Juniskravling:D

Samboer er god til å si fra, så han sa klart fra at nå måtte minsten få prøve seg uten bleie ute også (bruker ikke bleie inne). Klart han har hatt noen uhell ute per nå, han er nå vant til bleie konstant ved utetiden :p
Blir ikke noe bedre at han ikke får prøve seg heller, de må bare la han gå uten bleie. Ærlig talt, er jo jobben dems å ta vare på barn.

Han er trygg nok inne til at de lar ham gå uten bleie, og så vente til vinterdressen røk. Men vi var nødt til å sette foten ned og få dem til å ta vekk bleia da shortsen kom på og de fortsatte å ta på bleie selv om jeg spurte om det var nødvendig. Han kommer aldri noe vei uten å få prøvd seg :) han hadde ca to mnd uten bleie i bhg uten problemer (et par bæsjeuhell i uka), men så ble det problemer etterhvert. Jo mer de tok på bleie, jo flere uhell fikk han plutselig hjemme også :wacky: det er en eneste stor ond sirkel :wacky:
Vanlig med tilbakefall da,

Sånn ellers så kjenner jeg at jeg blir litt spnn at enkelte burde beskyttes mot sseg selv i forhold til nyheter, å stå frem med st du har dratt til Sverige for å kjøpe 375 l brud er vel litt merkelig

Kjenner jeg blir litt oppgitt over enkelte svar her:rolleyes:
Skal sies at flere har reagert over andre ting i det siste i bhg, de har problemer med å følge opp diverse. Deriblant sønnen til min bestevenninne. Han strever også med magen, og trenger f.eks endel ekstra drikke for å holde den igang siden han får olje. Dette blir ofte ikke fulgt opp, og da blir han steinhard i magen.

Og jeg er klar over at kapasiteten har vært så som så der i det siste. Men likevel, det som irriterer meg mest er baselederen som er veldig nedverdigende overfor oss foreldre. Jeg gruer meg for hver gang jeg henter/leverer, fordi hun har en tendens til å komme med kommentarer. "han har hatt maaaange uhell i hele dag, han kan jo ikke gå uten bleie". Hvis det f.eks er to truser:rolleyes:
Men, man finner slike i alle yrker som har valgt feil yrke for seg selv :p tror nå hun er flink nok med barna, og det er jo det aller viktigste. Skulle bare ønske at hun var bittelitt bedre til å forholde seg til foreldrene:p

Dette får dere i havn i løpet av sommerferien om ikke bhg klarer det før, tenker jeg.

Men sliter han med fortoppelse eller sånn? Var det ikke noe med det?
Jada, vi får han tørr og tilnærmet ren hjemme :) (jeg fikk han som sagt til å bæsje i bhg ila kort tid, de får det ikke til)
Men hjelper ikke stort hvis de da plutselig skulle finne på å dra frem bleie til høsten igjen fordi han kanskje får bremsespor av og til :woot:

Jo, han strever med magen. Movicol klarer jeg ikke å stabilisere magen ordentlig med, enten blir det for mye eller for lite. Så skal gå tilbake på laktulose og se :)

God kveld mannen måtte på jobb . Eldste er på overnatting minste sover og meg og jenta har kosekveld

God morgen. Regner her. Skal det hele helgen og så skal det bli verre neste uke. Håpe det snur til fredag, da eldste skal ha utebursdag. Eg har dårlig plass inne.

God morgen, lørdag. Regn.
Søndag? Mandag? Tirsdag? Onsdag? Torsdag? Fredag? Lørdag? Søndag?

Regn.

Sånn ser langtidsvarselet ut her.

Juhu. Regn herfra til skolen tar ferie. Hvem vet hva etterpå. Storm melder litt lenger, og melder bedring etter st. Hans.

Vi får se. Det er en stund til det.

Mannen planlegger å ta med mellomste på shopping, hun har vokst fra sykkelen sin.

Så skal hun i klassebursdag, og ellers er der vel husarbeid som står på planen. Vaske klær, brette klær. Rydde barnerom. Og stue. Vaske bad og kjøkken. Never ending story.

Prøver komme på en filmtittel her. Er kjærlighet. Kjente skuespillere med. Gammel film. Han forelsker seg i en lyshåra en. Lurer på om hun onde og han er i familie. Hun har mørkt hår. Han dør. Tror han blir påkjørt. Sannheten kommer frem til slutt om hun onde. En bok eller noe mener jeg. Kjent filmmusikk til også

Prøver komme på en filmtittel her. Er kjærlighet. Kjente skuespillere med. Gammel film. Han forelsker seg i en lyshåra en. Lurer på om hun onde og han er i familie. Hun har mørkt hår. Han dør. Tror han blir påkjørt. Sannheten kommer frem til slutt om hun onde. En bok eller noe mener jeg. Kjent filmmusikk til også
Søren, tror jeg vet navnet, det bare sitter fast :p cruel intentions, med sarah Michelle gellar?

Back
Topp