Baselederen er den som er "primær" for minsten, og hun sier ofte at hun har hatt ham sittende på do 15-20min (for å bæsje) og så tisser han på seg 10min etter dobesøk. Samtidig sa hun også at de ikke kunne gjøre slik som jeg gjorde da han hadde litt bæsj i trusa ved henting. Da tok jeg ham inn på do, hjalp ham opp og spurte om jeg skulle være der eller gå ut. Da stod jeg utenfor og motiverte ham til å presse, og da bæsjet han. Hele prosessen tok ca 5min, og det har de visst ikke tid til, men tid til å ha ham på do 15-20min har de tid til
Jeg blir selv frustrert når han får bæsj i trusa et par ganger etter hverandre (viser det ikke), de kan ikke løpe å skifte på ham hele tiden. Men de må jo skifte bleie når han bæsjer likevel?
håper ikke de lar ham gå med det i bleia. Hun ene fortalte at kapasiteten ikke hadde vært på topp en stund, og da var det enklere å la ham gå med bleie.
Men han tisser seg visstnok helt ut. Det gjør han aldri hjemme, ei heller når vi er på besøk hos andre. Hvis han glemmer seg (pga han av og til går med bleie), så er det snakk om en flekk på en 5kroning i trusa. Jeg blir gal. Vi kommer aldri noe vei med bleieslutt pga magen hans, og bhg ønsker heller ikke at han går uten bleie