Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om dere tenker campinglivet vil vare så hadde jeg nok lagt litt penger i det, for de holder jo i mange årSer hekta på tur bl.a selger exped som jeg er blitt anbefalt og har lest mye bra om, så det er meget mulig det ender med å prøve noen sånne. Spørs hvor mange. Hvor mye penger vi skal legge i det.
Og dernest finne en grill som er så kompakt som mulig, med stor grillflate og muligheter til å grille litt mer avansert enn pølser uten at det ender vel godt stekt utenpå for å få det gjennomstekt. Altså litt mer reguleringsmiligheter enn den bitte lille vi har.
Om dere tenker campinglivet vil vare så hadde jeg nok lagt litt penger i det, for de holder jo i mange år
Sei det du Telt, soveposer, klær, yttertøy, liggeunderlag og noko å tilberede mat på, er eit must Det er det dykk har pakka men i glampversjon
Så braIkkje tatt smertestillende i dag morges og eg har ikkje så veldig vondt. Litt fornøyd med det
Så bra
Kjempebra!Ikkje tatt smertestillende i dag morges og eg har ikkje så veldig vondt. Litt fornøyd med det
Og det er derfor jeg bare tar de jeg har fått når jeg absolutt må.Ja. Særlig siden dette er sterke og vanedannende, så er det viktig å ikkje bruka dei for lenge.
Og det er derfor jeg bare tar de jeg har fått når jeg absolutt må.
Hvor har dere kjøpt den? Vi driver og skal kjøpe vår første trampoline, men vet ikke hvor vi bør kjøpe ifra. Orker liksom ikke å kjøpe noe til mange tusen, men sånn vanlig «alle» har.
Her var det litt spesielt , da vi egentlig ikke skulle ha ny. Nabo ødela den vi hadde ved trefelling. Var mye frem og tilbake. Sa pris på den forrige osv, og at vi kom til å kjøpe ny selv. Slik at vedkommede kunne overføre penger. Plutselig stod han her med ny på døren. Så ble ikke helt slik som vi hadde tenkt. Haha. Den vi hadde var en helt basic fra extra leker, vi kjøpte den da på tidligere toys r us. Ellers tenker jeg Biltema eller europris er aktuell om dere ikke tenker for dyr . Han er kanskje ikke så interessert i å hoppe lenger da eller kengu?Det vil jeg tro
Vår er foreløbig ikke satt opp, usikker på om den kommer opp i år
Hoppet mye i fjor , men i år er han foreløbig mye på farten så da venter vi, plenen vår trenger å bli litt finereHer var det litt spesielt , da vi egentlig ikke skulle ha ny. Nabo ødela den vi hadde ved trefelling. Var mye frem og tilbake. Sa pris på den forrige osv, og at vi kom til å kjøpe ny selv. Slik at vedkommede kunne overføre penger. Plutselig stod han her med ny på døren. Så ble ikke helt slik som vi hadde tenkt. Haha. Den vi hadde var en helt basic fra extra leker, vi kjøpte den da på tidligere toys r us. Ellers tenker jeg Biltema eller europris er aktuell om dere ikke tenker for dyr. Nabo kjøpte mye dyrere enn det vi hadde brått , men står på sitt og mener vi skal ha den. Så da kjøpte jeg brått blomster og vin til han. Og takket for hvor raus han var. Så her endte jo den trefellingen over all forventning. Den brått rause tonen har selvsagt en naturlig forklaring. Vi er jo ikke dum. Men at vi skulle ha mer av den grunn . Nei det var aldri hensikt. Han er kanskje ikke så interessert i å hoppe lenger da eller kengu?
SkjønnerHoppet mye i fjor , men i år er han foreløbig mye på farten så da venter vi, plenen vår trenger å bli litt finere