Juniskravling:D

Men jeg googlet litt, inne på helsenorge står det at sertifikatet ser ut som det kun er gyldig i 90 dager, men at datoen flytter seg fortløpende slik at det alltid står som gyldig i 90 dager :) så jeg får bare følge med på det :p
Ja skall nok oxå følge med på det. Før rett va det er så kanskje jeg må ta en tur

God morgen.

Jeg har gjort det noe merkelige å sove på liggeunderlag i senga i natt.

Jeg la vårt 120 cm brede ca 10 cm høye oppblåste liggeunderlag i dobbeltsenga. Rett og slett en test, jeg fant jo ikke noe hull med såpevann. Halvveis uti natta var jeg overbevist her ER det hull, for jeg ligger jo nesten uten luft under hofta. Men da hadde mannen rullet av det og lå på senga, så la han seg oppå igjen og straks endret verden seg. Rett og slett, det er ikke laget for å ligge EN på det, eller en og en liten unge, men for to som er ca likevektige, da forsvinner ikke luften fra min side over på hans.

Da vet jeg det

God morgen.

Jeg har gjort det noe merkelige å sove på liggeunderlag i senga i natt.

Jeg la vårt 120 cm brede ca 10 cm høye oppblåste liggeunderlag i dobbeltsenga. Rett og slett en test, jeg fant jo ikke noe hull med såpevann. Halvveis uti natta var jeg overbevist her ER det hull, for jeg ligger jo nesten uten luft under hofta. Men da hadde mannen rullet av det og lå på senga, så la han seg oppå igjen og straks endret verden seg. Rett og slett, det er ikke laget for å ligge EN på det, eller en og en liten unge, men for to som er ca likevektige, da forsvinner ikke luften fra min side over på hans.

Da vet jeg det

Så ikkje hull men man må ligge sammen der:)

Hei :) la meg kl 21:30 og sov helt til 06:45. Jeg trenger verkligen søvn. nå har jeg vart på politistasjonen og levert in dokument og akurat nå har jeg tatt dose 2:)sitter jeg og venter. Vidare blir det hjem og henta jenta på skolen gjør litt lekser og kjøre eldste til en legetime pga en betent tommel:oops:

Så ikkje hull men man må ligge sammen der:)

Ser sånn ut ja.

Jeg kom derved i natt på at da jeg så på exped synmat duo påpekte de at det er to separate halvdeler å pumpe opp. For at du ikke skal forstyrre din partner om du går av matta i løpet av natten.

Det har jeg altså da i natt insett at er lurt, også om man deler en dobbelmadrass med et 17 kg kilo tungt barn. Det bidrar nemlig heller ikke så mye luft - likevekt. Når det er en voksen på andre siden.

Mannen har innvilget et såpass romslig budsjett for campingstuff/oppgraderinger (vi har felles økonomi, det er jeg som handler camping greier så vi måtte enes om en sum penger jeg kan bruke ;)) at jeg nesten kan kjøpe duo til oss og enkle til alle tre ungene egentlig, men minstemor likte det jeg fikk i posten fra Kina. Mellomste gjorde ikke. Eldste rakk ikke prøve det, han sov inne den natta han skulle teste for han følte seg ikke helt bra i magen. Kan få ham til å test - ligge på det inne.

Spørs om minste blir sur om alle andre har like.

Når ikke vårt har hull TRENGER ingen nytt, men dersom vi skal ha en større grill (budsjettet mitt er eksl grill, for det kjøper han. Så jeg skal bruke pengene på annet stæsj) på trenger vi å bruke mindre plass i bilen på sove - greier. Eller en tilhenger. ;)

Så jeg har litt lyst på synmat duo til oss, også er jeg usikker på ungene. Om de også skal få, eller om de i denne omgang skal prøve noe enklere /billigere /den Kina - saken/det de har.

Ideelt sett skulle vi campet en helg eller to til i hagen dør ferien, bare så dumt det skal regne så mye fremover.

Vi får se hva det blir til

(ender han not formodning på henger trenger vi ikke mindre underlag ;) men det har han ikke lyst til. Ingen av oss kan egentlig å kjøre med henger. )

Da skal vi søke om reduksjon i foreldrebetaling igjen da.
Igjen? For nytt år kanskje ja, for det er vel vedtak pr barnehageår det.

Men, det smetter nok fint på plass.

Liker at jeg har passert 10.000 skritt allerede da kl var 12, nå er det jobb om en time :)

Hurrra jeg leverte in papirer om norsk staborgerskap kl 10 og kl 15 fikk jeg svar:) det er godkjent og jeg er norsk statborger

Avslutningsgave til ansatte, vippse 100kr om ein vil vere med. Tydelig at skulen nærmer seg slutten...

Her var det 30 kr til lærer som slutter , men i tillegg skal vi ut med penger dor da de løp for innsamling av barnehjem og penger til innsamling for leirskole. Er ikke mye gratis disse skolene

Back
Topp