Juniskravling:D

Hver helg holder han seg tørr hele helga, med noen få bæsjeuhell. Og hver uke er det på'n igjen med både tisse- og bæsjeuhell. Hun som tok oss imot ved henting idag liker jeg godt. Hun sa at det hadde vært noen uhell, men at de ikke gir opp og det positive er at han selv hadde klart å si fra at han måtte tisse :D

Kanskje han er forstoppet? Verdt å sjekke om han har mye uhell!

Kjenner ikke historikken med bhg til barnet ditt AnneS, men da våre sluttet med bleie, så leverte jeg bare ekstra skiftetøy og truser, sa at han/hun hadde sluttet. Bhg fulgte det fint opp. Vet som sagt ikke historikken, men om barnet er kontinent, bør det være innafor å kreve at barnet får oppfølging på do (innenfor rimelige grenser) fremfor å måtte tisse/bæsje på seg/i bleie???!! :o

Kanskje han er forstoppet? Verdt å sjekke om han har mye uhell!
Han har en god periode nå gått på movicol (ble bekreftet forstoppet for et par år siden), men prøver nå å gå tilbake til laktulose da vi hadde litt bedre kontroll på magen :) idag har det vært en bæsjeflekk i trusa ellers har alt kommet på do (til og med sagt fra den ene ganga at han måtte bæsje, ellers ingen uhell med tiss, da han sier fra og så løper på do) :)

Kjenner ikke historikken med bhg til barnet ditt AnneS, men da våre sluttet med bleie, så leverte jeg bare ekstra skiftetøy og truser, sa at han/hun hadde sluttet. Bhg fulgte det fint opp. Vet som sagt ikke historikken, men om barnet er kontinent, bør det være innafor å kreve at barnet får oppfølging på do (innenfor rimelige grenser) fremfor å måtte tisse/bæsje på seg/i bleie???!! :eek:
Han gikk lenge uten bleie, med et par uhell med bremsespor ila en uke. Så ble det litt flere bremsespor (gjerne 1-2 ila en dag), dette ble de da lei av. Og begynte å ta på bleie hele dagen. Så kuttet de til kun utetiden, men etter det begynte han å ha tisseuhell i bhg + han begynte å tisse i senga på natta etter 3-4mnd uten bleie og til sammen 3uhell på de mnd).

Nå har de begynt igjen slik de begynte ved bleieslutten, å ta ham på do hver time (hjemme holder han seg lett 1,5-2t). Hatt noen uhell per dag, så får vi se. De gir ham en uke til :rolleyes:

Fytti

Her sitter jeg og halvveis ser fotball, egentlig bare hører, og surfer på mobilen og diskuterer med yngste om hun skal legge seg.

Danmark.

Tom for ord. Krysser alt jeg har.

Fytti

Her sitter jeg og halvveis ser fotball, egentlig bare hører, og surfer på mobilen og diskuterer med yngste om hun skal legge seg.

Danmark.

Tom for ord. Krysser alt jeg har.
Samme her
Spilte for tottenham før, mannens favorittlag , vondt bare vondt dette her men heldigvis kom han til bevissthet

Mannen her ser to fotbsllkamper. Måtte liksom de ferdig danmark og finland på tv men så ser han den andre på tv 2 på pc.

Jeg gikk over til the sims, til en overtrøtt tiåring kom med vondt i magen, kvalm og kald. Alt fordi hun er trøtt. Så nå ligger jeg på senga med henne litt for at hun skal finne roen

Mannen her ser to fotbsllkamper. Måtte liksom de ferdig danmark og finland på tv men så ser han den andre på tv 2 på pc.

Jeg gikk over til the sims, til en overtrøtt tiåring kom med vondt i magen, kvalm og kald. Alt fordi hun er trøtt. Så nå ligger jeg på senga med henne litt for at hun skal finne roen
Koselig å ligge i senga med hu da ❤️ Min nekter med mindre hu er dårlig.

Koselig å ligge i senga med hu da ❤️ Min nekter med mindre hu er dårlig.
Femåringen vil ha en av oss der til hun sover.
Tiåringen pleier bare å få kos og legge seg, men liker egentlig om noen er der litt.
Eldste er snart tenåring men takker ikke nei til litt kos han heller

God morgen. Helg sprang fra oss:eek:
Barna våkne kl 7 og jeg må sart lage frukost til de.
Tenkte overraske de med nuggati og masmallows på skiven in i toast maskinen :p:p

Negler negler hvordan slutet bite på negler :oops:
Jeg vet det er masse bakterier men jeg gjør det atomatist uten at tenke på det:(

Siden "en kveld vi har tid til en prat" aldri kommer, så ble det en søndagsmorgen vi har tid til en prat da, og mannen fant en grill som dekker hans korpromiss - behov greit nok, hvor kompromisset selvsagt går på "så vi ikke må ha en tilhenger", og jeg tror vi kommer langt med å bytte vårt liggeunderlag til exped synmat, en dobbel eller to enkle.

Tenke. Tenke.

Mannen mener dessuten har har "fri med hjemmekontor" ca hele juli, så da er det bare å finne ut 1)hvor langt uti juli før han har mer fri enn hjemmekontor. Det er oftest sånn rundt en uke uti mnd.

Så spørs det på vaksine - fremgangen i kommunen da.

Men jeg begynner å spinne ferie - planer i hodet....

Men da har jeg en selvoppblåsende dobbeltmadrass som blir 10 cm tykk, god å ligge på for to, men som tar litt stor plass (og får plass til et diverse i hullet i midten når man har det i bil) tilovers. Får man solgt sånt, tro? Det tar stor plass i huset og bilen og kostet jo litt. Sitter litt langt inne å kvitte meg med det, for det er godt å ligge på. Når man ikke deler det med en 5 åring. Jeg anbefaler to voksne eller to barn. Siden det ikke er to adskilte luftkammer. Det har jeg erfart i sommer.

Men det begynner å surre ferieplaner i hodet.

Ikke booket noe camping, så det må bli noe som har drop-in. Vet ikke om det blir før eller etter navnedagen. Det avhenger av... Jeg har lyst å si været, men reelt er det vsksinedato, rett og slett.

Neste sommer håper jeg er såpass forutsigbar at vi evr kan booke plass på et flott sted. Ungene begynner å glede seg til camping selv om vi alle gleder oss mest til å møte vår nye nevø/fetter.

Back
Topp