30 i solaKor varmt? 18 grader og vind her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
30 i solaKor varmt? 18 grader og vind her.
30 i sola
Igjen?!Det brenner i Øygarden igjen. Det er hittil over 100 som er evakuert. Så skummelt, og det er skikkelig tørt i skog no. I tillegg til vind..
Igjen?!
Så bra at du er på bedringens vei og at du kan begynne jobbe igjen.Eg er så glad at eg er kommet på bedringens veg. Da kan eg jobbe igjen og sørge for lønning igjen.
Uff ja såg det i vg. Stakkars mye jobb for brannmenn i den områdetDet brenner i Øygarden igjen. Det er hittil over 100 som er evakuert. Så skummelt, og det er skikkelig tørt i skog no. I tillegg til vind..
Så bra at du er på bedringens vei og at du kan begynne jobbe igjen.
Uff ja såg det i vg. Stakkars mye jobb for brannmenn i den området
Dere som har tatt vaksine. Har dere vart inne på helsenorge og sett etter korona sertifikat?
var selv inne og såg litt men ser att sertifikat er gyldig til 05.08.21. Er det fler som har så kort gyldighet? Har tatt 1 dose og skall ta neste imorgen visst det har noe at si jeg er bare nysgjerrig
Jeg måtte inn og sjekke nå, står ikke noe om gyldighet hos meg. Er fullvaksinert.Dere som har tatt vaksine. Har dere vart inne på helsenorge og sett etter korona sertifikat?
var selv inne og såg litt men ser att sertifikat er gyldig til 05.08.21. Er det fler som har så kort gyldighet? Har tatt 1 dose og skall ta neste imorgen visst det har noe at si jeg er bare nysgjerrig
Dere som har tatt vaksine. Har dere vart inne på helsenorge og sett etter korona sertifikat?
Jeg måtte inn og sjekke nå, står ikke noe om gyldighet hos meg. Er fullvaksinert.
Edit: fant det nå, stod gyldig til september
Ikke noe gyldighet på minDere som har tatt vaksine. Har dere vart inne på helsenorge og sett etter korona sertifikat?
Ja, så skal opprinnelig regnes som fullvaksinert etter hva jeg har lest og forstått ellers hadde jeg bestemt ikke tatt nr 2 per nå..Du tok to ulike vaksiner? Leste et sted at enkelte land (EU?) krever at man er fullvaksinert med samme vaksine.. Og at det kunne bli trøbbel ift. vaksinepass. Jeg har to stk mRNA vaksine og ikke gyldighetsdato
Hmm. Kanskje det er ulikeIkke noe gyldighet på min