Ja det er jeg veldig glad for.Uff då. Godt hun har det fint. Veldig bra av bhg at informere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er jeg veldig glad for.Uff då. Godt hun har det fint. Veldig bra av bhg at informere
Sende deg en pmHvorfor føler dere det sånn om jeg kan spørre?
Hvorfor vil dere det?Hvordan forklare for ett barn eller få det til at ta litt avstand fra en venn hun er ju liten enda og vi kan ikke forklare sannheten hvorfor vi føler sånn
Ble nok glad for detBle en gigantisk badering og noe drone greier til nabo
Fint de informererFrøkna har slått seg i barnehagen. Ikke hyggelig å få telefon om sånn, men de vil at vi skal være informert.
Hu har det fint da. Ikke noe blod eller noe sånt.
Ja det syns jeg ogsåFint de informerer
Pga 2 episoder det pappaen til denne jente oppførte seg på en ubehagelig måte. Derfor så vil vi helst ikke att vår jente skall leke hjem hos deHvorfor vil dere det?
Han som var ekkel når de badet? Syns å ha lest noe om det. vanskelig situasjonPga 2 episoder det pappaen til denne jente oppførte seg på en ubehagelig måte. Derfor så vil vi helst ikke att vår jente skall leke hjem hos de
Men de får komme til dere?Pga 2 episoder det pappaen til denne jente oppførte seg på en ubehagelig måte. Derfor så vil vi helst ikke att vår jente skall leke hjem hos de
Han ble veldig gladBle nok glad for det
Ja hanHan som var ekkel når de badet? Syns å ha lest noe om det. vanskelig situasjon
Før å si det sånn vi har ikke latt vår datter gå dit. Og jeg vet at visst vi inviterer hans datter hit så kan vi risikere at han blir ståendes her igjen . Og jeg er ikke en av de som er ufin eller sier noen stygt til noen men vil helst ikke ha han hengandes herMen de får komme til dere?
Pga 2 episoder det pappaen til denne jente oppførte seg på en ubehagelig måte. Derfor så vil vi helst ikke att vår jente skall leke hjem hos de
Pga 1 episode men den 2 var etter den gangen han var i hagen vårJa det har du skrivd om tidligere?
Vis vedlegget 358512
Pakket sammen i teltet, utenom vårt liggeunderlag, det klarer jeg ikke alene og uansett skal det testes for vannlekkasje.
Litt jobb, en del stæsj.
Men. Jeg som forsøkte meg på å kjøpe kompresjonstrekk til soveposen min.... Vel. Det vsr halvparten av størrelsen til det som følger med. Før en skulle begynne å kompimere. Det var ikke mulig å få den inniVis vedlegget 358513
Pga 1 episode men den 2 var etter den gangen han var i hagen vår
Du må ikke rulle soveposen først. Bare stapp den nedi. Begynn med bunnen slik at luften slipper ut i toppen.