Juniskravling:D

Ja. Samme plassene. Nærmere 200 evakuerte men dei flytte heim i kveld. No skal sivilforsvaret inn og spa jord, slik at ulming og varme kommer opp, deretter kommer helikopter med vatn. Far til barna er i røde kors, så han rykke ut med dei i kveld.

Eg er så glad at eg er kommet på bedringens veg. Da kan eg jobbe igjen og sørge for lønning igjen.

Dere som har tatt vaksine. Har dere vart inne på helsenorge og sett etter korona sertifikat?
var selv inne og såg litt men ser att sertifikat er gyldig til 05.08.21. Er det fler som har så kort gyldighet? Har tatt 1 dose og skall ta neste imorgen visst det har noe at si :)jeg er bare nysgjerrig

Eg skravle veg, vente på at guttungen blir rolig, så eg kan sova. Våkna 4 av det eg trudde var ein alarm på telefon til jentungen. Men det kunne vert fugl også. Klokka mi ringer 5, når jobben starter 8.00

Blir kveldstrøtt då.

Dere som har tatt vaksine. Har dere vart inne på helsenorge og sett etter korona sertifikat?
var selv inne og såg litt men ser att sertifikat er gyldig til 05.08.21. Er det fler som har så kort gyldighet? Har tatt 1 dose og skall ta neste imorgen visst det har noe at si :)jeg er bare nysgjerrig

Dei vil forlenge fristen undervegs, men dei har satt frist, slik at man ikkje skrive det ut og bruke det etter man ikkje er beskytta lenger, det sto i avisa. Eg har ikkje sjekka siden tidligere i dag, da hadde eg ingenting slikt der.

Jeg måtte inn og sjekke nå, står ikke noe om gyldighet hos meg. Er fullvaksinert.
Edit: fant det nå, stod gyldig til september :)

Cluet er vel at du ikke regnes som beskyttet 15 uker etter første dose dersom du ikke har fått den andre enda

Har tatt begge dosene, siste for en stund siden.. De står registrert, men usikker på om det er noen gyldighetsdato

Jeg måtte inn og sjekke nå, står ikke noe om gyldighet hos meg. Er fullvaksinert.
Edit: fant det nå, stod gyldig til september :)

Du tok to ulike vaksiner? Leste et sted at enkelte land (EU?) krever at man er fullvaksinert med samme vaksine.. Og at det kunne bli trøbbel ift. vaksinepass. Jeg har to stk mRNA vaksine og ikke gyldighetsdato

Ikke noe gyldighet på min

Du tok to ulike vaksiner? Leste et sted at enkelte land (EU?) krever at man er fullvaksinert med samme vaksine.. Og at det kunne bli trøbbel ift. vaksinepass. Jeg har to stk mRNA vaksine og ikke gyldighetsdato
Ja, så skal opprinnelig regnes som fullvaksinert etter hva jeg har lest og forstått :wideyed: ellers hadde jeg bestemt ikke tatt nr 2 per nå..
Jeg fant ikke datoen inne på bare vaksinen, måtte trykke inn på forhåndsvisning av vaksinekort :)

Eneste land jeg bryr meg om nå er danmark, og de har også blandet vaksiner. Så de går nok for samme regler som Norge, vil jeg tro :p

Men jeg googlet litt, inne på helsenorge står det at sertifikatet ser ut som det kun er gyldig i 90 dager, men at datoen flytter seg fortløpende slik at det alltid står som gyldig i 90 dager :) så jeg får bare følge med på det :p

Back
Topp