Juniskravling:D

Wooow, klipper av meg den fletta som har rukket ned til rumpa nå :p (bestevenninna mi er på besøk, og ønsket meg en hårklipp til bursdagen. Nå får vi gjennomført det)
Hvor kort skall du klippe deg? Savner den tiden at ha lagt hår. I fjor når alt stengte ned sko mannen bara ta litt og så sa han litt til litt til til slut såg jeg ut som en sau:p:p nå har det vokst lit så jeg ser normal ut:p

Vis vedlegget 358512

Pakket sammen i teltet, utenom vårt liggeunderlag, det klarer jeg ikke alene og uansett skal det testes for vannlekkasje.

Litt jobb, en del stæsj.

Men. Jeg som forsøkte meg på å kjøpe kompresjonstrekk til soveposen min.... Vel. Det vsr halvparten av størrelsen til det som følger med. Før en skulle begynne å kompimere. Det var ikke mulig å få den inniVis vedlegget 358513
Nå fikk jeg lust at telt :p husker min første telt tur med skolen i Sverige :)

Wooow, klipper av meg den fletta som har rukket ned til rumpa nå :p (bestevenninna mi er på besøk, og ønsket meg en hårklipp til bursdagen. Nå får vi gjennomført det)
Oi, drastisk

Nå fikk jeg lust at telt :p husker min første telt tur med skolen i Sverige :)

Telt er gøy.

Nå har vi teltet to helger i hagen, men vi er ikke tur i skogen - folk. Og det krever sin plass dette teltet. Camping - plass-campere vi. Gleder meg til ferien, den delen av ferien, hvordan enn det blir.

Telt er gøy.

Nå har vi teltet to helger i hagen, men vi er ikke tur i skogen - folk. Og det krever sin plass dette teltet. Camping - plass-campere vi. Gleder meg til ferien, den delen av ferien, hvordan enn det blir.
Så koselig :) Det hadde jeg kunne tenkt meg. Det blir en Norge ferie her og denne sommer.

Så koselig :) Det hadde jeg kunne tenkt meg. Det blir en Norge ferie her og denne sommer.
Vi hadde noen kjempefine dager i fjor sommer, så jeg håper på en gjentagelse.

Helst uten å slite ene teltstanga i det vi setter opp teltet, rett nok....

Hvor kort skall du klippe deg? Savner den tiden at ha lagt hår. I fjor når alt stengte ned sko mannen bara ta litt og så sa han litt til litt til til slut såg jeg ut som en sau:p:p nå har det vokst lit så jeg ser normal ut:p
Tok endel. Klippen var laaaaangt på overtid, har bare ikke prioritert hårklipp det siste halvannet året. Så nå ser håret mitt friskt og fint ut igjen (har kun hatt det i flette når det ble så langt) :D

Vedlegg

• IMG_20210608_234411.jpg
    IMG_20210608_234411.jpg
    426,5 KB · Visninger: 18
  • IMG_20210608_234442.jpg
    IMG_20210608_234442.jpg
    334,5 KB · Visninger: 18
Tok endel. Klippen var laaaaangt på overtid, har bare ikke prioritert hårklipp det siste halvannet året. Så nå ser håret mitt friskt og fint ut igjen (har kun hatt det i flette når det ble så langt) :D
Wow for et fint hår :) har selv ganske tjukt hår er mørk i håret med de grå tar knekken på meg:(

Godmorgon det er onsdag og siste veiledning idag så har vi ikke møte igjen før høst
. Skall bli deiligt att slippe registrer timer osv.
strålandes sol idag.

Første samtale hos psykiatrisk sykepleier om 15min, gruer meg sånn :shy:

Det brenner i Øygarden igjen. Det er hittil over 100 som er evakuert. Så skummelt, og det er skikkelig tørt i skog no. I tillegg til vind..

Back
Topp