Juniskravling:D

Hei alle sammen, håper alle har hatt en fin helg til nå :)

Hadde en del ting jeg skulle handle før i dag, og gikk forbi et butikk vinduet hvor det var den fine sommerkjolen, og jeg som egentlig ikke går i kjoler en gang, falt pladask for den. Nei, jeg skal ikke ha den, det en butikken Match, det er for dyrt for meg.
Til ungene prioriterer jeg kvalitet fremfor kvantitet, kjøper gjerne dyre klær til dem, forventer at min kjære mann kjøper dyrere bedre klær, er jo ikke som om vi ikke har råd til det. Så har vi meg da, her går det i Lindex, HM og Zalando (foruten bukser hvor jeg bruker Levis, men de kjøpes på outlet i Vestby), har dårlig samvittighet hver gang jeg bruker penger på klær til meg selv. Så hører jeg mannen irrettesette med på avstand (han var hjemme) - du har det med å tenke på deg selv også!
Han har sagt det i virkeligheten flere ganger, på tide jeg også bruker penger på meg selv.
Gikk inn, og kjolen ble med hjem :)
Gleder meg til å bruke den i morgen når jeg skal følge Lille U i bursdag :)
Åh, bilde/link til kjolen? :Heartred
 
Åh, bilde/link til kjolen? :Heartred
Denne (ikke meg i bildet):
https://www.matchfashion.no/dameklaer/kjoler-skjort/fleurie-dress/sky-captain/


7247060_em6-jeanpaulfemme-h21-modell-front_43738_fleurie-kjole-em6.jpg
 
Ja ungene kan pakke sjølv også såklart. Det gjer dei til speidertur men eg kan bli stressa iblant og få kan eg heller pakke og så ser ungene over om dei vil ha noko anna med:)
Mine trenger liste å pakke etter, men da går det bra. Så dobbeltsjekker jeg litt at de har husket viktige ting. Jeg tenker det er viktig læring at de pakker selv (og mistenker at mannen aldri gjorde det og irriterer meg over at jeg har tatt over for svigermor) og det stresser meg mindre at de gjør det enn at jeg må pakke for fem. Tre holder.

Men vi har forskjellig utgangspunkt (bl.a at jeg har tre unger. Og en mann) og stressa av ulike ting.

Pakke selv til speidertur er viktig, så de vet hva de har med seg når vi ikke er der. Enig med deg der
 
Fin dag snart over, 7 t med venninneskravling var Gidt. Vi har shoppet, gått på blafarveverket , ledd, pratet og bare kost oss, elsker sånne dager:)
 
Mine trenger liste å pakke etter, men da går det bra. Så dobbeltsjekker jeg litt at de har husket viktige ting. Jeg tenker det er viktig læring at de pakker selv (og mistenker at mannen aldri gjorde det og irriterer meg over at jeg har tatt over for svigermor) og det stresser meg mindre at de gjør det enn at jeg må pakke for fem. Tre holder.

Men vi har forskjellig utgangspunkt (bl.a at jeg har tre unger. Og en mann) og stressa av ulike ting.

Pakke selv til speidertur er viktig, så de vet hva de har med seg når vi ikke er der. Enig med deg der

Ja speidertur må dei pakke til men eg sjekke over. Da får dei liste eller me skrive liste sjøl. Hadde ein speidergutt som kom med 1 sokk, leirbålkappe og radiostyrt bil:laughing002:laughing002
 
Her skal jeg på 3 timers tur ca. I mitt tempo sikkert mer haha med to venninner:)
 
God morgen
Her skal det settes sammen noen stativ , ryddes og litt sånn i dag, var jo ikke hekt planen å være borte så mye i går, så da må jeg ta i ett tak hjemme i dag;)
 
Ja speidertur må dei pakke til men eg sjekke over. Da får dei liste eller me skrive liste sjøl. Hadde ein speidergutt som kom med 1 sokk, leirbålkappe og radiostyrt bil:laughing002:laughing002
Vi har fått pakkeliste på mail fra speideren, eldste skal på tur de første dagene i juli. Søstra som også er speider men er år for ung til å få være med på turen (mye er fra 5. Klasse. Mistenker at det dreier seg om kapasitet /tilgang på ledere) gleder seg til neste år
 
God morgen

Planen her i dag er noe klesvask, klesbretting, hypping av poteter. Og muligens prøvepakking av bil. Jeg trenger å vite om jeg får plass til den plastkassa ved siden av teltet i bilen når det svære liggeunderlaget vårt ikke skal være der. Så jeg må helt klart få kjøpt det nye!!!

I teorien er teltet 74 cm. Mulig vi ikke har rullet det millimeter - presist ;) Bilen er 114, så en 39/40 cm bred kasse.....? Oppå den skal i så fall den nye grillen stå. Og vi må lande hvilken det er.

Ja, også skal jeg og mellomste se på stoff til en kjole hun skal sy med mamma neste uke. Vi skal se på nett, så skal de handle når de får tatt på stoffene og valgt.
 
Vi har fått pakkeliste på mail fra speideren, eldste skal på tur de første dagene i juli. Søstra som også er speider men er år for ung til å få være med på turen (mye er fra 5. Klasse. Mistenker at det dreier seg om kapasitet /tilgang på ledere) gleder seg til neste år

Ja det får me også, men likevel ber eg ungene skrive liste, det vil sei at eg skrive for yngste, ellers klare me ikkje lese det;) God læring for dei:) Så blir det sokkepar og ingen radiobil:D
 
Ja det får me også, men likevel ber eg ungene skrive liste, det vil sei at eg skrive for yngste, ellers klare me ikkje lese det;) God læring for dei:) Så blir det sokkepar og ingen radiobil:D
God plan det ja.
 
Back
Topp