst når jeg kjenner flere som ikke har den muligheten. Så prøver tenke kreativt og billig:)
Funderer veldig jeg også, minstemor slutter jo, en gave vil jeg gjerne gi, husker ikke helt hva vi gjorde med de andre.

Jo. Da vi flyttet ga eldste en bok til avdelingen sin, og da han sluttet for å begynne på skolen tenkte jeg "good riddance" og ga dem vel ikke annet enn et påklistret smil og "takk for oss"
Og feiret vel litt sammen med guttungen når vi gikk. Det var ikke hans beste år der, nei.

Men mellomste, jeg tror vi ga noe sjokolade til avdelingen på deling jeg, og deltok i en såleis som ble gitt på sommeravslutningen.

Sommeravslutning blir det ikke her og jeg har ikke hørt om bor spleis, men denne bhg er jeg skikkelig fornøyd med og faktisk vet jeg hvilke 3 personer som er på avd til min datter. Det var sånn 7 stillinger og 2-3 av dem dekket av vikariater som vekslet der de andre gikk (stor førskoleavdeling ja, sånn 40-50 unger)

Så, noe kunne, skulle, burde vi gitt dem ja,
Når broren slutta mener jeg vi gav to bøker, de valgte han selv ut. En om dinosaurer og en Finn willy. Så gav vi vel sjokolade ja. Og håndskrevet langt kort. Jeg skriver en del så det er bare kjekt. Alltid lange kort. Nå skal vi lage en tekst evt om jeg rimer litt så tegner S med ramme på. Hva mer vet jeg ikke enda.

Vis meg en barnehageunge som aldri har skitt under neglene eller sand i hodebunnen! Den kan sannelig ikke være mye ute og leke!
Her er det som regel alt for travelt på morgenen. De kommer rett som det er med melkebart og ugredd hår. Og kunne virkelig ikke brydd meg mindre, ikke ungene selv heller. Dvs vi prøver jo rekke å vaske det vekk og gre oss , men enkelte ganger blir det å løpe ut døra

Gi den til meg, jeg kan sende deg masse Paracet xD fikk en boks med 300 igår.
Tenker jeg har de i bakhånd.
Har masse igjen hjemme, og får nok snart riktig resept. Kjøpte bare en vanlig pakke til å ha her i dag og tar bare 2 av dem

Her meldte skulen og rett etter det meldte kompis av barnefar. Ingen som snakker med oss, det har aldri skjedd. Kompis til far skreiv til oss kun, etter han hadde meldt inn. Er meldt på støynivå fleire ganger, ein gang meldte skule pga at yngste sa det var vold heima og snakka om seg. Ingen spurte han kva han meinte. At begge har ADHD gjør at det blir høgt lydnivå iblant, særlig når dei var yngre. Bare venn deg til det.

Jeg liker ikke bruke for mye penger på slikt i grunn. Det har vi mulighet til, men vil ikke være den som kommer med noe voldsomt og pompøst når jeg kjenner flere som ikke har den muligheten. Så prøver tenke kreativt og billig:)

Når broren slutta mener jeg vi gav to bøker, de valgte han selv ut. En om dinosaurer og en Finn willy. Så gav vi vel sjokolade ja. Og håndskrevet langt kort. Jeg skriver en del så det er bare kjekt. Alltid lange kort. Nå skal vi lage en tekst evt om jeg rimer litt så tegner S med ramme på. Hva mer vet jeg ikke enda.

Liker heller ikke vøre den som drar det opp og lager press, så det blir ikke noe voldsomme greier nei

Liker heller ikke vøre den som drar det opp og lager press, så det blir ikke noe voldsomme greier nei
Bøkene ble kjøpt på 40% så ble ikke gale og satt pris på. Nå fant jeg et spill på 40% . Regner med frøkna vil gi det. Og ønsker hun gi til alle ansatte kan vi perle smykker eller noe. Det holder i massevis. Skal vi eksempelvis kjøpe håndkrem til alle blir det 600kr ++ . Det fortjener de, men ja var dette med å overdrive igjen. Jeg kan lage konfekt selv, men tror ikke jeg orker det heller. Hehe .

Dere som er flink på korona og zone? hvor finner jeg en oversikt om hvilke land som er grøn gul rødt mørk rødt? Leter meg på ett specielt land:p

Back
Topp