Juniskravling:D

Ny uke, ja.
Frøkna er skikkelig forkjølet.
Savner den tiden man bare lot en forkjølelse være en forkjølelse og ferdig med det.
I dag var det koronatest og hjemmeskole frem til negativt svar foreligger. Er ganske sikker på at den er negativ.
Får vel svar i løpet av morgendagen, og dersom hun ikke er bedre på onsdag morgen så vil jeg vurdere å ta henne til legen.
Onsdag skal jeg også få siste dose pfeizer, håper ikke bivirkningene blir så ille.
God bedring til frøkna ❤️

Mandag og ny uke. Siste uke på skolen for ungene. Jeg og minste har 3 uker igjen og mannen noe usikkert, sånn 3-4 uker ca antar jeg.

15 arbeidsdager. To do lista ser enn så lenge overkommelig ut. Snart ferie!
Siste uke her ogsp , kengubarnet har fått vite hva han kom opp i i prøveeksamen, så nå blir det jobbing med det frem til onsdag.
Jeg har to uker igjen på jobbb, mannen har maaange

En periode slutter, en annen begynner.
Er litt vemodig nå, har akkurat betalt vår aller siste barnehageregning

Fortalte til en kollega nå på morgenkvisten om ny jobb. Hun begynte å gråte stakkars. Hun sa gratulerer, men så kom tårene. Så skjønn vettu. Hvem skal jeg spørre om alt jeg lurer på nå spurte hun meg. Herlig dame! Vel, du kan alltids ringe sa jeg :p:)

Da sitter jeg og dingler utenfor kjeveortopeden. Mitt bidrag her er vel å betale når han er ferdig...

Guttungen skal få på streng nede. Han har hatt oppe siden i vinter, så vi begynner å bli kjent her.

Varmepumpe er helt fantastisk å ha!

Særlig om den er smartere plassert enn vår. Den blåser ut varmluft under kjellertrappa, hvor den grunnet delvis gjenbygd trapp varmer opp kjelleren som i praksis vil si gang og soverom. I noe grad stiger noe opp i stua også, men i hovedsak kjellergang, og om døra står åpent er rett frem for vifta, vårt soverom.

Den sto der når vi kjøpte huset, vi hadde nok plassert den noe annerledes om vi hadde bestemt.

Back
Topp