Juniskravling:D

IMG
https://www.seher.no/kjendis/folk-ma-laere-seg-a-holde-kjeft/73864433

Handler.om funkyGine og amming. Men det kan byttes ut med kva som helst, som folk legger seg borti. Karen er overalt:bag:
Jeg ammet minste man i 3 år og jeg er stolt av meg selv . Det er noe jeg ikke tier stil om.
Det besta jeg har gjort for gutten min da han trengte den tryggheten og nærkontakt( barn autisme) Fikk klapp på skylder og masse skryte av en psykolog lege når jeg var inne på kontroll og hun såg meg sette meg ned og amma.

men ja du har rett Karen er overtale :p

Ligger her og tenker. Hva visst hvordan hadde ting vart visst jeg hadde endre på en del ting i mitt liv

God morgen alle er send ut her satte jeg meg i hagen med en kopp kaffi. Jeg er ganske livlig av meg og liker at ha folk rundt meg. Men den siste halv året så gleder jeg meg hver gang jag er alene . Jeg har og lagt merke til at jeg klarer ikke ha alt for mange rundt meg i en lengre periode.

IMG
Jeg ammet minste man i 3 år og jeg er stolt av meg selv . Det er noe jeg ikke tier stil om.
Det besta jeg har gjort for gutten min da han trengte den tryggheten og nærkontakt( barn autisme) Fikk klapp på skylder og masse skryte av en psykolog lege når jeg var inne på kontroll og hun såg meg sette meg ned og amma.

men ja du har rett Karen er overtale :p

Så flott at du gjorde det som var best for dykk:D Ja eg kjenner til desse Karen. Dei er ei sann plage. Derfor eg likte denne artikkelen så godt:D

Frøkna og fetteren kom veldig godt overens på lørdag.
Hu ga til og med en av fetterne en klem.
Er det rart at jeg savner hu når hu er i barnehagen?
Vet heldigvis at hu har det veldig bra i barnehagen så det gjør det lettere.
Så bra de kom godt overens :)
Klar du savner henne:) man blir vant etter hvert.

Gruer meg så innmari til ikveld! Pappa ba alle oss barna om å komme ikveld eller annen kveld (hva enn som passet) da han har diverse ting å informere oss om før behandling, risikoen for at noe skjer er der jo, så for sikkerhets skyld, skriver han.

Back
Topp