Juniskravling:D

Men de får komme til dere?
Før å si det sånn vi har ikke latt vår datter gå dit. Og jeg vet at visst vi inviterer hans datter hit så kan vi risikere at han blir ståendes her igjen . Og jeg er ikke en av de som er ufin eller sier noen stygt til noen men vil helst ikke ha han hengandes her

IMG_20210608_201202~2.jpg

Pakket sammen i teltet, utenom vårt liggeunderlag, det klarer jeg ikke alene og uansett skal det testes for vannlekkasje.

Litt jobb, en del stæsj.

Men. Jeg som forsøkte meg på å kjøpe kompresjonstrekk til soveposen min.... Vel. Det vsr halvparten av størrelsen til det som følger med. Før en skulle begynne å kompimere. Det var ikke mulig å få den inniIMG_20210608_192818~2.jpg

Vis vedlegget 358512

Pakket sammen i teltet, utenom vårt liggeunderlag, det klarer jeg ikke alene og uansett skal det testes for vannlekkasje.

Litt jobb, en del stæsj.

Men. Jeg som forsøkte meg på å kjøpe kompresjonstrekk til soveposen min.... Vel. Det vsr halvparten av størrelsen til det som følger med. Før en skulle begynne å kompimere. Det var ikke mulig å få den inniVis vedlegget 358513

Du må ikke rulle soveposen først. Bare stapp den nedi. Begynn med bunnen slik at luften slipper ut i toppen.

Du må ikke rulle soveposen først. Bare stapp den nedi. Begynn med bunnen slik at luften slipper ut i toppen.

Gjorde det også, men det gikk på ingen måte bedre.

Endte med å stappe den i min egen pose. Hadde den hatt komprrssjons-stropper hadde den blitt mindre, men nedi den der var det ikke mulig å få den. Eller mannens. Prøvde begge, på begge måter. Denne tynne rullen var det nærmeste jeg kom, fakrisk. Men det var et pølseskinn å trekke på.

Jeg vet at man skal stappe heller enn å rulle. Det var bare et desperat forsøk på å se om det var mulig. Men det går på ingen måte nedi der.
Det er for lite.

Jeg får bruke det til noe annet.

Last edited:
Wooow, klipper av meg den fletta som har rukket ned til rumpa nå :p (bestevenninna mi er på besøk, og ønsket meg en hårklipp til bursdagen. Nå får vi gjennomført det)

Back
Topp