Så ikkje hull men man må ligge sammen der
Ser sånn ut ja.
Jeg kom derved i natt på at da jeg så på exped synmat duo påpekte de at det er to separate halvdeler å pumpe opp. For at du ikke skal forstyrre din partner om du går av matta i løpet av natten.
Det har jeg altså da i natt insett at er lurt, også om man deler en dobbelmadrass med et 17 kg kilo tungt barn. Det bidrar nemlig heller ikke så mye luft - likevekt. Når det er en voksen på andre siden.
Mannen har innvilget et såpass romslig budsjett for campingstuff/oppgraderinger (vi har felles økonomi, det er jeg som handler camping greier så vi måtte enes om en sum penger jeg kan bruke
) at jeg nesten kan kjøpe duo til oss og enkle til alle tre ungene egentlig, men minstemor likte det jeg fikk i posten fra Kina. Mellomste gjorde ikke. Eldste rakk ikke prøve det, han sov inne den natta han skulle teste for han følte seg ikke helt bra i magen. Kan få ham til å test - ligge på det inne.
Spørs om minste blir sur om alle andre har like.
Når ikke vårt har hull TRENGER ingen nytt, men dersom vi skal ha en større grill (budsjettet mitt er eksl grill, for det kjøper han. Så jeg skal bruke pengene på annet stæsj) på trenger vi å bruke mindre plass i bilen på sove - greier. Eller en tilhenger.
Så jeg har litt lyst på synmat duo til oss, også er jeg usikker på ungene. Om de også skal få, eller om de i denne omgang skal prøve noe enklere /billigere /den Kina - saken/det de har.
Ideelt sett skulle vi campet en helg eller to til i hagen dør ferien, bare så dumt det skal regne så mye fremover.
Vi får se hva det blir til
(ender han not formodning på henger trenger vi ikke mindre underlag
men det har han ikke lyst til. Ingen av oss kan egentlig å kjøre med henger. )