Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så pappa gikk gjennom diverse papirer igår.
Labrador
Så pappa gikk gjennom diverse papirer igår. Fra kart over rør og avløp til huset, til ark med alt av pin til ipad, mobil, koder til dører osv. Gikk gjennom diverse ting vi trengte å vite i tilfelle det går galt når han skal inn og stråle (gammakniv i hodet). Jeg vet at det absolutt er lurt, men kjente at det var vondt. Oppleves som at han nå gjør seg klar for å dø. Han sa også at uten denne operasjonen med gammakniv så er det snakk om kanskje uker
Vondt men veldig bra at han snakker med dere og går igjennom diverse ting. Husker når svigerfar var syk (kreft) der snakket de aldri om noen ting så den dagen han ikke var lengre så var det mye spørsmål om ting og tang . De fant og ting etter han ikke var lenge og lurte på hvorfor er det sånn og sånn. Stor klem til degSå pappa gikk gjennom diverse papirer igår. Fra kart over rør og avløp til huset, til ark med alt av pin til ipad, mobil, koder til dører osv. Gikk gjennom diverse ting vi trengte å vite i tilfelle det går galt når han skal inn og stråle (gammakniv i hodet). Jeg vet at det absolutt er lurt, men kjente at det var vondt. Oppleves som at han nå gjør seg klar for å dø. Han sa også at uten denne operasjonen med gammakniv så er det snakk om kanskje uker
Mhm derfor jeg spørRart korleis me tolkar ting
Huff og huff Så trist og fælt. Vil bare sende masse klemmerSå pappa gikk gjennom diverse papirer igår. Fra kart over rør og avløp til huset, til ark med alt av pin til ipad, mobil, koder til dører osv. Gikk gjennom diverse ting vi trengte å vite i tilfelle det går galt når han skal inn og stråle (gammakniv i hodet). Jeg vet at det absolutt er lurt, men kjente at det var vondt. Oppleves som at han nå gjør seg klar for å dø. Han sa også at uten denne operasjonen med gammakniv så er det snakk om kanskje uker
Hvorfor føler dere det sånn om jeg kan spørre?Hvordan forklare for ett barn eller få det til at ta litt avstand fra en venn hun er ju liten enda og vi kan ikke forklare sannheten hvorfor vi føler sånn
Hvordan gikk intervjuet forresten??Ble en gigantisk badering og noe drone greier til nabo
Takk som spør Det gikk veldig bra. Var veldig mange søkere og en del på intervju. Så dette blir spennende. Jeg krysser fingra, men forberedt på et nei pga den store interessen Fikk mld av sjefen min i sted så de har ringt han og det er jo bra.Hvordan gikk intervjuet forresten??
Ja det er det joTakk som spør Det gikk veldig bra. Var veldig mange søkere og en del på intervju. Så dette blir spennende. Jeg krysser fingra, men forberedt på et nei pga den store interessen Fikk mld av sjefen min i sted så de har ringt han og det er jo bra.
Så får man bare smøre seg med tålmodighet Har 2 andre jeg søker på om det ikke skulle gå veien her Føler jo at det er litt som å tro på julenissen om jeg får denne da Men i såfall skal jeg begynne tro på hanDvs jeg er kvalifisert, men med tanke på interessen vil jo tro sikkert andre har kanskje jobbet med barn før og kanskje også har videreutdannelser. Jeg er «bare» vernepleier.Ja det er det jo
For maaange år siden søkte jeg 3 jobber. Fikk 3 intervjuer. Og 3 tilbud. Så alt kan skjeSå får man bare smøre seg med tålmodighet Har 2 andre jeg søker på om det ikke skulle gå veien her Føler jo at det er litt som å tro på julenissen om jeg får denne da Men i såfall skal jeg begynne tro på hanDvs jeg er kvalifisert, men med tanke på interessen vil jo tro sikkert andre har kanskje jobbet med barn før og kanskje også har videreutdannelser. Jeg er «bare» vernepleier.
Ja for all del Håper det skjer herFor maaange år siden søkte jeg 3 jobber. Fikk 3 intervjuer. Og 3 tilbud. Så alt kan skje
Ja krysser fingrene for degJa for all del Håper det skjer her
Uff då. Godt hun har det fint. Veldig bra av bhg at informereFrøkna har slått seg i barnehagen. Ikke hyggelig å få telefon om sånn, men de vil at vi skal være informert.
Hu har det fint da. Ikke noe blod eller noe sånt.