Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff neiDa ser det ut som smitten har kommet til barnehagen
God morgen .Fredag og siste dag på skolen
Vi har glede oss til dette.
begge 2 er registrerte på Sommerles . Eldste raser igjennom lesing mens nr 2 sliter litt mer enda fast hun har gått på skolen i snart 1 år og lest nesten her dag. Så her må vi fortsette lese i sommer ferien .planen er at jeg og hun skall skrive brev til hverandre sånn at hun kan lese høyt det jeg skriver
Stemmer det.Litt "morsomt" at folk er så forskjellige.
At Musemor sliter med språk er vel ikke så rart, husker jeg feil, har ikke hun dysleksi? (umulig å se her) blander jeg?
Språk er ikke min greie heller. Ikke skriftlig i alle fall. Jeg snakker brukbart engelsk, men rettskrivningen... Jeg har ikke brukt det på årevis så der går i glemmeboken.
Matte og tall er mer intuitivt for meg. Så merker vi også på ungene. De er faglig sterke i alle fag, det er ikke det, men særlig eldste er god i matte og minste på 5 er nok like langt som han var før skole. Mellomste var også lange fremme før skole, men synes hun har blitt mer normalisert i matte etterhvert. Hun er flink, men ikke sånn eksepsjonelt. Mer 5 enn 6 føler jeg.
Blir spennende. Eldste får jo karakterer fra høsten av. Kommunisert på foreldremøte er ikke det noe de har fokus på, mer at ungen har lært noe og opplevd mestring. Men for min tror jeg karakterer er bra, for jeg tror han kan motiveres av dem. Litt mer enn "flott!"
Så kjedelig :/Sukk, tom for smertestillende på kontoret og går inn på helsenorge for å sjekke om legen min har sendt meg nye resepter så har jeg fått resept på paralgin forte, ikke 1g paracet som er det jeg spurte om...
Også funderer jeg på gaven til barnehagen. S vil gi gave til alle ansatte. Må finne på noe lurt. Vi skal iallefall lage et dikt og hilsen som vi rammer inn som de kan henge på avd eller pauserom.
Ohoi, nå fikk samboer helt fnatt her. Det er noen vi vet hvem er her i kommunen som mistet ungene sine, barnevernet kom. Og nå fikk han panikk fordi vi glemte å sette opp håret til frøkna i en ny hestehale før vi leverte
Tenk at et barnehagebarn har bustete hår og kanskje flekker på en nyvasket bukse av og til
Æsjda. Men paralgin forte er jo bedre sånn sett, men med en avhengighetsfaktor…Sukk, tom for smertestillende på kontoret og går inn på helsenorge for å sjekke om legen min har sendt meg nye resepter så har jeg fått resept på paralgin forte, ikke 1g paracet som er det jeg spurte om...
De prøvde seg jo på oss… vel, barnevernet var profesjonelle og snille… men naboen som meldte var en fordømt *****…Der skal nok vesentlig mer til før de kommer, ja
Jeg er usikker på om minstemor er levert i bhg med krøller, eller med de 6-7 flettene hun har sovet med etter at hun dusjet i går kveld de ser ut som fletter i alle retninger, som hun har sovet med, fordi hun vil ha krøller
Men det går nok bra uabsett, det er ikke DET barnevernet hadde tatt oss på om de kom, men de hadde trolig påpekt mangelen på ryddig hjem....
De prøvde seg jo på oss… vel, barnevernet var profesjonelle og snille… men naboen som meldte var en fordømt *****…Ohoi, nå fikk samboer helt fnatt her. Det er noen vi vet hvem er her i kommunen som mistet ungene sine, barnevernet kom. Og nå fikk han panikk fordi vi glemte å sette opp håret til frøkna i en ny hestehale før vi leverte
Tenk at et barnehagebarn har bustete hår og kanskje flekker på en nyvasket bukse av og til
De prøvde seg jo på oss… vel, barnevernet var profesjonelle og snille… men naboen som meldte var en fordømt *****…
Bare fordi vi har en høylytt unge og de ikke så oss på lekeplassen midt i koronas verste tider…
Uff så lite går ju ikke barnevernet i fårOhoi, nå fikk samboer helt fnatt her. Det er noen vi vet hvem er her i kommunen som mistet ungene sine, barnevernet kom. Og nå fikk han panikk fordi vi glemte å sette opp håret til frøkna i en ny hestehale før vi leverte
Det husker jeg når dere gikk gjennomDe prøvde seg jo på oss… vel, barnevernet var profesjonelle og snille… men naboen som meldte var en fordømt *****…
Bare fordi vi har en høylytt unge og de ikke så oss på lekeplassen midt i koronas verste tider…
Må ju le litt når du skriver at de ikke så dere på lekeplassen midt i koronas verste tider.De prøvde seg jo på oss… vel, barnevernet var profesjonelle og snille… men naboen som meldte var en fordømt *****…
Den blir jeg bare svimmel av og så kan jeg ikke kjøre bil med den.Æsjda. Men paralgin forte er jo bedre sånn sett, men med en avhengighetsfaktor…