Ohh garderobenromm det sko vi hatt har selv tatt ut alt fra min garderobe i helgenHoldt på i flere timer med garderoberommet , fortsatt mye som gjenstår. Må på ikea en dag også for å kjøpe inn flere kurver.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohh garderobenromm det sko vi hatt har selv tatt ut alt fra min garderobe i helgenHoldt på i flere timer med garderoberommet , fortsatt mye som gjenstår. Må på ikea en dag også for å kjøpe inn flere kurver.
Usj. Igår var første gang jeg traff (og pratet med søsteren min) på nesten to mnd (jeg trengte en pause fra henne rett og slett etter alt dette med pappa og at jeg kjørte meg selv i grøfta).
Og da spurte hun om ikke jeg hadde mulighet til å følge ham til oslo denne uka hvis det ble operasjon? Samboer jobber natt hele uka. Svigers hjelper gjerne til, men kan ikke forvente at de kan ha ungene på overnatting hele uka. Svarte at vi skulle se hva vi evnt kunne få til. Men visste inni meg selv at det blir tøft å få til pga hans turnus og ungene. Alt jeg sier blir til unnskyldninger i hennes ører det har vært akkurat slike ting jeg har blitt stresset og fått dårlig samvittighet over, og nå er det rett tilbake der ved første møte
Er ikke så stort men får plass til en del der inne daOhh garderobenromm det sko vi hatt har selv tatt ut alt fra min garderobe i helgen
Hva skjer?Jeg er sint ibland så har jeg lust at ta barna og dra
Jeg er sint ibland så har jeg lust at ta barna og dra
Føler meg så aleine med barna og når pappaen vel er hjemme så blir alt utenom de vanlige. Barna er så vant med meg og ropar mamma från alle kanter . Mamma lek med meg mamma ditt datt. Så sitter pappaen rett ned i sin H FacebookHva skjer?
Føler meg så aleine med barna og når pappaen vel er hjemme så blir alt utenom de vanlige. Barna er så vant med meg og ropar mamma från alle kanter . Mamma lek med meg mamma ditt datt. Så sitter pappaen rett ned i sin H Facebook
Han viser ju ikke interesse til barna visse tider han får ikke med seg om barna går in og ut før den forbaska telefon
Hun har per nå ikke sagt at hun ikke kan gjøre det, bare så det er sagt men føles ikke greit å si fra om dette med jobben hans og ungene, hun kommer med stikk som sårer veldig. Det er ikke å se bort fra at hun har en noe enklere hverdag med tanke på større barn (mamma kan også passe minsten deres hvis det trengs, han er 6. Hun kan passe eldste vår, men ikke minsten da hun har ms og ikke klarer å holde følge), begge har dagjobb og hun jobber også redusert slik jeg gjør. Når man altså ser på det å reise bort noen dager. Jeg har ikke hatt ungefri mer enn et døgn siden minsten ble født for 3,5år siden pga han er relativt krevendeAt han har natturnus er ingen unnskyldning men slik vil hun vel aldri sjå det, for hun ser kun seg sjølv. Kva er hennes grunn til å ikkje gjere det?
Hun har per nå ikke sagt at hun ikke kan gjøre det, bare så det er sagt men føles ikke greit å si fra om dette med jobben hans og ungene, hun kommer med stikk som sårer veldig. Det er ikke å se bort fra at hun har en noe enklere hverdag med tanke på større barn (mamma kan også passe minsten deres hvis det trengs, han er 6. Hun kan passe eldste vår, men ikke minsten da hun har ms og ikke klarer å holde følge), begge har dagjobb og hun jobber også redusert slik jeg gjør. Når man altså ser på det å reise bort noen dager. Jeg har ikke hatt ungefri mer enn et døgn siden minsten ble født for 3,5år siden pga han er relativt krevende
Får jeg se bilde??Fikk nye bilder av oppdretter i dag. Vi gleder oss så masse til å få et til familiemedlem. Han er så skjønn
Sendte deg bilderFår jeg se bilde??
Lykke tilFysio 3 ganger neste uke. Yikes!
Blir sikkert bra for kroppen da, men slitsomt.
Off håpe du kommer deg lykke til!Denne kroppen altså, denne uken har vært pyton og helgen har vært værst, enten er det halebeinet som har fått hard medfart uten jeg har merket det eller så er det fortsatt den b12 injeksjonen som ble satt «feil». Gruer meg til jobb i morgen, kan jo ikke sitte så da må jeg gå rundt hele dagen
Å så nydelig da!Sendte deg bilder
Takk, håper det verste snart er overOff håpe du kommer deg lykke til!
Kan jeg også få se?Sendte deg bilder