Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter og lurer på hvilken klasse egentlig Lille U skal begynne i
Sitter og spiser, U kan du telle til 10, han teller til 10
U kan du telle fra 10 til 0, han teller fra 10 til 0.
U hvilket tall kommer før 0, han svarer 1, nei sier jeg 1 kommer etter 0.
Tallene fortsetter på den andre siden av 0 med - foran, -1, -2, -3 og så videre.
Han ser på meg med store øyne.
Så U hva blir da -2 + 3?
Han tenker seg litt om og svarer 1.....
Fikk tilpassing med eldste, og vet hva vi skal spørre omVet du hvordan skolen er på tilrettelegging? Risiko for at han der vil kjede seg.. Første klasse ble veldig kjedelig her da barnet regnet både deling og gange med store tall, prosenter og geometri i første klasse ikke god tilpasning her
Han spiller Dragon Box med ligninger tilpasset 8. klasse, og øver seg på gangetabellen også.Håpa at det tilpasses han Kjekt at han har lyst å telle og jobbe med tall
Han spiller Dragon Box med ligninger tilpasset 8. klasse, og øver seg på gangetabellen også.
Ikke forbi oss heldigvis.Da har han gått forbi meg
Ikke forbi oss heldigvis.
Vi kan helt fint hjelpe han når han står litt fast selv om det ikke skjer så ofte
Lenger kommer enn her da skjønnner jegGod kveld
. Og ja. En god kveld
Jeg har drevet og regnet på det og håpt mine kalkyler ikke var for optimistiske, jeg antok jeg kunne få vaksine uke 27, noe som bare ville forpurre planene for ferien en dag eller to og være absolutt helt innafor. Mulig vi ikke drar dør uansett.
Men i kveld tikket det inn en melding mens jeg var på badet med lillemor. En på mannen mobil samtidig åpenbart.
Vi har time til vaksine uke 26!
Da går det fort fremover her i en kommune hvor vi ikke er prioritert til å få mange doser, vi får færre nå pga den geografiske skjevfordelingen.
Vi er i gruppe 10, fyller 42 denne sommeren.
Spent når kommunen oppdaterer med tekst for uke 26, trolig i morgen formiddag, hvor de da kanskje sier noe om rekkefølgen, og ser ikke bort fra at min 40 år gamle bror kanskje får uken etter
Fikk tilpassing med eldste, og vet hva vi skal spørre om
Da er han langt fremme ja.
Minstemor her leker så smått med den lille gangetabellen men ligninger på broren sitt nivå er hun ikke i nærheten av.
Skolen her har ikke vært god på tilrettelegging for sterke elever så langt vi har erfart med eldste, så jeg har ikke helt store forhåpninger.
Lenger kommer enn her da skjønnner jeg
Vet ikke hvor langt de har kommer her men mannen er 43 og er ikke innkaltLenger kommet her enn jeg forventet også. Vi er en kommune med ung befolkning så de eldste gikk unna ganske fort. Og trolig relativt stor andel helsearbeidere
Ikke forbi oss heldigvis.
Vi kan helt fint hjelpe han når han står litt fast selv om det ikke skjer så ofte
Er veldig flink i matte og realfag generelt.Matte er ikkje min sterkeste side, men klarer alt utenom x, y og slikt.
Huff, samme erfaring her dessverre Ingen/lite tilrettelegging her heller.. Det er drepen på motivasjon å «lære» et par bokstaver i uken og etter en lang stund få helt enkle ord/tekster i leselekse når barnet knakk lesekoden i 3-4 års alder
Er veldig flink i matte og realfag generelt.
Norsk, fremmedspråk, rettskrivning og slikt, ikke helt min ting.....
Det er mine fag Alle utenom matte får eg 5 eller 6 i. Matte stryker eg i. Jobber hardt og lærer gir meg 2, for eg gjør alt for å lære det. Tar ekstra timer og jobbe hardt i timene.