Blir sikkert bedre i løpet av dagenKroppen føles helt dau ut etter fysio
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir sikkert bedre i løpet av dagenKroppen føles helt dau ut etter fysio
Håper det. Fy så sliten!Blir sikkert bedre i løpet av dagen
Så flink du er jeg har bara tatt ut av oppvaskmaskinen og lagt klær på plats snart kommer barna fra skolenEg pusla med husarbeid i dag. Kjøkken og bad er tatt. Neste steg er støvsuging og gulvvask. I morgen skal eg eit par timer på jobb
Så flink du er jeg har bara tatt ut av oppvaskmaskinen og lagt klær på plats snart kommer barna fra skolen
Å?Obs, sendte vist en melding til en som skulle selge en hund......
Obs, sendte vist en melding til en som skulle selge en hund......
Jeg tenker hu kanskje har lyst på men var ikke planen?Skulle kanskje ikkje ha hund?
Skulle kanskje ikkje ha hund?
Ups Det er ikkje bindende avtale iallfall
Jeg elsker hunder, er oppvokst med hund og har hatt lyst på veldig lenge.Jeg tenker hu kanskje har lyst på men var ikke planen?
Så herlig.Jeg elsker hunder, er oppvokst med hund og har hatt lyst på veldig lenge.
Har ikke lett etter det, siden jeg er ikke helt sikker på hvordan vi skulle klare å kombinere valpetiden med full jobb.
Så kom jeg over en hund av den rasen jeg har lyst på på 10 måneder.
Er en unghund, slipper valpetiden, og siden sommerferien nærmer seg vil det være perfekt tid siden den får mulighet til å falle til ro her i en tid vi er mye hjemme.
Jeg elsker hunder, er oppvokst med hund og har hatt lyst på veldig lenge.
Har ikke lett etter det, siden jeg er ikke helt sikker på hvordan vi skulle klare å kombinere valpetiden med full jobb.
Er en unghund, slipper valpetiden, og siden sommerferien nærmer seg vil det være perfekt tid siden den får mulighet til å falle til ro her i en tid vi er mye hjemme.
Jeg tenker hu kanskje har lyst på men var ikke planen?
Nei da, det var bare ikke helt planlagt at jeg skulle finne den annonsenDa misforsto eg, trudde du sendte det ved ein feil
Jeg elsker hunder, er oppvokst med hund og har hatt lyst på veldig lenge.
Nei da, det var bare ikke helt planlagt at jeg skulle finne den annonsen
LabradorSpennende. Hvilken rase?